• ..dat deze groep, DBSK, uit elkaar is. Nou ja, er is een nieuwe groep van drie van hen geworden; JYJ, en de andere twee zijn nog wel steeds DBSK.
    Ze klonken perfect samen.





    Van welke groepen vind jij het echt jammer dat ze uit elkaar zijn?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Daar had ik een nummer van gehoord. Eentje leek op Light Yagami o.o.


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Daar had ik een nummer van gehoord. Eentje leek op Light Yagami o.o.

    Ze zijn waren een van de beste kpop groepen ever tbh, al ben ik niet eens echt een Cassiopeia.
    Bedoel je Jaejoong misschien?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:44 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    The Pussy cat dolls, okay ik vond die gewoon leuk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Geen idee, eigenlijk. Er zijn behoorlijk wat goede groepen, maar de meeste waarnaar ik regelmatig luister zijn nog bij elkaar. De enige die ik nu kan bedenken die niet meer samen zijn, zijn de Beatles en ABBA, haha. :'D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:50 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Luhan schreef:
    (...)
    Ze zijn waren een van de beste kpop groepen ever tbh, al ben ik niet eens echt een Cassiopeia.
    Bedoel je Jaejoong misschien?
    *googled* ja die ^^


    Shoganai i ne~

    Black Eyed Peas zijn ook uit elkaar, toch?
    Vind ik ook wel jammer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het jammer dat Roy Khan niet meer by Kamelot zingt... )x


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Uneventful schreef:
    The Pussy cat dolls, okay ik vond die gewoon leuk.

    Dat John Frusciante weg is bij de Red Hot Chili Peppers vind ik ontzettend jammer, en dat Krach uit elkaar is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zijn ze alweer uit elkaar of is dit nog zo van vorig jaar? Want ik geloof dat ze al anderhalf jaar uit elkaar zijn maar ik vond hun zoooo goed! Maar ik volg niet met hun: eerst noemen ze TVXQ dan DBSK, echt seriously x) Maar ja, het is zonde dat ze uit elkaar zijn


    All my life I've been waiting for something that never came.

    The Beatles (ookal is het merendeel al dood, maar ze hadden veel meer muziek kunnen maken samen als ze nooit gesplit waren geweest) en Oasis.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Go:Audio & The Beatles (:


    Destroy what destroys you.

    Janoskian schreef:
    Zijn ze alweer uit elkaar of is dit nog zo van vorig jaar? Want ik geloof dat ze al anderhalf jaar uit elkaar zijn maar ik vond hun zoooo goed! Maar ik volg niet met hun: eerst noemen ze TVXQ dan DBSK, echt seriously x) Maar ja, het is zonde dat ze uit elkaar zijn


    Ze zijn nog steeds uit elkaar, als sinds 2010.. TVXQ is de afkorting voor hun naam in het Chinees, Tong Vfang Xien Qi. DBSK is van Dong Bang Shin Ki, Koreaans, en ze heten Tohoshinki in het Japans, lol.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo