• Dus, welke story van jezelf vind jij dat je het beste geschreven/aan het schrijven hebt/bent?

    Ik zelf vind dat ik de 'Orde van de Zwarte Roos' het beste schrijf, al komt 'Perfection is all i ask for' ook redelijk dichtbij. ;-D


    -Ik weet niet of dit goed geplaatst staat, maar vond het nogal lastig te kiezen waar dit nou thuishoorde x) -

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:04 ]

    Hmm ik denk een story die ergens ver verstopt zit in een word bestandje op mijn laptop.


    Alleen maar tranen van geluk

    Die moet nog geschreven worden.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sandera schreef:
    Die moet nog geschreven worden.


    I lol'd.

    OT: Fear Of The Dark - One Direction denk ik...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Geen, want ik heb er niet echt een..
    Nja, eentje met simpele uitleg over Photoshop :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik haat na zo'n 2 dagen alles wat ik geschreven heb. :3


    Save me from myself.

    Mijn nieuwe story denk ik, omdat daar de grammatica wel het beste is en het ook de hele tijd tegenwoordige tijd is ipv mijn wisselende tijden bij andere story's. :"D

    Let's play hide and seek

    Schaduw Engel. Maar ik heb de laatste tijd niet meer zoveel tijd om het verhaal af te maken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    My Immortal denk ik, maar mijn 2 lopende story's zijn wel op ongeveer dezelfde manier geschreven


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    De Therapie, for sure, maar die heeft pas twee hoofdstukken. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben nu bezig met Domino Motion en die vind ik best wel goed om eerlijk te zijn...


    Believe in yourself.