• Wat vinden jullie van ginger-rood haar?

    En dan wil ik jullie eerlijke harde mening. Geen 'iedereen is mooi op zijn manier' reacties. Oké?

    Mijn eigen kleur is ginger/rood en ik wilde het eigenlijk terugverven maar nu weet ik het niet zeker meer lol :'D

    Verschrikkelijk! Ik wil me haar echt graag verven


    Yeah im a ginger :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ik vind het echt heel erg mooi!
    en mensen die van nature rood haar hebben, kunnen het meestal ook best hebben
    mijn beste vriendin is ook ginger en ik ben vet jaloers op haar haar! alleen kom ik er wsl never mee weg =S


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Bij sommige mensen staat het heel mooi. Zowel bij jongens als bij meisjes. Zelf ben ik geen ginger, maar op sommige foto's heb ik ineens feloranje haar. Awkws.


    Me so good.

    Ik ben zelf ginger, en mij staat het eigenlijk wel. Maar alsnog, ik had liever bruin haar gehad. Gewoon omdat ik dat een mooie haarkleur vind. Maar mensen die naar gingers 'GINGER!' gaan roepen: Stfu. Je kan net zo goed naar een blondine roepen: 'BLONDINE!' Ik bedoel, wat is er mis met gingers? Het is gewoon een normale haarkleur, die alleen iets minder voorkomt.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Licht aan iemands huidskleur, bij een huid met roze ondertoon vind ik het bijvoorbeeld afschuwelijk. Ook de conditie van het haar en structuur en alles telt mee, ik ken bijvoorbeeld iemand met van dat hele dunne rode haar en dat vind ik niet mooi.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Braxford schreef:
    Verschrikkelijk! Ik wil me haar echt graag verven


    Yeah im a ginger :Y)


    Winter is coming.

    Errin schreef:
    Ik ben er geen fan van, maar sommige mensen staan er wel mee.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik loop er [inclusief uitgroei] er al sinds de zomer mee rond, hennapoeder en hennakleuring van De Tuinen. Twee keer gedaan, prima spul. Mijn mening: LOVE IT! Ik vind het mooier dan mijn haarkleur, ik heb een kleur bruin en sinds ik rood heb denk ik: bah, het staat mij niet goed bruin. Het is wat oranje, niet knalrood.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Parcifal schreef:
    Soms vind ik het mooi, soms ook totaal niet. Bij Liz uit als My Lif as Liz vind ik het echt prachtig _O_


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vind ginger echt mooi, da's zo anders en speciaal (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik vraag me af of iedereen wel weet wat een 'echte' ginger is, als ik zo de reacties lees... Of ik ben weer lekker dom bezig, maar mij is altijd duidelijk geworden dat een ginger oranjerood haar heeft, like Rupert Grint. Bonnie Wright komt er dan nog wel een beetje in de buurt, maar zij heeft alweer de neiging om naar donkerrood te gaan...


    Deep inside, I've never felt alive

    Bij mijn zusje staat het echt prachtig, bij een vriend van haar verschrikkelijk.
    Hangt dus voor mij helemaal van de persoon af.


    I am an idiot, I move.

    Ligt aan de huidskleur en gezichtsvorm in vergelijking tot de haarstijl van de persoon.
    Da's bij mij bij elke haarkleur zo.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:13 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb mijn haar rood laten verven, dus ik vind het best mooi, maar het ligt er ook aan welke kleur rood


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one