• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Isabella Jennifer Jones
    Ik kijk naar Jennifer. Vroeger gingen we best vaak met elkaar om, maar nu kijkt ze niet eens meer naar me om. Tegelijk keken ze mij aan. De jongen tussen mij en Ian, volgens mij dan, leek er even niet te bestaan. Ik kijk verlegen terug.
    'Isabella was het toch?' Jasmine kijkt me vragend aan. Ik knik.
    'Eh ja.'
    'Wat ben jij veranderd zeg!' Ze gaat op haar knieën zitten en kijkt me glimlachend aan.
    'Kan ik ook van jouw zeggen.'
    'Volgens mij zijn we allemaal veranderd.' Ik kijk naar Jayson. Hij had gelijk. We zijn allemaal veranderd. We zijn heel erg veranderd. Uiterlijk en innerlijk.
    'Wel jammer dat je die problemen hebt gekregen.' Jasmine glimlacht. Waarschijnlijk bedoelde ze het niet rot, maar het kwam hard aan. Ik voel tranen opkomen, maar knipper ze weg. Ze kon zeggen wat ze wil, maar ik ben hier niet de barbie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas
    'Ja prima met mij!' Ik was super geworden in het verzinnen van leugens. Ik haalde een stralende lach op mijn gezicht. Jennifer, die naast Jayson zit, draait zich om en kijkt Isabella aan.
    'Isablla toch?' Ze knikt. Haar ogen staan verlegen en bang. Ze is niet meer gewend aan drukte. Op zich heb ik medelijden met haar, maar we hebben allemaal het zelfde meegemaakt. Zij gaat er op de verkeerde manier mee om, niet dat mijn manier goed is, maar toch.
    'Wat ben jij veranderd zeg!'
    'Volgens mij zijn we dat allemaal,' mompelt Jayson. Ik kijk hem aan en knik instemmend. Daar heeft hij gelijk in.
    'Wel jammer dat je die problemen hebt gekregen.' Isabella slaat haar ogen neer en kijkt even naar haar handen. Dan kijkt ze op. Haar ogen staan somber. Die opmerking kwam verkeerd aan...
    'Maar hoe gaat het met jouw Jasmine?' Ze glimlacht en wendt zich toch mij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wil iemand met Dan praten?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TrueKlainer schreef:
    [Wil iemand met Dan praten?]

    [Austin wil wel,hij zit lonly in het vliegtuig xD]

    Mikan

    Ik kijk naast me. Ik ben nooit echt goed in gezichten geweest dus moest ik even diep graven in mijn herinneringen.
    "Oh, hoi" Zeg ik terwijl naar Megan en Tyler Romano kijk.
    "Hoe gaat het met jullie? Echt heel lang niet gesproken" Sinds de dood van Alice heb ik ze eigenlijk helemaal nooit meer gesproken...


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Tyler

    Ik kijk op, en zie Mikan. Ik knik wat, en haar aan. 'Inderdaad' mompel ik, i heb niemand van het vriendengroepje meer gesproken. nou ja, naast Megan dan. Gaat wel, met jouw.' vraag ik.


    El Diablo.

    {Kunnen xkimx124 en quin98 please even op mijn stukjes reageren?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik sta op, ik ga hier neit tussen blijven zitten. Ik pak mijn rugtas op en loop weg. Ik loop richting een plek waar ik nog iemand zie zitten -Austin- Ik neem plaats.
    "Ik word daar maar genegeerd." Zeg ik met een zucht en kijk hem even aan.
    Okee, wie was dat ook al weer? Ik weet het niet meer precies. A, a, A-nogwat.
    Ik berg mijn i-pod op in mijn tas en kijk A-nogwat weer aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Demi1309 schreef:
    {Kunnen xkimx124 en quin98 please even op mijn stukjes reageren?}

    [Ga ik nu doen! :)

    quin98 schreef:
    (...)
    [Ga ik nu doen! :)


    [O ook even op Danny :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Dank je}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Austin
    Ik knik even. 'Dus samen weer op een camping hea'zeg ik met een klein glimlachje. 'Gaat goed,met jou?'vraag ik.Eigenlijk lieg ik,na de dood van Alice gaat het niet goed met me,ik had mezelf afgesloten.


    euhm even 1 ding je antwoord nu met austin terwijl ik met jayson zat te praten toch?

    Austin
    "Ik word daar maar genegeerd."Zegt een jongen die naast me gaat zitten. Ik kende hem wel,volgens mij was zijn naam Danny maar ik wist het niet zeker meer. 'Tja,ik ken het'zeg ik lachend doelend op dat ik eerst helemaal lonly zat. 'Hoe gaat het nu met je?'vraag ik aan hem terwijl ik naar hem kijk en nu weer zeker weet dat ik de goeie naam had.

    Jayson
    'Ja prima met mij!'zei Ian en ik knikte even.Daarna reageerde ik even op het gesprek tussen de meiden. 'We zijn allemaal veranderd'mompelde ik en ik zag Ian instemmend knikken. Ik dacht even aan de veranderingen in mijn leven. Ik had me helemaal afgesloten van eigenlijk iedereen. Ik had een tijdje geleden weer wat skate-vrienden dan maar alsnog.

    xkimx124 schreef:
    (...)

    euhm even 1 ding je antwoord nu met austin terwijl ik met jayson zat te praten toch?

    [Pff verkeerde naam ingevuld... Slimme ik

    Demi1309 schreef:
    (...)


    ik heb helemaal niks tegen jennifer gezegt???