• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo

    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia

    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    -

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -



    Extra rollen

    Connor Davids - 20 Jaar door Alladin



    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Wat je moet invullen;


    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter:
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:
    Verleden:
    Extra:


    Ik begin pas als het aantal tussen jongens en meisjes ongeveer gelijk is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:36 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Volledige naam: Allison Rachel Cervantes
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 18
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter: Allison is een beetje verlegen. Snel zal ze niet tegen iemand praten. Ze is erg nieuwsgierig en zou graag alles willen weten. Al weet ze dat , dat niet zou gaan lukken. Ze is lief hebbend. Vrienden en familie betekend alles voor haar. Ze zou van alles doen voor haar vrienden. Ze is erg trouw en verraden van mensen zit er niet bij. Ze heeft een wat mindere kanten, ondanks dat ze heel rustig is en veel geduld heeft. Zodra ze boos is, is ze niet meer rustig te krijgen. Als ze iemand totaal niet mag dan moet diegene uitkijken, want ze kan gemene dingen terug doen.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:


    Allison heeft lang zwart haar dat stijl is. Ze heeft ook een pony. Ze heeft fel blauwe ogen die erg opvallen. Ze is 1.70m
    Verleden:Allison leeft bij haar opa en oma van haar moeders kant. Allison kende haar ouders niet goed. ZE heeft een paar vage herinneringen , maar daar blijft het bij. Haar ouders kwamen om bij een vliegtuig ongeluk , terwijl zij veilig thuis zat bij haar Opa en Oma. Ze heeft geen broers of zussen. Al wilde ze er wel graag 1. Op school was ze nooit populair. Dat wilde ze niet. Ze had een paar vrienden en daar was ze blij mee. Ze deed het vrij goed op school.
    Extra: Ze draagt altijd een zilveren ketting om haar nek. De steen aan de ketting heeft dezelfde kleur als haar ogen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:07 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gabumon schreef:




    :9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous...Je moet je personage nog afmaken (:
    Ga je dat nu doen of straks?
    Ik ben ook een story aan het maken met de personages, zo kan die van jou er ook nog bij :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Bisous...Je moet je personage nog afmaken (:
    Ga je dat nu doen of straks?
    Ik ben ook een story aan het maken met de personages, zo kan die van jou er ook nog bij :)


    Eh, straks, heb nu niet echt veel inspiratie voor karakter etc.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gabumon >> Kaien


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Volledige naam: Nathan Erion Kacherson
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19
    Komt uit: Heden
    Uitgebreid Karakter: /komt later
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:



    Nathan heeft donker bruin haar dat waak rommelig en in de war zit, lichte blauwe ogen die vaak niet te zien zijn door de zonnebril die hij vaak op heeft. Verder heeft hij op zijn linker arm een tattoo deze heeft hij een jaar geleden laten zetten.
    Verleden: /komt later
    Extra: /komt later

    Ik vul zo de rest in (bloos)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 20:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Like, for real? Waar the hell vinden jullie die kerels? :9~

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 20:17 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Like, for real? Waar the hell vinden jullie die kerels? :9~


    Haha, meestal verveel ik me en ga ik foto's zoeken.. Om in rpg's of covers enzovoord te gebruiken..


    Don't be like the rest of them, darling

    Leannan schreef:
    Like, for real? Waar the hell vinden jullie die kerels? :9~


    Bij het woordje geduld...

    Nee echt, serieus xd. Duurt echt lang voordat ik een goeie heb XD.
    Vind ze meestal op weheartit & tumblr


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    denk toch niet dat deze gaat lukken. schrijf me maar uit


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    denk toch niet dat deze gaat lukken. schrijf me maar uit

    Jammer, maar ok


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag ik een jongen (middeleeuwen) reserveren en een slechte heks?
    Zitnu op het tablet, dus wordt een beetje lastig zo!

    Ga zo even op mijn computer zitten, dan krijg je ze vanavond laat of morgenvroeg ;)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    Mag ik een jongen (middeleeuwen) reserveren en een slechte heks?
    Zitnu op het tablet, dus wordt een beetje lastig zo!

    Ga zo even op mijn computer zitten, dan krijg je ze vanavond laat of morgenvroeg ;)

    Okido, ik zet je erbij :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Volledige naam: Tanthalas Zucchilo
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Komt uit (Heden of Middeleeuwen): Middeleeuwen
    Uitgebreid Karakter: Tanthalas is een verleider, dit is een van zijn grootste krachten. Hij verleid alleen maagden, hun bloed gebruikt hij voor zijn toverdranken. Tanthalas is slim en sluw, hij heeft een hele reeks trucjes achter de hand. Het is een bedrieger en verdient hiermee geld, maar hij heeft ook echte toverkrachten waarmee hij de verschrikkelijkste dingen kan uitrichten. Tanthalas heeft een sardonische en soms zelfs wat sadistische trekjes, dit weet hij meestal goed te verbergen maar hij geniet van pijn etc.
    Door zijn goede aanpassingsvermogen kan Tanthalas zich goed mengen in de maatschappij van de 21e eeuw. Hierdoor is hij mogelijk nog gevaarlijker.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:


