• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik grinnik en stop mijn vinger in het potje terwijl ik het uitsmeer.
    "morgen moeten we weer op controle en dan weten we het. Maar we kunnen na school ook nog gewoon rompertjes kopen ofzo" ik glimlach. Kurt was echt lief voor me nu mijn buik flinker wegt. " ga je helpen met de babykamer en spulletjes kopen?" ik kijk hem vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [brb en dan ben ik weer boven.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik zette mijn crème weer neer en begon met mijn haren. Ik smeerde er een heel klein beetje mousse in en probeerde het in model te krijgen. Ik was altijd heel erg lang bezig met mijn uiterlijk. 'Waarom vraag je dat überhaupt nog?' grinnikte ik. Ik was gek op inrichten en spulletjes kopen. Rachel voelde als een soort zusje voor me, ik was blij dat ze bij ons woonde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel

    Ik grinnikte "dat is waar"ik schud lachend mijn hoofd als ik hem geconcentreerd met zijn haren bezig zie. "ik ga me even omledigen" zeg ik snel. Ik loop zacht terug naar de kamer en open de kast. Ze waren super lief voor me nu ik hier woonde. Ik had nog steeds neit veel contact met mijn vaders maar soms belde Leroy. Carole enBurt die hadden er wel gewoon contact mee en hielden ze op de hoogte. Ik wist al wel ik wou tot ik bevallen was hier blijven want dan was Finn er mocht het gebeuren. Ik trok mijn kleding aan en keek vluchtig in de spiegel

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 11:00 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik opende ogen en zag Rachel in zichzelf in de spiegel bekijken. 'Sexy hoor.' grapte ik slaperig.

    Kurt

    Mijn haren zaten goed en ik keek even naar de spiegel, ik had een leuke outfit aan, mijn huid zag er weer verzorgd uit, de wallen en onzuiverheden waren zo goed als weg uit mijn gezicht, mijn haren zaten weer perfect.. Maar nog voelde ik me miserabel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik drAAide me om en keek naar Finn en grinnik naar hem.
    "jij bent ook sexy hoor" ik geef hem een kusje en woel door zijn haren.
    "ik ga even mijn haren doen" lach ik en loop terug naar de badkamer waar Kurt nog bezig was. "lekker ding" juich ik lachend als ik binnenkom.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Dankje, de presentatie ging goed!! :Y) Ik ben nog even online, kan wel een paar keer reageren. Strakjes heb ik nog twee uur les. Dan pas kom ik rond 14:30 online! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [goedzo om half 3 is mijn vriendin er en dan ben ik rond half 4 terug van boeken terug brengen maar ik denk dat ik dan moet folderen]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Hoor wie het zegt,' zei ik terwijl ik me naar haar omdraaide. Ik bekeek haar outfit en glimlachte. Ze had na al die jaren een betere kledingsmaak gekregen. 'Jij krijgt straks de hele school achter je aan.' zei ik tegen haar.


    Finn

    Ik stond op, liep naar de badkamer deur toe.
    'Schiet op jullie twee, ik wil douchen.' mopperde ik lachend.
    Nu hielden Kurt en Rachel meestal allebei de badkamer bezet.

    [Ik moet zo meteen de post doen, dus ben me langzamerhand tegelijkertijd aan het klaar maken, maar daarna kom ik als ik klaar ben weer.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "ja echt wel, dan kunnen ze lang achter me aan huppelen maar Finn is mine" grinnik ik. Ik begin te lachen door Finn. Snel doe ik mijn haren goed en spuit ik parfum. "zullen we een ontbijtje klaarzetten?" vraag ik aan Kurt en grinnik.

    [nooo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik moest nog even naar school om me kluisje mijn spullen te pakken. Volgende week begin ik met een nieuwe school en een nieuwe start. Zuchtend sta ik op en kleede me aan. Ik had mijn auto ook weer terug en ik liep naar mijn auto om vervolgens naar school te gaan rijden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik grinnikte even en knikte daarna. 'Let's go,' zei ik terwijl ik haar voorzichtig mee trok naar de keuken. 'Waar heb je zin in?' vroeg ik aan Rachel. Ik kon best wel koken, en Rachel mocht kiezen van mij. Ik keek even rond en zag dat mijn vader inmiddels al aan het werk was in de winkel en Carole was ook weg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Fudge zullen we zo doen. Als Kurt op school is, dat hij Blaine ziet opruimen in zijn kluisje en dat hij vraagt, wat hij aan het doen is?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "zullen we eieren bakken?" ik grinnik, de laatste tijd was ik echt een eierengek geworden. "en dan met een fruitsalade erbij" ik grinnik, ja de raarste combinatie's at ik tegenwoordig. Ik keek Kurt lachend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan