• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo

    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia

    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    -

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -



    Extra rollen

    Connor Davids - 20 Jaar door Alladin



    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Wat je moet invullen;


    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter:
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:
    Verleden:
    Extra:


    Ik begin pas als het aantal tussen jongens en meisjes ongeveer gelijk is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:36 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    LaCerise schreef:
    Hmmm... Dan ga ik voor een tovenaar (ik heb een goed ideetje ^^)

    Haha okido, :')
    Misschien doe ik later nog wel een slechte tovenaar als er echt niemand nog mannelijke personages wilt aanmaken...Zal nog wel zien.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heeft iemand inspiratie voor een slechte tovenaar naam?


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Tanthalas
    Conan
    Bartok
    Garth
    Caleb
    Derrax

    Ik heb geen idee :')
    Als ik aan tovenaars denk, denk ik automatisch aan speciale, vreemde namen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Tanthalas
    Conan
    Bartok
    Garth
    Caleb
    Derrax

    Ik heb geen idee :')
    Als ik aan tovenaars denk, denk ik automatisch aan speciale, vreemde namen.

    Caleb vind ik een geweldige naam. ;3


    Great minds think alike.

    Ik reserveer een slechte heks, (:

    Oeh, ik ga voor Tanthalas
    Nu alleen nog foto's vinden ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page



    Naam: Catharina (omdat haar gezin erg arm was heeft ze geen achternaam)
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Komt uit: Middeleeuwen
    Uitgebreid karakter: Catharina is een stoere en intelligente meid.
    Uiterlijk: Blond haar en grijze ogen. Slank
    Verleden: Catharina's moeder overleed overleed vlak na haar geboorte. Haar vader heeft haar van alles geleerd.
    Omdat ze erg arm waren konden ze haast niets kopen, dus moest Catharina zelf de kleding naaien, eten koken enz. Haar vader heeft haar ook geleerd hoe een pijl en boog te gebruiken en strikken te leggen.
    Toen ze 11 jaar oud was overleed ook haar vader. Hier is ze erg sterk van geworden en heeft ze geleerd om helemaal voor zichzelf te kunnen zorgen. Toen ze 14 was vond ze diep in een bos ergens een mishandeld paard vastgebonden aan een boom. Die heeft ze verzorgd en was vanaf dat moment altijd aan haar zijde. Het paard noemde ze: Aïde. (zie foto)
    Extra: Hoewel Catharina erg stoer is heeft ze wel bepaalde angsten; ze is redelijk bang voor water, ze is erg bang voor grote spinnen en naaktslakken.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik zal mijn rollen zo invullen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Volledige naam: Anthony Everfire
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd: 19
    Komt uit: Middeleeuwen
    Uitgebreid Karakter: Anthony is een beschermd iemand. Vooral als het om zijn zusje gaat. Hij voelt zich verplicht om dat te doen, maar erg vind hij alles behalve. Verder probeert Anthony zo veel mogelijk iedereen tevreden te houden. Al zal dat nooit ten kosten gaan aan zijn eigen.
    Uiterlijk:

    Anthony is lang en gespierd. zijn ogen zijn helder blauw en zijn haar is donkerbruin gekruld
    Verleden:
    Extra: Hij is het broer van Emmelie

    ---

    Volledige naam: Emmelie Everfire
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 16
    Komt uit: Middeleeuwen
    Uitgebreid Karakter: Emmelie is nieuwsgierig. Ze wilt alles zo graag weten, alleen haar broer staat daar nog wel eens mee in de weg. Ze mag lang niet alles van hem. Ze is een vrolijk en spontaan meisje. Emmelie probeert het volwassen worden zo lang mogelijk uit te stellen.
    Uiterlijk:

    Emmelie is een klein slank meisje. Ze is rond de 1.60. Ze heeft dezelfde ogen als haar broeg, net zoals de haarkleur. Donkerbruin. Ze heeft lang krullend haar.
    Verleden:
    Extra: Ze is het zusje van Anthony




    ehh ik weet nog geen verleden..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Mag ik twee jongens reserveren? één uit het heden en één uit de middeleeuwen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    {Mag ik twee jongens reserveren? één uit het heden en één uit de middeleeuwen?}

    [Tuurlijk :') We hebben nood aan jongens]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gabumon schreef:
    Volledige naam: Anthony Everfire
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd: 19
    Komt uit: Middeleeuwen
    Uitgebreid Karakter: Anthony is een beschermd iemand. Vooral als het om zijn zusje gaat. Hij voelt zich verplicht om dat te doen, maar erg vind hij alles behalve. Verder probeert Anthony zo veel mogelijk iedereen tevreden te houden. Al zal dat nooit ten kosten gaan aan zijn eigen.
    Uiterlijk:

    Anthony is lang en gespierd. zijn ogen zijn helder blauw en zijn haar is donkerbruin gekruld
    Verleden:
    Extra: Hij is het broer van Emmelie

    ---

    Volledige naam: Emmelie Everfire
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 16
    Komt uit: Middeleeuwen
    Uitgebreid Karakter: Emmelie is nieuwsgierig. Ze wilt alles zo graag weten, alleen haar broer staat daar nog wel eens mee in de weg. Ze mag lang niet alles van hem. Ze is een vrolijk en spontaan meisje. Emmelie probeert het volwassen worden zo lang mogelijk uit te stellen.
    Uiterlijk:

    Emmelie is een klein slank meisje. Ze is rond de 1.60. Ze heeft dezelfde ogen als haar broeg, net zoals de haarkleur. Donkerbruin. Ze heeft lang krullend haar.
    Verleden:
    Extra: Ze is het zusje van Anthony




    ehh ik weet nog geen verleden..


    Ik zet je er alvast bij...en daaaamn hij is hot*O*


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    [Tuurlijk :') We hebben nood aan jongens]


    {Haha, dan heb je geluk dat ik bijna nooit meisjes speel}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leannan schreef:
    (...)

    Ik zet je er alvast bij...en daaaamn hij is hot*O*


    Ja hea ;D
    Dat is het leukste als je een jongen moet 'maken'
    Je kan gaan kwijlen naar plaatjes van leuke jongens :$

    Mja, ik zal zo snel mogelijk een verleden proberen te bedenken..
    Alleen het verleden van de jongen & het meisje worden wel zo beetje gelijk denk ik..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you