• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Ja. Ruzie. Het stelt niks voor hoor. Hij heeft niks beters te doen.' Vanuit mijn ooghoek zie ik hoe hij uitvalt tegen een kind. Ik kan een lach onderdrukken. 'Hij kan mijn opmerkingen gewoon niet waarderen. Zijn probleem.' ik sta op. 'zullen we naar de uitgang? Of willen jullie hier blijven wachten?' Ik kijk de meiden afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronique
    Verbaast kijk ik toe hoe Danny een kleutertje uitkafferd.
    'Ik vraag me af of dat ooit nog goedkomt,' zeg ik spottend terwijl ik naar Danny knik.
    'Maar je hebt gelijk, ik denk dat we, als we weer een beetje aan elkaar gewend zijn en elkaar weer kunnen accepteren, best goed met elkaar om zouden kunnen gaan.' Bedachtzaam kijk ik voor me uit. Dan glimlach ik weer naar Mikan, blij dat zijn niet al te erg veranderd is.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Isabella Jennifer Jones

    'Inderdaad het stelt niks voor, maar toch reageer je er op Ian. Leg uit.' Ik pak mijn mobiel uit mijn tas en stuur mijn moeder een sms'je dat ik ben aangekomen. 'En eigenlijk zit ik hier wel lekker met die airco. Dan kijk je maar niet naar Danny. Hier kan Jayson ons ook het beste vinden. Toch Jasmine?' ik slaakte een geïrriteerde zucht. Als ze nu al niet de vrede konden bewaren werd het nog leuk....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikan

    "Ik vraag me af of dat ooit nog goed komt". Danny lijkt inderdaad helemaal niet lekker in zijn vel te zitten.
    "Maar je hebt gelijk, ik denk dat we, als we weer een beetje aan elkaar gewend zijn en elkaar weer kunnen accepteren, best goed met elkaar om zouden kunnen gaan". Ja, dat is in ieder geval wat ik erg hoop...
    Dan kijkt ze weer terug met een glimlach.
    "Misschien kunnen we de rest er bij halen en naar de bus lopen".


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    jasmine

    'Ja liever wel, ik heb het bloedheet hierbinnen, hoeveel koffers hebben jullie mee, is het nou echt zo raar dat ik 3 koffers koffers mee heb' vraag ik aan hem.

    Danny

    "En bedankt rotkind!" Schreeuw ik als er een barst in mijn beeld zit.
    Ik stop mijn mobiel in mijn zak en ga van het muurtje af.
    Ja, oké het is waar, ik bén verranderd, het komt allemaal door de dood van Alice, ik kan het gewoon niet verwerken oké? Het lukt me gewoon niet!
    Ik draai me naar het muurtje toe en leun met mijn ellebogen erop en kijk om me heen.
    Ik heb gewoon geen flauw idee, hoe ik het anders een plek moet geven.
    Ik zucht een keer luid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {moeder zeurt moet weg. Doei}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Veronique
    'Is het al tijd dan?' vraag ik verrast, dat gaat snel, sneller dan ik had verwacht. Dan sta ik op en hijs mijn rugzakje nog wat beter op mijn rug. Ik pak mijn weekendtas van de grond.
    'Ik ben klaar,' zeg ik glimlachend tegen Mikan.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Demi1309 schreef:
    {moeder zeurt moet weg. Doei}


    [Awn, ik ben tot morgen avond alleen thuis ghehe, whole house for my own! :D]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {ben er weer}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikan

    "Ik ben klaar", zegt ze met een glimlach.
    Ook ik pak mijn tassen en samen lopen we naar de rest.
    "Wat zullen we doen? Nu gaan of nog even wachten? Ik denk dat hij er zo al is."


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Isabella Jennifer Jones

    'Nou dan gaan we naar buiten,' mompel ik. Ik berg mijn mobiel weer op en pak mijn handtas. Ik sta op en kijk om me heen.
    'Ian laat Danny gewoon achter je, goed? Ik heb geen zin in ruzie. We zijn vrienden geweest, iedereen is veranderd en ik vind ook niet iedereen aardig. Misschien moeten we sommige of vermijden of gewoon een kans geven.' Ik zwijg. 'Het zou buiten trouwens ook wel warm zijn.' ik pak mijn koffer vast en loop langzaam richting de uitgang. Zoals verwacht slaat een warme walm in mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ik ga slapen, moet morgen weer vroeg op}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mikan

    Het is superwarm buiten. Nou maar hopen dat de bus airco heeft....

    {Tot morgen allemaal! En slaap lekker!}


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ian Silvas

    Ik werp nog snel een blik over mijn schouders. Jayson is nergens te bekennen en Danny. Ach, Isabella heeft alweer gelijk. Ik moet hem vermijden. Ik ben hier immers voor een belangrijke reden. Met grote passen loop ik achter Isabella aan. De warmte slaat in mijn gezicht. Ik zucht. 'Wat een hitte! Een totaal verschil met het weer van Nederland!' Ik kijk zoekend om me heen. Dat wordt wachten in de brandende zon!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne