• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik greep Rachels hand vast en merkte dat ik een klein beetje trilde. Ja, ik vond het echt dood eng en keek de hele tijd voor me of ik geen auto op ons af zag rijden. Ik dacht even terug aan die avond, toen we twee lichten op ons af zag komen. Waarom zag ik niet meteen dat het een vrachtauto was? Ik had wel dood kunnen zijn.

    [Haha, dat vind jij inderdaad vast heeeeel erg. XD maar ik wacht nog 10 minuten en dan ga ik echt, want moet het voor het eten gedaan hebben. anders worden de post mensjes boos XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik merkte dat Kurt getrild had. Toen ik uitiendelijk de auto uit was met moeite omhelsde ik hem. "Hij was dronken Kurt "fluister ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Als ik nooit meegegaan was, was het nooit gebeurt allemaal. Dan waren Blaine en ik nog samen, had die Damon me nooit dronken gevoerd, was ik nooit in coma belandt. Was dit allemaal nooit gebeurt.' zei ik waarna ik snel weg liep naar binnen. Ik wou Rachel en Finn gewoon niet langer dwars zitten met mijn gezeur.

    Finn

    Ik zucht als Kurt naar binnen loopt en pakt dan Rachels hand vast. 'Hij heeft gewoon even tijd nodig, denk ik.' zei ik terwijl ik haar even omhelsde. 'Wat hebben we eigenlijk het eerste uur?'

    [Ik laat Kurt zo meteen wel naar Blaine gaan als Darkwings er weer is. Ik ga nu de post doen en eet smakelijk! Ik reageer wel als ik terug ben.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ben vanaaf allene thuis]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik zucht ;en pak Finns hand, ik kon er niets meer aan doen.
    Ik liep naar mijn kluisje en pakkte de boeken voor het eerste 2 uur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik geef Mercedes op...Verwijder mijn naam naast haar maar (: Ik blijf wel met Quinn RPG'en.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik pakte mijn spullen en kwakte ze in mijn tas. "toilet"zeg ik snel en liep erheen.
    Toen ik klaar was kwam ik met mijn hand op de groeiende buik de toilet uit en zag ik Blaine. Hij was met zijn kluisje bezig. "hoi blaine" ik besloot maar niet ermee te bemoeien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    "Hoi Blaine" hoor ik een meisje zeggen. Ik draai me om en zie Rachel staan. 'Ooh, hoi Rach' zeg ik zachtjes en wend mijn blik van haar af. Zelfs als ik Rachel zie, denk ik aan Kurt, maar als zij er is, dan is hij er ook..


    One Who Travels A Higher Path.

    [Hmm, dit is vreemd..Weten jullie wat er met Escritura is gebeurd? Ze is blijkbaar niet actief, maar ik kon nergens vinden dat ze een ban heeft.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [huh]
    lRache
    Ik glimlach naar Blaine "hoe gaat het?" ik bedacht me dat ik een boek vergeten was. "sorry maar ik moet even snel een boek pakken" zeg ik en wierp een sorry blik. Snel liep ik terug en pakte het boek.

    [tada doei]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Er is een topic op het stamcafe en het gaat over Lizz, ze is namelijk naar engeland toe naar haar vriendin. Daar moet je evn naar toe en dat wordt alles uitgelegd! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Wacht, ik kom er zo aan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:36 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Nadat Rachel weg was, haalde ik mijn schouders op en pakte ik mijn grote tas en doe rustig de spullen in mijn tas. Sommige dingen had ik toch niet meer nodig en gooide het weg. Ik sluit even mijn ogen, vanwege de tranen. Het deed zo veel pijn om nu weg te gaan van Kurt. Ik hou nog steeds van hem en ik zal altijd van hem blijven houden. Ik was gewoon niet goed genoeg voor hem, punt uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik liep rustig door de gang heen en zag Blaine ineens staan met een grote tas. Ik voelde even een steek door mijn hart toen ik hem zag staan. Ik wilde me omdraaien maar iets hield me tegen. Ik zag namelijk dat hij zijn kluisje aan het leeghalen was en alles in een grote tas stopte. Met lood in mijn schoenen liep ik naar hem toe. 'Wat doe je?' vroeg ik terwijl ik tegen de kluisjes aanleunde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.