• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amare

    'Let me see,' zei ik toen. Ontvang je dit? Ik keek haar aan en mijn boeien probeerde ik los te krijgen. Godver, hoe kreeg ik dit nou. Ik zag een scherp stuk van het plastic en probeerde het te pakken met mijn voet. 'We moeten eruit komen.' Ik hoorde boven allemaal stemmen en gromde. 'Shit, Kat is in gevaar.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayden
    Ik loop achter haar aan en pak haar haren vast en trek haar aan haar haren mee. Ik pak een goed pijltje en prik hem in haar bovenarm. 'Soms zijn ze zo irritant. Ik leg haar wel bij Melody.' Zeg ik geïrriteerd. Ik til haar op en leg haar in de plastic kubus die langzaam onder water loopt. De vermaning zou nu afnemen en ze stond al oog in oh met Melody die graag een hapje uit haar zo nemen. Ze kon Kat wel san ook omdat kat geen gaves gebruiken en Melody wel xverlaminh. Een mooie gave vond ik zelf.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik moet eerst even weten of die spuiten nou wel of niet zijn uitgewerkt bij Amare & Mia xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ryan

    'Irritand zijn ze zeker' Beaamde ik, 'Waneer heb je het laatst bij de anderen gekeken? Want als deze los is..' Begin ik mijn zin, ik had geen zin in 3 wezens los rondlopend in dit huis, vooral niet 3 tegen 2 als er niet snel iemand bij kwam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cameron

    Als ze mijn arm vast heeft spuit ik meteen met mijn adnere hand een spuit in haar arm. 'Nu kan je minder eh.' eg ik dan en neem haar ook gevangen in een net. Ik grijns. 'Jij komt nu gewoon met mij mee.' Knipoog ik waarna ik haar mee sleep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    De verlammende spuitjes 15 tot 30 minuten, maar de gave weerhoudende spuitjes duren een hele dag tot 3/4 dag.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Jayden trekt me aan mijn haren naar binnen wat behoorlijk veel pijn doet maar ik geef geen kik.
    'Soms zijn ze zo irritant. Ik leg haar wel bij Melody.' zegt Jayden.
    Hij tilt me op en legt me in een of andere plastic kubus die langzaam onder water loopt.
    Mijn benen veranderen weer in een staart en niet veel later valt mijn blik op Melody. Juist. Moest hij me nou echt bij haar in de cel stoppen.
    'Ook leuk jou weer te zien Melody,' zeg ik sarcastisch.
    Ze antwoordt echter niet en kijkt me aan met een hongerige blik in haar ogen.
    Ik rol met mijn ogen en wil een andere kant op zwemmen als ik merk dat ik mijn staart niet meer kan bewegen. Melody komt steeds dichter na mee toegezwommen en ik werp een even een blik op Jayden. Eerder geïrriteerd dan angstig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {Haha, volgens mij mag Kat Ryan wel XD *Sarcasme* }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Stomme gave spuitjes]

    Mia Whitemore

    'Ik weet het!' riep ik zachtjes naar Amare. Ik rukte nog wat aan de ketens. Ik werd banger. Ik hoorde mijn maag knorren. Het stuk vlees wat Jayden aan me had gegeven lag nog steeds op de grond. Ik keek weer naar Amare. 'Amare,' zei ik weer zachtjes. Ik wist niet wat ik moest zeggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade
    Ik viel half op de grond en ik voelde hoe ik uitgeput raakte. Een net kwam km me heen en als blikken konden doden was deze jongen dood geweest. 'Ik jaag godsamme niet op mensen dus raak me niet aan.' Zeg ik geïrriteerd 'Het spijt me van je moeder en Jazzlyn, maar niet iedere Meermens is zo.' Zeg ik gemeend. Ja ik kon in iemand verleden kijken hoe iemands aura zo geworden is.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amare

    Ik keek Mia aan. 'Het komt goed.' zeg ik dan. Ik was nog steeds zwak en had uiteindelijk het plastic. Vanuit mijn ooghoek zag ik dan Jayden, Kat had gelegd bij Melody. Oh god, die gaat nu net zo worden aangevallen als dat ik werd. Oke, als ik hieruit ben geef ik hem meteen een kopstoot..meer kan ik niet doen. Gaves zijn uitgewerkt. Als ik het heb snij is de boeien los. Ik grijns .'Mia, we zijn hier zo weg, maar we moeten kat ook bevrijden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Als het boeien van ijzer zijn is het dan wel realistisch dat je dat door kan snijden met iets van plastic xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Whitemore

    Ik keek toe wat Amare deed. Ik durfde eerlijk gezegd niet om mij heen te kijken. Al helemaal niet waar Kat naar toe werd gebracht. Ik vond het ergens oneerlijk. Amare werd mishandeld, Kat nu ook en ik werd overgeslagen. Het was oneerlijk. Veel anders dan de rest was ik niet. Ik had nog geknikt op wat Amare zei. 'Maar hoe?' vroeg ik zachtjes aan haar. 'Ze halen ons straks zo weer neer, net zoals buiten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jayden
    Ik kijk Kat aan. Als ik plots Amare zich los zie snijden. Ik snel naar de andere kant via de tunnel en zie dat ze pas 1 keten losgemaakt heeft. Ik sla haar in haar gezicht en pak het plastic af. Stomme productie fout. 'Tenzei je nog is bij snellen wou zou je je maar is gedeist moeten houden.' Zeg ik sissend. Ik haal een ketting hoger aan de muur en maak deze weer vast en haar de plastic dingen bij hun beide weg. 'Niemand ontsnapt hier.' Zeg ik geïrriteerd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Hoe zitten de ketens nu bij Amare en Mia?
    Ik weet alleen dat ze bij Amare ondertussen al anders zitten als bij Mia, maar ik heb nooit geweten hoe ze bij Mia zitten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you