• Wat vinden jullie van ginger-rood haar?

    En dan wil ik jullie eerlijke harde mening. Geen 'iedereen is mooi op zijn manier' reacties. Oké?

    Retaliate schreef:
    Ligt eraan. Bij sommigen vind ik het prachtig, bij anderen grappig en bij nog weer anderen vind ik het afgrijselijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vaak bij meisjes als ze het van nature hebben vind ik het echt héel erg mooi. Bij jongens verschilt het, sommigen worden er veel te soft van.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Retaliate schreef:
    Ligt eraan. Bij sommigen vind ik het prachtig, bij anderen grappig en bij nog weer anderen vind ik het afgrijselijk.

    Vind 't eigenlijk niet anders dan gewoon bruin of blond. Bij een ginger vriendin van me vind ik het niet zo mooi, bij een ginger vriend van me wel :9~.


    i put the fun in funeral

    Retaliate schreef:
    Ligt eraan. Bij sommigen vind ik het prachtig, bij anderen grappig en bij nog weer anderen vind ik het afgrijselijk.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rood haar kan mooi zijn, maar bij gingers staat het vaak heel lelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cool. Maar niet bij iedereen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sommige mensen zijn echt heel mooi met hun rood haar. Op sommige meisjes ben ik zelfs jaloers.. Zoals Rupert Grint en Kirsten Dunst (spiderman) vind ik er wel goed mee staan. Maar bij anderen staat het dan weer absoluut niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Antebellum schreef:
    Ik ben gek op gingers! Een vriendin van me is ginger en eigenlijk ben ik best jaloers op haar haar. :3


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    PUKKELxDING schreef:
    Het ligt aan de persoon. Bij meisjes vind ik het meestal mooi, bij jongens meestal niet. Maar het ligt ook aan het gezicht van de persoon.

    En dat vind ik juist weer andersom. (:

    PUKKELxDING schreef:
    Het ligt aan de persoon. Bij meisjes vind ik het meestal mooi, bij jongens meestal niet. Maar het ligt ook aan het gezicht van de persoon.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 10:35 ]


    You are beautiful, you are love.

    Gingers met krullen vink echt kewl!


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind sommige mensen echt heel mooi met rood haar.
    Een meisje bij mij op tennis heeft rood haar en prachtige roodbruine ogen. Really I like that :Y)
    Op school ga ik om met een jongensachtig meisje die ook rood haar heeft en vaak uitgescholden wordt daarom. Ik heb daar zo'n hekel aan. Dat meisje is best aardig ondanks dat ze er een beetje apart uitziet. Dan hoef je toch niet meteen uitgescholden te worden -__-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het echt super lelijk. Er is maar 1 iemand die ik er mooi mee vind. Een vriendin van mij heeft Niet dat felle oranje-rood, maar meer donkerrood al zie je wel duidelijk dat ze ginger is. En dan nog van die enorm mooie krullen erbij. Zij is echt mooi.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het hangt er wat mij betreft - net als met andere haarkleuren - meer vanaf hoe ze het dragen dan wat voor kleur het precies is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the