• Ja, dat vraag ik me af. Omdat ik make-up persoonlijk niet nodig vind om mensen mooier te maken. Ik vind velen zelfs mooier zonder. Wat vinden jullie?

    Kun je zonder make-up of vind je het noodzakelijk? Voor iedereen? Share your thoughts. (:


    You are beautiful, you are love.

    Louisaaa schreef:
    Ik werk in de horeca en sta ook veel in het restaurant, en dan moet je er wel verzorgt uit zien.


    Ik vind dat je er zonder make-up ook verzorgt uit kan zien, but that's my opinion. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik draag eigenlijk zo goed als nooit make-up. Het is pas als ik naar een feestje ga, dat ik mij opmaak en dan doen ik het nog niet altijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Antebellum schreef:
    Mascara is wel een must, omdat ik er dan net iets 'frisser' uitzie. Maar ik kan ook heus een dagje zonder (vooral omdat ik zelf al donkere wimpers heb).


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik heb heel veel rode vlekken in mijn gezicht, dus ik vind het belangrijk om foundation op te doen zodat ik een egale huid heb. Daarbij komt, ik heb hele lichte wenkbrauwen, en hele korte ook dus die teken ik een beetje bij. Al 4 jaar is mijn trademark rode lippenstift. Zonder lippenstift zie je mij nooit. En dan vind ik mijn ogen er heel moe uitzien omdat de rest wel is opgemaakt en die niet. Dus doe ik ook mascara en zo op. Dus voor mij is het wel een must.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 12:26 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    nope (: ik ga straks zelfs zonder de deur uit, stoer he:Y)

    k draag het eigenlijk alleen als ik er aan denk. (amper)


    Life is hard, just break it with your head <3

    Antebellum schreef:
    Mascara is wel een must, omdat ik er dan net iets 'frisser' uitzie. Maar ik kan ook heus een dagje zonder (vooral omdat ik zelf al donkere wimpers heb).


    comfort in c h a o s

    Mwah, ik vind mezelf net wat mooier met mascara en een beetje oogpotlood, en dat geldt voor meer mensen. Je uiterlijke kenmerken accentueren vind ik mooi, maar het is geen must. Ik ga net zo goed zonder de deur uit (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik kan best zonder make-up, maar ik gebruik het best vaak omdat ik het iets fijner vind om mijn BB-cream op te doen.
    Ik vind niet dat iedereen make-up hoeft te gebruiken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Assassin schreef:
    Voor mij wel, niet voor iedereen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'


    badges

    2683
    posts.

    Impressie zei op 21 juni 2012 - 10:40:


    Louisaaa schreef:
    Ik werk in de horeca en sta ook veel in het restaurant, en dan moet je er wel verzorgt uit zien.


    Ik vind dat je er zonder make-up ook verzorgt uit kan zien, but that's my opinion. (:



    Kan ook ben ik met je eens, maar de regels zijn dat je een klein beetje mascara op moet zodat je er wat frisser uit ziet. Je bent een product van een bedrijf je moet het bedrijf verkopen.


    Some angels have no wings.

    Ik ga niet graag zonder make-up de deur uit. Ik vind mezelf veel te bleek als ik niet wat poeder op doe. Verder gebruik ik alleen mascara en oogpotlood. Al zijn er wel dagen dat ik gewoon zonder make-up de deur uitga hoor, ligt net aan mijn humeur.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 13:53 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Assassin schreef:
    Voor mij wel, niet voor iedereen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik draag wel altijd make-up naar school, feestjes, uitgaan en andere dingen met vrienden, familie etc. Maar thuis draag ik het niet, en ook niet als ik even snel naar de supermarkt moet ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Louisaaa schreef:
    (...)


    Kan ook ben ik met je eens, maar de regels zijn dat je een klein beetje mascara op moet zodat je er wat frisser uit ziet. Je bent een product van een bedrijf je moet het bedrijf verkopen.


    Je zult nooit in de regels waar dan ook vinden dat je verplicht bent welke soort make-up op te doen. Er zijn veel mensen allergisch voor en daarbij komt, zoiets mogen ze je niet verplichten. You're talking shit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jep, voor mij denk ik wel ondertussen.


    effort never betrays you