• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones

    Zonder op antwoord te wachten loopt Ian al weg.
    'Wou hij durft naar zijn vijand toe,' mompel ik lachend.
    'Ian neem voor mij ook een koffie mee,' roep ik hem snel na. Nieuwsgierig blijf ik kijken wat er gaat gebeuren. Als er nu ruzie komt is het niet Ian zijn schuld. Hij ging er normaal heen en vroeg om een koffie.
    Tenzij hij nu een opmerking maakt natuurlijk.
    'Ben benieuwd,' lach ik naar Jasmine en Jayson toe.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {ik ga zo slapen. Ben moe}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Tuurlijk' zeg ik tegen Ian en geef hem een koffie. ' ow ook een voor Issabela dus'zeg ik grijnzend en geef hem nog een beker.'weet jij eigenlijk wanneer die bus komt?'vraag ik aan hem.

    Gwendolyn Springfield
    Ergens naast me hoor een een jongen, gelukkig spreekt hij nederlands, aan iemand vragen of hij of zij weet hoe laat de bus komt. Alsjeblief zeg hoelang het nog duurt inplaats van hoelaat hij komt smeek ik in mijn hoofd. Ik moet het echt weten. Ik voel me zo alleen, hulpeloos en ongemakkelijk.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Jayson
    'ja ik wil ook wel' zeg ik en loop naar Austin toe. Ik pak een beker van hem aan en neem een grote slok.'Thanks mate'zeg ik en loop daarna weer terug naar me koffer waar ik op ga zitten. ' Ik ben echt benieuwt naar de camping'zeg.ik enthousiast om zo weer een beetje een gesprek te beginnen.

    (is goed slasplekker x)

    Danny


    "Waarom geef je hen?" Vraag ik en kijk Austin aan.
    Ik neem een slok koffie. "Vooral, waarom geef je Ian?" Ik schudt mijn hoofd even. Ik mag Ian echt niet meer.
    Ik krijg even oogcontact met Ian, maar ik kijk snel da andere kant op.
    "Goed, ik denk dat de bus over tien minuten komt." Zeg ik dan. "Ik weet hetn iet zeker." Ik ga met mijn rug naar Ian staan en kijk Austin aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian silvas

    'Dank je Austin.' ik pak de koffie en kijk lachend om naar Isabella.
    'Ja, ook eentje voor Isabella. De bus zou om elf uur komen, maar die is er dus nog niet. Hoe gaaf het met jouw Austin?' Ik nam een slok van mijn koffie en hield die ander vast. Isabella moest maar even geduld hebben. Austin en ik waren vroeger goede vrienden, dus bijpraten is nodig. Ook al heb ik daar nog meer dan zes weken voor. Misschien deed ik het ook wel om Danny te jennen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik kijk even naar een meisje dat een beetje afgezonderd staat. Dan herken ik haar,dat is Gwendolyn. 'heey Gwendolyn!'roep ik even naar haar.aik kijk even naar Danny 'waarom zou ik dat niet doen?'vrasg ik aan Danny en dan weet ik het weer,die twee mogen elkasr niet. 'gast best goed hoor met jou'zeg ik teg Ian.ik weet dat Danny dit niet leuk vindt maarja Ian was vroeger wel een goeie vriend van me. Ik kijk even verontschuldigent naar Danny en kijk dan weer naar Ian.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 0:58 ]

    Ergens hoor ik mijn naam. Verward draai ik me dan om. 'uhm, sorry, wie ben jij' fluister ik beschaamd. Al was ik ergens wel opgelucht dat er toch iemand was die me bleek te kennen.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Isabella Jennifer Jones

    'Ian mijn koffie wordt koud hoor!' Ik loop met grote passen naar Ian, Austin en Danny toe. Ik pak de beker over van Ian en kijk dan naar Danny en Ian. 'De vijanden bij elkaar. Wat gezellig,' glimlach ik. Ik neem een slok van Mijn drinken en kijk ze weer aan. 'Maak alsjeblieft geen ruzie. Wat is daar nou leuk aan?' Ik had het Ian nu al vaak genoeg gezegd, maar Danny nog niet. Na dat gezegd te hebben wende ik me tot Austin.
    'En hoe gaat het met jouw?' ik glimlach en neem nog een slok.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ineens was het druk en begon iedereen tegen me te praten. Hmm de koffie hielp dys grapte ik even in mezelf. 'Ik was het,Austin!' riep ik naar Gwendolyn. Daarna keek ik weer even naar Issabella. 'wel goed en met jou?' vroeg aan haar. Eigenlijk voelde ik me niet goed want ik misste Alice,heel erg.

    Isabella Jennifer Jones
    Ik kijk naar het meisje naast Austin. Ze komt me bekend voor, maar van wat? Ja, ze zit bij ons op school, maar is zij een vriendin van Alice geweest? Mijn blik blijft hangen op de stok. Zij is dat blinde meisje! Iets van Gwendolyn ofzoiets?
    'hoi.' zeg ik ongemakkelijk tegen haar. Het blijft raar om tegen iemand te
    Praten die mij niet ziet. O wacht, ze kan natuurlijk niet weten dat ik het ben. 'Hoi Gwendolyn,' voeg er maar aan toe.
    Weet ze in iedergeval dat ik het tegen haar heb.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Je mag best je mond houden." Zeg ik tegen zowel, Isabella als Ian.
    Ik irriteer me zo aan die twee right now.
    Ik knars mijn tanden en pak dan mijn mobiel, met die o zo leuke kras in het beeld, uit mijn zak en ga het spelletje 'temple run' spelen.
    Nu hoef ik ook niet naar die kop van Ian te hoeven kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Isabella die van haar drinken begon te drinken. Ze was al weer in gesprek met ene Gwendolyn. Blijkbaar was dat meisje blind. Ik richt me tot Austin. Het werd me hier een beetje te druk.
    'Gaat redelijk,' antwoord ik. Ik keek Danny even kort aan.
    'Maar ik spreek je nog wel, het wordt een beet je druk. Vaker koffie aanbieden zal ik zeggen,' glimlach ik. Ik zeg hem gedag en loop terug naar Jasmine en Jayson. Isabella redt zich wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne