• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gwendolyn Springfield
    Austin dus. Was dat ook niet een vriendin van Alice? 'Hee' riep ik wat ongemakkelijk terug. wat moest ik nu tegen hem zeggen? Ik had in geen jaren meer contact met hem gehad. Een tijdje bleef het stil totdat een zachte 'Hoi' hoorde. Vast niet tegen mij. Hoe konden hier nu nog meer mensen zijn die ik kende. Toen hoorde ik nogmaals hoi maar nu met mijn naam erachter. Wat was dit? kende ik haar ook? 'Sorry, het spijt me echt heel erg maar ik kan niet zien wie je bent, dus.. uhm.. wie ben je' vroeg ik ongemakkelijk in de richting waar ik hoopte dat ze stond.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Danny

    "Zo, ook vanaf." Grijns ik wanneer Ian wegloopt.
    Ik kijk naar Austin. "Lekkere koffie heeft Starbucks altijd hé?" Ik neem nog een slokje.
    Echt lekker. Ik stop mijn mobiel weer weg, die heb ik niet nodig nu.
    Ik kijk naar Austin. "Hoeveel krijg je?" Vraag ik, doelend op geld dat ik zou moeten geven denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    'Gaat prima met mij.' glimlach ik naar Austin. Ik zie hoe Ian wegloopt. De opmerking van Danny is me niet ontgaan. Ik zucht en kijk hem kwaad aan.
    'Wat heb ik gedaan dat ook ik ineen je vijand ben? Danny ik ben hier niet om tussen een ruzie te staan van jouw en Ian. Ik vind het idioot dat jullie ruzie maken! We zij hier op vakantie voor Alice.' ik zwijg naar die naam. 'Kan dat je dan niet schelen?! Alice ging met ons om met een reden. Ik Kom hier staan omdat ik ledereen opnieuw wil leren kennen, waarom doe je dan zo tegen mij? Tegen Ian oke, te begrijpen. Jullie mogen elkaar niet, maar wij zitten al twee jaar bij elkaar in de klas! Ik kom hier gewoon gezellig met Austin en Gwendolyn kletsen. Laat me mijn gang gaan.' Ik wend me weer naar Austin en Gwendolyn toe. Danny... Wat is er met je gebeurd?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik keek kwaad naar Isabella die het bij Austin, Danny en Gwendolyn erg gezellig leek te hebben. Op een manier voelde ik me verraden, maar dat zet ik uit mijn hoofd. Ze mocht het toch gewoon gezellig hebben? Ik kijk naar Jayson.
    'Ik ben ook wel benieuwd naar de camping,' glimlach ik naar hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik maak een instemmend geluidje 'starbucks is heerlijk!v zeg ik . 'En je krijgt.niks van me,ik trakteerde gewoon' zeg ik met een glimlach. Daarna houdt Issabella een preek en.ik knik lichtjes. 'het zou beter zijn als jullie het opzij kunnen zetten,gewoon hier voor Alice' zeg ik en slik.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk naar Gwendolyn. Het zal wel moeilijk voor haar zijn. 'Ik ben het Isabella Jones.' Met voorstellen laat ik mijn tweede
    Naam altijd weg. Ik kijk naar haar en merk dat ze op de gok de richting waar ik sta op probeert te kijken. 'Ik sta links van je. Naast Austin,' zeg ik vriendelijk. Ik werp een blik naar Austin en glimlach. Hij is ook echt heel aardig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Zeg verdomme die naam niet zo vaak!" Roep ik de twee toe.
    "Zeg het gewoon niet, oké!" Ik slik en draai me om, loop naar de muur en ga er tegenaan zitten. Ik pak mijn mobiel weer en speel weer een spel.
    Waarom doen ze dat!? Ik zucht en kijk door mijn apps heen.
    Ik bijt op mijn lip en kijk naar Isabelle die ik een arrogante blik schenk en ik kijk dan weer naar mijn mobiel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'hopelijk zit er een zwembad en iets van beton ofzo bij,dan kan ik ook nog een beetje skaten'zeg ik en hou daarna mijn skateboard omhoog. Als ik daar niet kon skaten baalde ik echt,maar gelukkig kon ik dan nog altijd wat freerunnen.Ik keek even naar de andere die ook gezellig aan het praten waren en nam darna nog rustig een slok van mijn koffie.

    Isabella Jennifer Jones

    'Vind ik nou ook,' stem ik met Austin in. Ik werp Danny even een blik toe en focus me dan weer op de andere 2. Waar blijft die bus nou? Ik kijk om. Jayson en Ian lijken in gesprek. Ik zucht en draai me weer half om. Waar blijft die bus? Ik wil naar de camping!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik lach.
    'Kan ik anders een keertje mee skateboarden. Ik kan het aardig al zeg ik het zelf,' lach ik. 'Ik denk dat ik trouwens gelijk een duik in het zwembad neem. Het is stikheet hier! Waar blijft die bus?' Ik laat mijn rugzak op de grond vallen en trek mijn shirt uit. Het kan me niet schelen wat mensen denken, het is gewoon niet uit te houden. Er is ook geen schaduw of iets. Nee we staan pal in de zon. Ik kijk op mijn horloge. De bus is 10 minuten te laat...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik kijk even naar Danny die boos wegloopt. ' ik ga wel even naar hem toe'zeg ik en imlach nog even kort naar Issabella waarna ik me omdraai en naar Daany loop. Ik ga rustig naasr hem zitten en kijk een beetje voor me uit. 'Gaat ie een beetje?'vroeg ik uiteindelijk maar.

    Isabella Jennifer Jones

    Geschrokken deins ik achteruit en staat Danny aan. Ja, die naam vermijdt ik ook liever, maar zo reageren en vervolgens een spelletje spelen? Ik weet niet of het door de schrik komt of door het feit dat het weer hard aan komt een traan stroomt over mijn wang. Ik staar naar mijn koffie en blijf zwijgend staan. Vast genageld aan de grond iets te doen of te zeggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Tuurlijk kan je mee skaten' zeg ik tegen hem. ' dat is ook het eerste wat ik doe als ik op de camping kom' zeg ik als hij begint over het zwemmen. Daarna trekt hij zijn shirt uit en ik heb het eigenlijk ook wel warm. 'Daar komt de bus!!' roep ik blij als ik onze bus zie aankomen en.spring even vrolijk op en neer. ' zeg alsjeblieft dat dat ding een airco heeft!'

    [is het niet habdig nu en nieuw tropic te openen,deze is bijna vol ^^]

    Gwendolyn Springfield
    Het meisje noemt haar naam. `Isabella` vraag ik verwonderd. Ze staat naast Austin had ze gezegd. Dus als Isabella en Austin hier allebei waren zouden ze misschien samen op vakantie zijn. Hadden ze een relatie? 'misschien een domme vraag' mompel ik verlegen in de richting van Isabella 'maar als jullie hier samen zijn, zijn jullie dan ook samen op vakantie? Hebben jullie een relatie?' vraag ik maar direct.

    [ik ga nu slapen. moet morgen om 6uur op xD veel plezier nog!]

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 1:35 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.