• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Is goed! :3]

    Kurt

    'Hoe wil je ze? Gebakken, gekookt, geklutst, als een omelet of anders?' vroeg ik aan haar terwijl ik alvast een doos eieren uit de koelkast haalde en het gas aan deed en boter in de pan liet smelten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "veras me,"zeg ik lachend "ik maak de salade oke" zeg ik en pak een mesje en snijplanken en heel veel fruit. Ik was het fruit af en begin het te snijden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik moet gaan. Heb nu biologie, dus dan ben ik rond 14:30 online! ^^ Tot strakjes!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik deed een aantal eieren in de pan, zodat we misschien iets te veel voor ons drieën zouden hebben, maar liever iets teveel dan te weinig en gooide de lege doos in de prullenbak en begon te bakken. Mijn gedachten gingen automatisch uit naar Blaine. Het was drie dagen geleden dat we elkaar voor het laatst hadden gesproken. Ik had helemaal niets meer van hem gehoord.. Hij zou vast wel bij die andere jongen zijn nu. Hij zou vast gelukkig zijn.. Ik voelde me zo zwaar depressief, ook al deed ik bij iedereen alsof ik vrolijk was. Het was allemaal nep..

    [Tot vanmiddag!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "klaar" zeg ik lachend en show de salades. "Finn eten" riep ik naar boven waar ik geen douche meer hoorde, hij zou wel klaar zijn dan. Ik dekte snel de tafel en zette de salades op de tafel. "jij moet echt vaker koken Kurt dat doe jij echt super lekker" zeg ik gilmlachend. Bijna elke ochtend verzorgde hij het ontbijtje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik had me al gedoucht en was net klaar toen Rachel me riep, ik rook al iets lekkers en liep naar de keuken toe. 'Wow, ziet er goed uit.' gaf ik toe waarna ik snel een pak melk en sinaasappelsap uit de koelkast pakte en een paar bekers op tafel zette voor ons en nam plaats.

    Kurt

    Ik draaide het gas uit en legde een ei op ieders bord en wat broodjes erbij. De overgebleven eieren liet ik in de pan zitten, voor als er nog iemand honger kreeg. 'dank je,' glimlachte ik zwak terwijl ik ook aanschoof aan tafel. 'Mocht mijn Broadway carrière niet doorgaan, kan ik altijd mijn eigen restaurantje beginnen.' grinnikte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Nooo, het begint echt heel hard te regenen.. Ben ik niet zo blij mee. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Ik glimlach "dat moet je doen" ik glimlach en begin te eten want ik had ongelovelijk veel trek. Natuurlijk lette ik goed op wat ik wel en niet mocht eten maarja alles voor het kindje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hahahaha moet jij ook in de regen of niet]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik begon meteen met eten en het smaakte erg goed. 'Jullie hebben jezelf weer eens overtroffen.' complimenteerde ik ze. Ik dacht aan de controle, die morgen was. Ik hoopte zo dat alles goed is..

    Kurt
    Finn en Rachel begonnen meteen met eten, alleen ik had gewoon geen honger de laatste paar dagen en at daarom ook veel minder dan normaal. Ik kauwde op langzaam op wat fruit en keek naar Finn en Rachel. Zij waren zo gelukkig. Waarom waren Blaine en ik dat niet?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik vrees van wel :')]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [als het regent mag ik wachten altijd.]
    Rachel
    Ik grinnikte naar Finn "hij daar heeft alles gemaakt ongeveer, als ik ga koken houd je geenhuis meer over" ik kijk hem lachend aan.ik had alles op en zat nu aardig vol.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik keek even naar Kurt en daarna weer naar Rachel. Ik had al snel alles op en zat al snel vol. Ik keek Rachel aan en er vormde een glimlach op mijn gezicht. 'Heb je hem nog voelen schoppen?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach en knik "vanochtend, ik werd erdoor wakker maar dat is niet erg" zeg ik en kijk liefdevol naar mijn buik. Ik voel weer in mijn buik wat trapjes en pak Kurts hand en leg deze op mijn buik. Ik wist dat hij het leuk vond om zijn nichtje/ neefje te voelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Toen ik net helemaal verzonken was in gedachten pakte Rachel mijn hand en legde het op haar buik. Ineens voelde ik iets bewegen en vormde er een glimlach op mijn gezicht. 'Ik voelde haar.' glimlach ik naar Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.