• Wat vinden jullie van ginger-rood haar?

    En dan wil ik jullie eerlijke harde mening. Geen 'iedereen is mooi op zijn manier' reacties. Oké?

    Bij meisjes vind ik het wel mooi als ze groene ogen hebben, maar bij jongens niet bepaald om het 'mooi' te noemen. Wel schattig, maar niet zo mijn smaak.

    Shellshock schreef:
    Tsja, als ik eerlijk moet zijn vind ik het echt heel lelijk :')
    Dit, maar bij sommigen kán het mooi staan


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ik vind het haar meestal wel mooi, ik vind het alleen lelijk als ze megaveel sproeten hebben.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Hangt heel erg van persoon tot persoon af. Al vind ik het bij meisjes vaak mooier dan bij jongens.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    PUKKELxDING schreef:
    Het ligt aan de persoon. Bij meisjes vind ik het meestal mooi, bij jongens meestal niet. Maar het ligt ook aan het gezicht van de persoon.


    comfort in c h a o s

    Ik ken een meisje met prachtig haar, waar ik nog altijd ontzettend jaloers op ben, ondanks dat het me toch niet zou staan. Maar ik ken ook een jongen, met zulk lelijk haar, echt vreselijk. c:
    Het ligt echt aan de persoon wie het staat en wie niet en ook aan het soort haar. Dit geldt overigens niet alleen voor gingers, net zo goed voor blondies en brunettes.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind het persoonlijk niet leuk. Helaas zit ik er wel al mijn hele leven aan vast.
    Ik mag het van mijn moeder niet verven omdat zij het zo mooi vindt.


    Winter is coming.

    Ik vind donkerrood haar mooier en bij langer haar is het wel mooier.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ligt aan de persoon. Als die persoon een roze-achtige huid heeft, dan vind ik het niet mooi. Als die persoon een hele lichte huid heeft juist wel weer (:
    En ik vind het meestal mooier bij vrouwen dan bij mannen.


    Destroy what destroys you.

    Als het je staat vind ik het supermooi. (:

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 13:27 ]


    Save me from myself.

    Tigger schreef:
    Ik vind rood haar een hele mooie kleur bij meisjes :Y)


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Als het neigt naar oranje vind ik het lelijk, maar als het donkerrood is, is het soms wel mooi..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ligt aan de kleur, dar rossige vind ik niet mooi, maar de kleur die ik heb, wat meer richting het kastanje bruine, of dat echt donker rood vind ik wel erg mooi. Meestal vind ik het mannen ook minder, maar je hebt uitzonderingen waar het echt prachtig bij staat, zoals Axl Rose. Maar dan moeten ze wel echt blank zijn, anders staat rood haar sowieso niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha, me zusje heeft dat ook. (krul) Nee, als ik het zelf had zou ik er niet zo blij mee zijn. Maar wat me zusje heeft is wel mooi, er zitten een heeel paar halfblonde plukjes door, dat vind ik wel mooi.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik snap niet waarom de meeste het lelijk vinden, zelf vind ik het super mooi! Zelf wil ik ook mijn haar oranje/rood verven maar ben bang dat het mij niet mooi staat dus hou ik het nog maar eventjes bij mijn eigen haarkleur. Maar bij sommige staat het wel mooi! (: x


    You make me smile, a lot..