• Wat is nu echt jullie favoriete anime of manga? Liefst met een linkje naar myanimelist o.i.d. zodat ze makkelijk op te zoeken zijn ;D

    Ik kan er zo wel tien opnoemen die ik helemaal geweldig vind, maar als ik er één moet kiezen is dat wel Tsubasa Chronicles. Maar eigenlijk is dat vooral in combinatie met de manga, aangezien de anime een open einde heeft en het hele plot één groot mysterie voor je blijft, totdat je de manga leest. (:

    Dus, wat is jullie top-favoriet? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Plot klinkt stoer :].
    Uuhm.. ja het is heel erg tossen tussen een aantal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn favoriet zal altijd Fruits Basket blijven, al komt Fullmetal Alchemist wel aardig in de buurt. MAar ik vind zoveel anime's leuk :')
    Hier is mijn lijst.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hier heb je m'n lijst hehe :3
    Maar dit is moeilijk... Angel Beats sowieso en Naruto.

    Fullmetal Alchemist


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Guilty crown


    Shoganai i ne~

    Pokemon? :3

    Lol, Guilty Crown staat bij mij helemaal onderaan, keek 'm alleen voor Gai en hij ging dood, dat was nou jammer.

    Kimi ni Todoke is mijn favoriete anime. Het is mijn eerste anime serie die ik heb gezien (toen ik echt wist dat het anime was) en ik was halsoverkop verliefd op elk karakter en nu nog steeds en KnT maakt me zo idioot blij. Hoewel de manga nu echt een beetje vervelend begint te worden; de anime zal ik altijd geweldig blijven vinden. Ik kijk hem dan ook echt non-stop. Ik kijk hem, huil als ie is afgelopen, doe twee weken iets anders en herkijk 'm dan weer. :'D
    Solanin is mijn favoriete manga, want die manga is gewoon echt geweldig en mooi en realistisch. Het is seinen en normaal lees ik vaak shoujo/shounen-ai/yaoi en soms josei. Eigenlijk lees ik gewoon alles behalve shounen lol, maar Solanin is echt zo fijn. Er is ook een film van gemaakt en ik ben verliefd op de soundtrack daarvan.
    Ik heb echt nog veel meer favorieten, dit is mijn MAL.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 23:18 ]


    wth.

    Elfen lied,Vampire knight,death note en naruto.
    Maar als ik echt moet kiezen word het death note.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mijn Favoriete Anime's zijn Fruit Basket en Ouran High School Host Club.
    http://myanimelist.net/animelist/shirley1994


    Love You >3<

    RainbowTail schreef:
    Mijn Favoriete Anime's zijn Fruit Basket en Ouran High School Host Club :3
    http://myanimelist.net/animelist/shirley1994

    My Favoriete Manga's zijn : Nana en Fruit Basket :3.
    http://myanimelist.net/mangalist/shirley1994


    Love You >3<

    Anime's: Itazura na Kiss, Full Moon, Death Note, Code Geass en Clannad :3! Best veel favorieten, maar ik kan echt niet kiezen ><
    En bijna alle manga's van Arina Tanemura zijn m'n favoriet c:
    Myanimelist.

    Elfen Lied, Hellsing, Sakaiichi Hatsukoi 1/2, junjou Romantica 1/2. Und Gravitation. Ja, ik hou heel erg veel van yaoi. :'DDD
    En ik ben nu bezig met Kimi ni Todoke, of nouja, was bezig. Serieus, ik huil bijna nooit bij films/animes/etc. maar bij deze anime moet ik al huilen als ik dat meisje zie huilen. ;_; (Ben d'r naam ff vergeten) Maar ik moet nog heel wat anime's bekijken, heb er maar zo'n 12 gezien. :'3

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 13:32 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Echt een echte favoriete anime durf ik niet te noemen, ik kan er wel een paar opnoemen die ik heel leuk vond om te kijken maar ik heb niet echt een favoriet.

    Hier is mijn lijst, mochten mensen er in geïnteresseerd zijn. (ik weet het, heel erg leeg ;_;)

    Melonpan schreef:
    Echt een echte favoriete anime durf ik niet te noemen, ik kan er wel een paar opnoemen die ik heel leuk vond om te kijken maar ik heb niet echt een favoriet.

    Hier is mijn lijst, mochten mensen er in geïnteresseerd zijn. (ik weet het, heel erg leeg ;_;)


    je gaf pokemon een 2
    ..
    ..
    ..
    wat (cat)

    Ninth schreef:
    (...)

    je gaf pokemon een 2
    ..
    ..
    ..
    wat (cat)


    Merk op hoe ik hem na de 47ste aflevering heb laten vallen, ik vond hem te langdradig en vond er niks aan. Smaken verschillen, er zijn ook mensen die Highschool of the Dead hoger dan een 6 geven terwijl de serie helemaal niet zo goed was naar mijn mening.