    Tanthalas heeft bruin haar en lichtroze volle lippen. Zijn huid is blank en volledig smetteloos. Hij heeft lichtbruine ogen die glinsteren in het donker, maar vaak heel arrogant kijken. Zijn lichaam is atletisch gespierd en hij heeft een gemiddelde grootte, iets groter dan de normale mens in de middeleeuwen en iets kleiner dan de gemiddelde man in het heden.
    Verleden: Tanthalas heette eerst Peter Pieterszoon, hij was een normale bakkerszoon, maar voelde zich er aangetrokken tot duistere machten. Hij kwam in contact met een obscure vorm van het katholieke geloof en sloot zich daarbij aan. Toch kon hij hier niet zijn draai in vinden, uiteindelijk kwam hij op straat te staan met niets dan zijn eigen vlugge vingers en zijn goede stel hersenen. Op een zekere dag stal Peter een buidel van een zwart geklede man, deze draaide zich om en greep zijn pols. Peter schrok zich dood.
    ‘Jij Tanthalas, jij ben de uitverkorene,’ zei de man en hij sloeg Peter tegen zijn hoofd en sleurde hem mee. Peter werd wakker in een donkere ruimte, hier werd hem wijs gemaakt dat hij toverkrachten bezat en dit bleek waarheid. Hij staat nu in dienst van de “Grote Meester”, de opperste baas van het geheime genootschap waardoor hij meegenomen was. Hij moet hen aan de macht krijgen door middel van zijn krachten. Tanthalas (de naam die hij hierna heeft aangenomen evenals zijn achternaam) bekleed een hoge positie bij dit genootschap en ziet het als een boodschap van God dat hij naar de toekomst is gehaald. Hij wil, nu hij eenmaal in de 21e eeuw leeft zijn taak voortzetten en zelf de macht grijpen over de wereld.
    Extra: Zonder zijn ring verdwijnen Tanthalas’ krachten.

    Ik moet alleen nog even plaatjes zoeken, maar dat is best lastig ^^
    Plaatjes gevonden, is het zo goed?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:52 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Volledige naam: Tanthalas Zucchilo
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Komt uit (Heden of Middeleeuwen): Middeleeuwen
    Uitgebreid Karakter: Tanthalas is een verleider, dit is een van zijn grootste krachten. Hij verleid alleen maagden, hun bloed gebruikt hij voor zijn toverdranken. Tanthalas is slim en sluw, hij heeft een hele reeks trucjes achter de hand. Het is een bedrieger en verdient hiermee geld, maar hij heeft ook echte toverkrachten waarmee hij de verschrikkelijkste dingen kan uitrichten. Tanthalas heeft een sardonische en soms zelfs wat sadistische trekjes, dit weet hij meestal goed te verbergen maar hij geniet van pijn etc.
    Door zijn goede aanpassingsvermogen kan Tanthalas zich goed mengen in de maatschappij van de 21e eeuw. Hierdoor is hij mogelijk nog gevaarlijker.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:


    Tanthalas heeft bruin haar en lichtroze volle lippen. Zijn huid is blank en volledig smetteloos. Hij heeft lichtbruine ogen die glinsteren in het donker, maar vaak heel arrogant kijken. Zijn lichaam is atletisch gespierd en hij heeft een gemiddelde grootte, iets groter dan de normale mens in de middeleeuwen en iets kleiner dan de gemiddelde man in het heden.
    Verleden: Tanthalas heette eerst Peter Pieterszoon, hij was een normale bakkerszoon, maar voelde zich er aangetrokken tot duistere machten. Hij kwam in contact met een obscure vorm van het katholieke geloof en sloot zich daarbij aan. Toch kon hij hier niet zijn draai in vinden, uiteindelijk kwam hij op straat te staan met niets dan zijn eigen vlugge vingers en zijn goede stel hersenen. Op een zekere dag stal Peter een buidel van een zwart geklede man, deze draaide zich om en greep zijn pols. Peter schrok zich dood.
    ‘Jij Tanthalas, jij ben de uitverkorene,’ zei de man en hij sloeg Peter tegen zijn hoofd en sleurde hem mee. Peter werd wakker in een donkere ruimte, hier werd hem wijs gemaakt dat hij toverkrachten bezat en dit bleek waarheid. Hij staat nu in dienst van de “Grote Meester”, de opperste baas van het geheime genootschap waardoor hij meegenomen was. Hij moet hen aan de macht krijgen door middel van zijn krachten. Tanthalas (de naam die hij hierna heeft aangenomen evenals zijn achternaam) bekleed een hoge positie bij dit genootschap en ziet het als een boodschap van God dat hij naar de toekomst is gehaald. Hij wil, nu hij eenmaal in de 21e eeuw leeft zijn taak voortzetten en zelf de macht grijpen over de wereld.
    Extra: Zonder zijn ring verdwijnen Tanthalas’ krachten.

    Ik moet alleen nog even plaatjes zoeken, maar dat is best lastig ^^
    Plaatjes gevonden, is het zo goed?


    Is goed, ik zet je er bij


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.