• Ja, dat vraag ik me af. Omdat ik make-up persoonlijk niet nodig vind om mensen mooier te maken. Ik vind velen zelfs mooier zonder. Wat vinden jullie?

    Kun je zonder make-up of vind je het noodzakelijk? Voor iedereen? Share your thoughts. (:


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    Voor mij wel, niet voor iedereen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    voor mij maakt make up niet heel veel uit.
    Ik vind het wel leuk om op te doen, maar ben er niet van afhankelijk ofzo.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Assassin schreef:
    Voor mij wel, niet voor iedereen.


    Bad decisions make good stories.

    Ik draag geen make-up, ik ben juist mooier zonder, met voel ik me net een clown en het jeukt en prikt en het is veel werk om op te doen. Ik doe het ook niet aan naar feestjes. Mijn lach is mijn make-up :D
    Ik voel me goed zo, heb het niet nodig en ben tevreden zo.

    Toen ik mijn vriend net leerde kennen, was hij verbaasd dat ik geen make-up droeg, omdat hij me prachtig vond zoals ik eruit zag, en dat is dus zonder make-up :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Voor mij wel, niet voor iedereen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Voor mij wel ja, maar niet voor iedereen.


    Destroy what destroys you.

    Ik moet altijd wel iets van make-up ophebben. Of dat nou alleen mascara is, eyeliner of foundation. Met make-up voel ik me mooier (':
    Maar niet iedereen heeft dat.


    Me so good.

    Brutus schreef:
    Ik moet altijd wel iets van make-up ophebben. Of dat nou alleen mascara is, eyeliner of foundation. Met make-up voel ik me mooier (':
    Maar niet iedereen heeft dat.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Morgue schreef:
    (...)

    I disagree!

    Ik ook :].
    Ik vind mezelf er toch echt mooier uitzien zonder die wallen dan met :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb heel lang zelden make up gedragen, maar nu heb ik toch eigelijk wel altijd een beetje mascara op, dat maakt dat ik er iets minder moe uit zie x'D maar nee, ik zou prima zonder kunnen.

    Ik ga echt de deur niet uit zonder (cat)
    Maar dat verschilt per persoon


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Assassin schreef:
    Voor mij wel, niet voor iedereen.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik werk in de horeca en sta ook veel in het restaurant, en dan moet je er wel verzorgt uit zien.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Ik werk in de horeca en sta ook veel in het restaurant, en dan moet je er wel verzorgt uit zien.


    Zien mensen er zonder make-up dan niet verzorgd uit?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Zien mensen er zonder make-up dan niet verzorgd uit?

    Dat ligt er soms aan (cat) Ik vind mezelf er echt niet verzorgd uitzien zonder make-up


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.