• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik keek haar aan met een betraand gezicht. 'Rachel.. Wil je alsjeblieft bij me blijven?' vroeg ik terwijl ik weer normaal ging liggen. 'Ik wil niet alleen zijn,' snikte ik. Ik was echt bang om alleen te zijn.. Misschien vroeg ik wel te veel van haar. 'Zeg gerust nee.' zei ik zachtjes.

    Finn

    Ik knikte en ging achter haar aan, Ik fronste toen ik zag hoe overstuur hij was, dus ik voegde me bij Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte "we wouden zowieso hier blijven" ik ga op het randje van het bed zitten en pak zijn hand vast. "wil je vertellen wat er gebeurd is?" ik keek hem aan. Hij zag bleek moe en hij had gehuild. Ik zag dat Finn ook in de kamer gekomen was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Zullen we nu 3 dagen vooruit spoelen? Dat Kurt uit de ziekenhuis is en alles gaat goed met hem en Rachel heeft een buikje en Blaine's handen zijn weer normaal, dan kunnen we weer verder met nieuwe drama's?)


    One Who Travels A Higher Path.

    [sgoed dan valt rach bij kurt zo in slaap oke en finn in een stoel. dus dat duurt nog 3 posten ofzo. rachel is dan 5 maanden zwanger.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Blaine denkt dat ik hem haat,' zei ik waarna ik iets opschoof in mijn bed. 'Je kan bij mij komen liggen.' zei ik tegen haar wanneer ik naar Finn keek. 'Als Finn dat goed vindt.' zei ik. Finn begon te lachen en schudde zijn hoofd. 'Probeer je mijn vriendin nu soms te verleiden, Kurt?' grapte hij waarna ik een klein lachje opzette en weer naar Rachel keek. 'Ik ga wel een opklap bed vragen of zo.' zei Finn waarna hij de kamer weer uit liep.

    [Is goed, dan laten we ze even snel in slaap vallen.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 10:19 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach en ga naast hem liggen. Ik merkte dat ik ook redelijk moe was.
    "en hoezo denkt h ij dat. Ik snap dat het moeilijk is Kurt maar we zijn er voor je. En de komende maanden zul je niet van me afzijn" zeg ik zacht. Ik pak de kan water en vul een glas met water die ik aan Kurt geef.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ff koffie zuipen. als kurt slaapt slaapt rach ook. worden ze wakker in finns huis]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Omdat ik het zei tegen hem,' zei ik waarna ik haar even aan keek. Ik nam dankbaar het glas van haar aan en dronk het in één keer op. Ik besefte me ineens dat ik nog helemaal niets had gedronken of gegeten de hele tijd. Maar ik had toch geen honger. Ik zette het lege glas neer op mijn nachtkastje en ondertussen kwam Finn binnen, hij had een bed weten te scoren en klapte het uit. 'Nu hopen dat ik er niet door heen zak.' zei hij waarna hij ging liggen. 'Welterusten,' zei hij. 'Trusten.' zei ik waarna ik tegen Rachel aankruipte en in slaap probeerde te vallen.

    [Zo, dus paar dagen vooruit? ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ja, nu is drie dagen voorui! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Drie dagen later!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik was al vroeg op, Finn en Rachel sliepen nog in Finns bed en ik stond al in de badkamer voor de spiegel en haalde mijn verband van mijn gezicht. Het was nog redelijk blauw, maar verder was alles goed geheald. Ik had ook nergens meer last van en voelde me weer helemaal goed. Nouja.. Ik voelde me nog altijd zwaar depressief vanwege Blaine. Gelukkig mocht ik gisteren weer naar huis, ik werd gek in het ziekenhuis. 'Kurt, weet je zeker dat je naar school gaat?' vroeg mijn vader, die de badkamer in liep. 'Pap, ik ben beter.' zei ik terwijl ik mijn wallen probeerde te bedekken met een camouflage stick. Ik voelde me zwaar ellendig vanwege Blaine, en dat had zo zijn sporen achter gelaten. 'Oké dan, maar bel me zodra het niet meer gaat.' zei hij waarna hij me weer met rust liet. Zo gingen de gesprekken de hele tijd tussen ons. Hij wist dat het uit was tussen mij en Blaine, hij wist ook dat ik het er moeilijk mee had maar gelukkig bleef hij er niet over doorvragen. Ik smeerde nog wat dagcrème op mijn gezicht als ik eindelijk tevreden was.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 10:42 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    fRachel
    Langzaam werd ik wakker van getrappel in min buik. Ik zag dat Finn nog sliep en liet hem slapen. Ik ging zacht uit het bed en liep richting de badkamer waar ik Kurt zag. " goeiemorgen" ik glimlach even naar hem.
    Mijn buik was al flink zichtbaar. Binnenkort zouden we het geslacht weten als we dat wouden. Nog 4 maanden en ik moht ons kindje in mijn armen vasthouden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik open mijn ogen en rekte me uit. Slaperig keek ik rond. Ik was al drie dagen niet naar school gegaan en ik was goed uitgeslapen. Alleen mijn hart was nog steeds gebroken en die dagen heb ik nog steeds aan Kurt gedacht.Ik had met de docent overlegd dat ik van school af ga. Dat was voor mij en Kurt beter.

    (Ik heb mijn presentatie nu! Dus ik kom denk ik dalijk weer online, anders vanmiddag!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [succes]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Goede morgen,' zei ik met een zwakke glimlach. Ik keek even naar haar buik en daarna weer naar de spiegel. 'Dus wanneer weten we het geslacht? Dan kunnen we eindelijk shoppen.' zei ik. Ik was daar echt aan toe, dan kreeg ik eindelijk afleiding. 'Dagcrème?' vroeg ik aan haar terwijl ik mijn potje voorhield. 'Het hersteld je huid, en zo blijft het soepel en zacht.' zei ik.

    [Good luuuuck!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.