• Ik hoorde het al van mijn neef die het wist omdat zijn reis plat kwam te liggen; Maar is dus vanmiddag een meisje hier in de stad voor de trein gesprongen.

    Nu staat het ook op rijnmond.nl

    "Treinverkeer tussen Rotterdam en zuiden plat na aanrijdin
    21-06-2012 | 17:48

    Het treinverkeer tussen Rotterdam Centraal en het zuiden is donderdagmiddag plat komen te liggen door een aanrijding bij station Rotterdam-Zuid. Waarschijnlijk heeft iemand zichzelf voor de trein geworpen. De trein die hem of haar raakte, kwam tot stilstand in de Willemsspoortunnel."

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 juni 2012 - 12:38 ]


    Til hug og blod.

    Ah gadver .__.
    Als ik zelfmoord zou plegen (woh, dat klinkt vrolijk x'D), zou ik nooit voor de trein-optie gaan. Ik bedoel, waarom moet je je lichaam zo nodig in stukken gescheurd laten worden?


    i put the fun in funeral

    Die foto.. Ik weet niet eens wat ik moet zien :'D Een arm?


    -

    Audacity schreef:
    Ah gadver .__.
    Als ik zelfmoord zou plegen (woh, dat klinkt vrolijk x'D), zou ik nooit voor de trein-optie gaan. Ik bedoel, waarom moet je je lichaam zo nodig in stukken gescheurd laten worden?


    Dat vraag ik me ook af, maar dat zijn wij als buitenstaanders. Als je erg depressief bent (en daar ben ik ook geweest), is het soms namelijk heel moeilijk om realistisch te denken of de wereld zo te zien.


    Til hug og blod.

    Volgens mij is het je romp ofzo../. (cat)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Als zij daar gelukkig van wordt. Hoe kunnen er zulke mensen bestaan (cat) Andere mensen krijgen hier een trauma van.


    Pretty is just a pretty word.

    o.o shocking maar ik kan er wel tegen opzich ;$


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik kan niet veel van de foto maken, maar ik zie wel een hand...
    En trouwens, wie maakt daar nu ook een foto van?(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    SEXYSTYLESx schreef:
    Als zij daar gelukkig van wordt. Hoe kunnen er zulke mensen bestaan (cat) Andere mensen krijgen hier een trauma van.

    Dat is wel waar, maar ik denk dat je op zo'n moment niet aan zoiets denkt. Al heb ik wel medelijden met de conducteurs die zoiets meemaken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Leannan schreef:
    Ik kan niet veel van de foto maken, maar ik zie wel een hand...
    En trouwens, wie maakt daar nu ook een foto van?(no_chears)

    Tja sommige mensen vinden dat leuk om te doen schijnbaar.


    -

    Jezus.
    In Londen was er volgens m'n host ook zowat elke week iemand die zich voor de metro gooide. En dan roepen ze dus om: "There's been caused a delay by personal action." Zo vreemd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Dat is wel waar, maar ik denk dat je op zo'n moment niet aan zoiets denkt. Al heb ik wel medelijden met de conducteurs die zoiets meemaken.


    Ja dat lijkt me echt kut als conducteur =(


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Leannan schreef:
    Ik kan niet veel van de foto maken, maar ik zie wel een hand...
    En trouwens, wie maakt daar nu ook een foto van?(no_chears)


    Dat vind ik inderdaad ook zeer respectloos, maar ik 'durfde' het niet te zeggen, omdat ik ook openlijk neerzet.


    Til hug og blod.

    Heftige foto....


    We accept the love we think we deserve.

    Die foto is.....wat deel van het lichaam is het eigenlijk (cat)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leannan schreef:
    Ik kan niet veel van de foto maken, maar ik zie wel een hand...
    En trouwens, wie maakt daar nu ook een foto van?(no_chears)


    Omstanders.
    Er zijn genoeg mensen die blijkbaar geïnteresseerd zijn in dat soort foto's
    -Kuch-
    Anyway. Ik vind het onrespectvol om een zelfmoord op foto te zetten.