• Ik heb het al vaker gehad dat ik vragen helemaal opnieuw mocht intypen omdat ik een vraag op een bepaalde plek vergeten was, omdat ik dus bijvoorbeeld eerst een aantal vragen stelde over het uiterlijk en dan over de persoonlijkheid.

    Mijn suggestie is dus dat men de volgorde van de vragen kan veranderen, net zoals men de volgorde van de chapters bij stories kan veranderen.

    Voor of tegen?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kan dat nog niet dan? Ik maak eigenlijk haast nooit meer quizzen, haha. :'D

    Maar als dat inderdaad zo is, ben ik voor. Het lijkt me alleen maar handig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik maak niet vaak quizen, maar het zou natuurlijk wel handig zijn. Voor dus.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    Ik maak niet vaak quizen, maar het zou natuurlijk wel handig zijn. Voor dus.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat zou idd wel handig zijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heb ik best vaak last van gehad bij het maken van quizzen.
    Voor! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    voor, zeker weten!!


    -

    Halissa schreef:
    Ik maak niet vaak quizen, maar het zou natuurlijk wel handig zijn. Voor dus.


    “Things never happen the same way twice.”

    Voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor.


    Life is all about having a good time.

    Halissa schreef:
    Ik maak niet vaak quizen, maar het zou natuurlijk wel handig zijn. Voor dus.

    idd ik maak ook niet vaak quizzen maar ik kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld wil doen Wat is je hobby? en daarna En hoe vaak doe je dat? wat in andere volgorde is daar niks van te begrijpen


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Voor.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Halissa schreef:
    Ik maak niet vaak quizen, maar het zou natuurlijk wel handig zijn. Voor dus.


    stay safe because I like being alive at the same time as you