• Ik hoorde het al van mijn neef die het wist omdat zijn reis plat kwam te liggen; Maar is dus vanmiddag een meisje hier in de stad voor de trein gesprongen.

    Nu staat het ook op rijnmond.nl

    "Treinverkeer tussen Rotterdam en zuiden plat na aanrijdin
    21-06-2012 | 17:48

    Het treinverkeer tussen Rotterdam Centraal en het zuiden is donderdagmiddag plat komen te liggen door een aanrijding bij station Rotterdam-Zuid. Waarschijnlijk heeft iemand zichzelf voor de trein geworpen. De trein die hem of haar raakte, kwam tot stilstand in de Willemsspoortunnel."

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 juni 2012 - 12:38 ]


    Til hug og blod.

    RainbowShine schreef:
    Die foto is.....wat deel van het lichaam is het eigenlijk (cat)?


    Romp en stukjes arm, lijkt me.

    *bekijkt foto* Ik zie arm en een ander lichaamsdeel waar ik niet uit kom.


    Shoganai i ne~

    Lijkt me ook vreselijk voor die treinmensen (naam kwijt :x). Dan zie je iemand voor je trein springen maar je kan gewoon niet op tijd stoppen..


    -

    Genius schreef:
    Die foto.. Ik weet niet eens wat ik moet zien :'D Een arm?

    Een romp geloof ik, ik vind 'm zelf niet héél erg, maar ik kan er wel tegen :').
    Ik vind het egoïstisch.
    Zelfmoord plegen opizch niet, want als je in een eindeloze put van een depressie zit, zien sommigen gewoon geen uitweg.
    Maar seriously, het is zó egoïstisch en gemeen om voor een trein de springen. Die conducteur is voor eeuwig getraumatiseerd, en de passagiers ook.
    Iemand die mijn moeder kent zat in een trein toen er iemand voor sprong, en zag een hoofd. Zonder lichaam. C'mon, dat is toch lullig? :c

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:40 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gebeurd hier écht heel vaak. Per ongeluk of expres. Vooral bij mijn station. D:


    Your make-up is terrible

    Een romp en 1 arm. De rest is kwijt. Een wit shirt met veel bloed.

    Overigens: Ik zie een boel bloed op de romp en alles, maar daaromheen ligt geen bloed. Het lijkt me een beetje raar als je wel je shirtje onderbloed maar niet de grond. I am finding this rather dubious


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk dat ik weet wat er op die foto staat!
    Die arm, en dat ding daar onder het hoofd, en dan die romp door midden gesplitst. Denk ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Retaliate schreef:
    (...)

    Dat vraag ik me ook af, maar dat zijn wij als buitenstaanders. Als je erg depressief bent (en daar ben ik ook geweest), is het soms namelijk heel moeilijk om realistisch te denken of de wereld zo te zien.


    Hm, tja, het is inderdaad lastig om je in zo iemand te verplaatsen. Ben ook niet altijd even vrolijk geweest, maar ik zou mezelf nooit voor een trein kunnen hebben gegooid. Niet dat ik zelf nog wat aan mijn lichaam zou hebben, maar je choqueert er wel omstanders mee en voor de mensen die om je gaven moet het ook heel naar zijn :/.


    i put the fun in funeral

    Tigger schreef:
    Een romp en 1 arm. De rest is kwijt. Een wit shirt met veel bloed.

    Overigens: Ik zie een boel bloed op de romp en alles, maar daaromheen ligt geen bloed. Het lijkt me een beetje raar als je wel je shirtje onderbloed maar niet de grond. I am finding this rather dubious


    Misschien is het doorgerolt ofzo, aangezien die trein ook bewoog..

    Het gebeurd helaas veel vaker dan je denkt. Ik vind voor de trein springen wel de ergste manier om een einde aan je leven te maken. Je bezorgt mensen een trauma en er lopen een heleboel mensen vertraging op. Wat grotere gevolgen voor iemand kan hebben dan zomaar te laat komen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik vind het lijken alsof de "persoon" nog zelfs een peuk tussen ze vingers heeft. en de rug is volgensmij gebroken. en ik zie volgensmij een oor?!

    ik vind zelf dat er betere manieren zijn om jezelf van het leven te beroven. denk dat dit soort dingen meer voortkomen uit een psygose of hoe je het schrijft.


    we all deserve to die

    Omg, why did I had to click ._.


    You are beautiful, you are love.

    develin schreef:
    ik vind het lijken alsof de "persoon" nog zelfs een peuk tussen ze vingers heeft. en de rug is volgensmij gebroken. en ik zie volgensmij een oor?!

    ik vind zelf dat er betere manieren zijn om jezelf van het leven te beroven. denk dat dit soort dingen meer voortkomen uit een psygose of hoe je het schrijft.


    Psychose. En psychoses zijn weer wat anders.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik woon bijna naast een treinstation. Zonder lullig te zijn maar bij ons springen er wekelijks gemiddeld vijf mensen voor. Dat is 'normaal' en de helft overleeft het gewoon; dan hebben ze de stoptrein of randstadrail.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aragog schreef:
    (...)
    Een romp geloof ik, ik vind 'm zelf niet héél erg, maar ik kan er wel tegen :').
    Ik vind het egoïstisch.
    Zelfmoord plegen opizch niet, want als je in een eindeloze put van een depressie zit, zien sommigen gewoon geen uitweg.
    Maar seriously, het is zó egoïstisch en gemeen om voor een trein de springen. Die conducteur is voor eeuwig getraumatiseerd, en de passagiers ook.
    Iemand die mijn moeder kent zat in een trein toen er iemand voor sprong, en zag een hoofd. Zonder lichaam. C'mon, dat is toch lullig? :c


    Zo heb ik het nog nooit bekeken, maar je hebt volledig gelijk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien