• Ik hoorde het al van mijn neef die het wist omdat zijn reis plat kwam te liggen; Maar is dus vanmiddag een meisje hier in de stad voor de trein gesprongen.

    Nu staat het ook op rijnmond.nl

    "Treinverkeer tussen Rotterdam en zuiden plat na aanrijdin
    21-06-2012 | 17:48

    Het treinverkeer tussen Rotterdam Centraal en het zuiden is donderdagmiddag plat komen te liggen door een aanrijding bij station Rotterdam-Zuid. Waarschijnlijk heeft iemand zichzelf voor de trein geworpen. De trein die hem of haar raakte, kwam tot stilstand in de Willemsspoortunnel."

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 juni 2012 - 12:38 ]


    Til hug og blod.

    Aragog schreef:
    (...)
    Een romp geloof ik, ik vind 'm zelf niet héél erg, maar ik kan er wel tegen :').
    Ik vind het egoïstisch.
    Zelfmoord plegen opizch niet, want als je in een eindeloze put van een depressie zit, zien sommigen gewoon geen uitweg.
    Maar seriously, het is zó egoïstisch en gemeen om voor een trein de springen. Die conducteur is voor eeuwig getraumatiseerd, en de passagiers ook.
    Iemand die mijn moeder kent zat in een trein toen er iemand voor sprong, en zag een hoofd. Zonder lichaam. C'mon, dat is toch lullig? :c

    Plus de nabestaanden moeten opdraaien voor de kosten van de vertragingen enzovoorts... En dat kan heel hoog oplopen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Kan die foto niet even uit de beginpost gehaald worden?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 9:55 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik snap eigenlijk niet waarom jij hier een foto van plaatst.
    Verder vind ik het ontzettend egoïstisch om voor een trein te springen. Als ik zoiets van dichtbij zou meemaken zou ik getraumatiseerd zijn hoor. Dat wil je mensen toch niet aandoen?


    Me so good.

    RINGDINGDONG schreef:
    Kan die foto niet even uit de beginpost gehaald worden?


    Waarom zou die er uitgehaald moeten worden? Er staat duidelijk in dat het een foto is van de persoon die zelfmoord heeft gepleegd na de aanrijding en dat je er op eigen risico op moet klikken.

    klik er dan gwn niet op
    jump off a building


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hmmm schreef:
    klik er dan gwn niet op
    jump off a building

    Van een gebouw afspringen is ook niet bepaald leuk voor omstanders of mensen die het 's ochtends aantreffen.

    ja
    life
    that´s the best
    maar ja
    sommige denken niet aan hun familie leden
    je kan je ook niet verplaatsen in wat de persoon heeft meegemaakt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hmmm schreef:
    klik er dan gwn niet op
    jump off a building


    Heb je wel eens een documantaire gezien over 9/11? Dan hoor je die mensen het asfalt raken omdat ze springen. Het klinkt net als waterballon, alleen dan groter. Daar moet je geen grappen over maken, want zo plegen ook genoeg mensen zelfmoord.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Een meisje die bij mijn vader in de klas had gezeten die zat dus relaxt voor de martinitoren op een terrasje toen er plots een man voor haar ter pletter viel omdat hij zelfmoord pleegde. Ik kan je verzekeren dat dat meisje het jaar niet afgemaakt heeft. Dus dat zou ik nou ook niet echt bevorderen, nee.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb de foto al gezien op twitter.. Afschuwelijk :s


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Op een aantal bovenstaande reacties; Zelfmoord moet überhaupt nooit gestimuleerd worden. Deze foto laat ik dan ook onder andere zien om een shock factor teweeg te brengen, om jongeren te laten zien hoe heftig het kan zijn. Zelfs als het veel heftiger kan, wat sommigen ook naar voren brengen in hun reacties. Dit is wel heftig genoeg voor Q.


    Til hug og blod.

    Brutus schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom jij hier een foto van plaatst.
    Verder vind ik het ontzettend egoïstisch om voor een trein te springen. Als ik zoiets van dichtbij zou meemaken zou ik getraumatiseerd zijn hoor. Dat wil je mensen toch niet aandoen?

    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, het is al verschrikkelijk om dit te horen. Alleen zullen we nooit weten of dat meisje daar ook aan gedacht heeft toen ze besloot zelfmoord te plegen. Ik snap het niet, er zijn zoveel manieren nog om weer op het rechte pad te komen en je kunt altijd hulp krijgen als je het zoekt en erom vraagt. Ik vind het echt heel erg dat dit soort dingen gebeuren in de wereld.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee, dat snap ik. Maar als je het dan toch al over manier van zelfmoord plegen hebt.. Alhoewel ik er van overtuigd ben dat als je zelfmoord wil plegen je daar niet over nadenkt. Maar zoals jij dat nu uitlegt, vind ik je doel achter dit topic wel heel mooi :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ga hier niet oordelen over het zelfmoord gedoe zelf.
    Maar ik wil enkel kwijt dat ik het zéér respectloos vind dat, (wie die foto ook mag genomen hebben), ze hier een foto van nemen en op Twitter ofzo plaatsen. Het toont van weinig respect voor het meisje en voor de nablijvende familie.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:42 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    -> Foto is verwijderd na terechte klacht. Plaats hem ook niet meer ivm de nabestaanden!
    Plaats je hem, wel... Kun je een waarschuwing verwachten.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 12:45 ]


    I am an idiot, I move.