• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel.
    Ik glimlach terug "of hem" ik grinnikte even.
    "Hij of zij wilt graag laten weten dat hij of zij wilt komen" Ik pak onder tafel Finns hand vast. Ik wist dat Kurt het moeilijk had en ik wilde hem zo min mogelijk aan Blaine laten denken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik weet niet waarom maar ik heb nog steeds het gevoel dat het een meisje is.' zei ik met een zwakke glimlach.

    Finn

    Rachel pakte mijn hand onder de tafel en ik keek even naar haar, maar daarna ook weer naar Kurt. 'Ik denk dat het een jongen word, Kurt. Deze keer krijg ik gelijk.' grijnsde ik. En ook al kreeg ik geen gelijk, zou ik toch de gelukkigste vader zijn ooit. Het gaat erom dat het gezond is.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schiet even in de lach als ik ze zo hoor "Wat het ook word het kindje heeft geluk met de oom" knipoog ik naar Kurt en grijns naar Finn. "ik denk dat het half half word"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik zou het echt gaan verwennen,' zei ik naar waarheid. Ik wist nu al dat ik veel te vaak ging winkelen voor het kindje. Sorry, maar ik kan mezelf dan echt niet in houden.

    Finn

    Ik schudde even lachend mijn hoofd en keek naar ze.
    'Zullen we maar gaan afruimen?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik naar Finn "je bent een schat Kurt" zeg ik gemeend en glimlach even. Daarna sta ik op enhelp ik met afruimen.

    [yes mijn broer wakker maken]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'I know right.' lachte ik waarna ik Finn en Rachel ging helpen met afruimen, als we klaar waren keek ik even naar mijn mobiel. Het was een gewoonte geworden om het te checken. Ik wou niets missen.. Straks zou Blaine me nog bellen.. Ik wist dat ik dat eigenlijk niet zou moeten willen, maar ik kon het gewoon niet helpen dat ik nog zoveel van hem hield.

    Finn

    'weet je,' begon ik ineens. Ik kreeg zomaar ineens een ingeving en keek naar Kurt en Rachel. 'Hoe zou het zijn met onze concurrentie?' vroeg ik me hardop af. De Warblers en Vocal Adrenaline waren onze grootste concurrenten bij de zangcompetities. Ik was er daarom wel benieuwd naar.

    [Haha XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [trolol hij schrok wakker van mij omdat ik zijn naam zij en ik schrok van hem ahah]
    RachelRachel
    Ik lach even om kurt, daarna draai ik me om naar Finn.
    "Wanneer is de wedstrijd eigenlijk" ow ik hoop niet over vijf maanden want ik wou er echt heel graag bij zijn. Al was het een keer niet door te zingen maar om te kijken ofzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'geen idee, weet Schuester wel. Ik zou alleen gewoon eens willen kijken hoe goed ze geworden zijn.' zei ik. 'Bespioneren heet zoiets.' voelde Kurt me aan zonder op te kijken van zijn mobiel. 'Zo wilde ik het niet noemen, ik wil gewoon kijken wat ze hebben.' zeg ik waarna ik van Kurt weer naar Rachel kijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ik hoop dat het niet over 5 maanden is want ik zou echt graag nog mee willen doen. We kunnen ook een mini competitie maken dus gewoon een minishow en dan kijken wat andere kunnen. Zuellen we zo maar gaan" zeg ik en kijk naar buiten waar het waait.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Alsof die Jesse St. Sucks daar ooit aan mee zou willen doen.' zei ik en rolde mijn ogen. Ik stond op, als teken dat ik instemde met Rachel. 'Finn, we nemen jouw auto.' zei ik. Op één of andere manier vond ik het na dat ongeluk doodeng om zelf te rijden. 'Sure,' zei Finn terwijl ik de twee achtervolgde naar de auto.

    [Ik ga nu toch echt post doen, maar schrijf maar gewoon een stukje, dan reageer ik meteen als ik terug kom.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [nooo oke dan]
    Rachel
    Ik grinnik en stap in de auto. Het zitten voelde best raar want je voelde de buik een beetje bij je onderlichaam. ik hoorde Starships op de radio en zette hem wat harder. "Kur tweet jij wanneer de wedstrijd is?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik ging achterin zitten en deed mijn gordel om. Ik vond het zelfs eng om in de auto te zitten en hoopte dat we er maar snel waren. 'Ik weet het niet, we zouden het echt aan Mr. Schue moeten vragen. Hoezo? Wil je weer eens een solo' grapte ik een beetje nerveus.

    [Okay, nu ga ik echt, ghehe XD]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 12:40 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [gheheh]
    rachel
    Ik schud mijn hoofd "ik wil er gewoon graag bij zijn, op het podium of in de zaal maar ik wil gewoon er graag bij zijn" zeg ik zacht. Ik zie dat hij nerveus is, dat snap ik wel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Sectionals zou je sowieso wel meemaken, denk ik.'
    ik gaf gas en reed naar school toe.

    [Ja, nu regent het weer keihard, dus ik wacht wel even XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ahah wat erg nou]
    Rachel
    "i hope" glimlach ik. Ik stak mijn hand naar achteren voor kurt.
    Uiteindelijk kwamen we aan. Waarom waren autostoelen zo laag? Met moeite kwam ik overeind. Dat beloofde wat te worden. iK zucht even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan