• Ja, dat vraag ik me af. Omdat ik make-up persoonlijk niet nodig vind om mensen mooier te maken. Ik vind velen zelfs mooier zonder. Wat vinden jullie?

    Kun je zonder make-up of vind je het noodzakelijk? Voor iedereen? Share your thoughts. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb zelf altijd make-up op. Zonder ga ik de deur niet uit. Maar dit is alleen omdat ik het zelf mooier vind, en ik graag make-up draag. maar bij veel mensen vind ik het juist heel mooi als ze geen make-up dragen.


    The truth is out there.

    Soms denk ik echt.. Hoe zou het zijn als niemand het droeg. Net zoals jongens. :') Ik vind gewoon dat het niet zo'n standaard zou moeten zijn dat mensen er mooier door worden. En dat is het gelukkig ook lang niet altijd, maar soms is het lastig is te geloven als ik de enige op werk ben zonder. :')


    You are beautiful, you are love.

    Ik draag nooit make-up. Echt nooit. En ik vindt het bij de meesten niet echt mooi staan, eerlijk gezegd. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Neuh. Ik gebruik alleen eyeliner, maar ik ga ook vaak genoeg zonder de deur uit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Pusheen schreef:
    Ik draag echt nooit make-up, ook niet op speciale momenten. Ik vind dat veel te veel werk en ik ben tevreden met mezelf zo. ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Smalth schreef:
    Ik draag nooit make-up. Echt nooit. En ik vindt het bij de meesten niet echt mooi staan, eerlijk gezegd. :]

    Precies dit.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nee. Iedereen is mooier van nature. :Y)
    Trouwens, mijn huidje verdraagt dat niet eens. :')

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 21:18 ]

    Neenie schreef:
    Nee. Iedereen is mooier van nature. :Y)


    I disagree!

    Penelopy schreef:
    Ik gebruik alleen mascara. Voor mezelf vind ik het heel erg nodig want ik heb heel korte en lichte wimpers en dat vind ik echt niet mooi bij mezelf.
    Voor de rest vind ik het niet bij iedereen nodig, somige mensen zien er beter uit zonder, andere met.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik vind voor mezelf make-up een must ja en kom ook amper buiten zonder. Zeg maar eigenlijk nooit. Maar niet iedereen heeft make-up nodig.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Droeg mascara, nu alleen nog aan de randjes. Ik heb vrij kleine ogen, maar dat wordt al vergroot door mijn bril.
    Oh, en bbcreme, onder mijn ogen, om mijn wallen weg te halen :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Neenie schreef:
    Nee. Iedereen is mooier van nature. :Y)
    Trouwens, mijn huidje verdraagt dat niet eens. :')


    Precies de reden waarom ik 't niet meer draag en dat vind ik nu ook wel goed zo. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik draag helemaal niet veel make-up, maar een beetje mascara naar school is wel belangrijk voor me, aangezien ik echt superlichte wimpers heb. Ik heb dan een veel andere uitstraling en zie er dan ook veel vermoeider uit. Naast mascara draag ik niks. Soms een mooie eyeliner, maar dit compenseer ik dan dat mijn onderwimpers niet gekleurd worden.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Antebellum schreef:
    Mascara is wel een must, omdat ik er dan net iets 'frisser' uitzie. Maar ik kan ook heus een dagje zonder (vooral omdat ik zelf al donkere wimpers heb).


    Tell me about it, stud.

    Ik vind makeup wel mooi bij meisjes. Vreemd genoeg vind ik het het mooist als het me niet eens opvalt tenzij ik specifiek ga kijken of ze make up op heeft XD


    quidquid excusatio prandium pro