• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Eh. Plexiglas is een soort van plastic. Dat kan je niet echt breken xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Klinkt logisch,' lacht hij kort.
    'Anyway, ik ga maar even opzoek naar Jayden en Cameron om te vragen wat we nou met die twee vissen gaan doen,' zeg ik. 'Dus ik zie je zo wel weer'.
    Ik glimlach vluchtig en loop dan zo de kelder uit. Later kom ik nog wel terug voor Amare en Mia, maar eerst maar eens verzinnen hoe ik ze kan bevrijden.
    Ik volg de trap naar boven en kom uit bij een één of andere hal. Nu alleen nog uit vogelen waar de deur naar buiten is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nou en ;d Nu breekt het wel. Slechte kwaliteit, productie fout]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Nu wel XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade Skyler Grey
    Ik kijk naar de jongen. Hij rook onwijs lekker was echt knap maar hij was een jager. 'Gewoon teruglopen waar je vandaan kwam. Ik ga naar mijn huis en dat doe ik liever alleen.' Zeg ik schuw. Ik keek naar iedere beweging die hij maakte zodat ik weg kon duiken als hij iets zou gooien. Ik had geen zin om gevangen te worden. Maar ik wist dat als hij een jager was hij zou merken dat ik een meermin was.

    Jayden Jason Bright
    ik zucht en open de deur van ons huis en pak een flesje water. Als ik plots Kat naar buiten zie lopen. 'Wat doe jij los.' Sis ik terwijl ik het water over haar heen gooi zodat ze een staart krijgt. Ik zucht geïrriteerd en pak een pijltje maar zeontwijkt het als ik het naar haar gooi. Ik wist dat Ryan er was ik zag hem staan. 'Ryan.' Zeg ik geïrriteerd. Hij moet me en helpen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:32 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Kat was al naar boven geglipt ;p en misschien is het leuker als ze eerst een klein gevecht hebben a.]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb het al veranderd :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    Ik hoorde wat geluid uit het huis komen. Ik keek geschrokken naar Amare. 'Amare,' jammerde ik zachtjes. Ik trok wat aan de ketens. 'Amare,' zei ik weer zachtjes. Ik wou zeggen dat ik bang was, maar dat ging ik niet zeggen waar die Ryan bij was. Ik keek nog steeds naar Amare.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cameron

    Ik zuchtte, 'Kan je het me echt niet even uitleggen?' vraag ik nog en pak haar arm vast. 'Alstjeblieft?' Ik kijk haar aan. Meerminnen, echt verschrikkelijke wezens. Ik walgde van ze.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare

    'Mia.' zeg ik dan terug. Ik bloedde vast maar da maakte me niks uit. 'We moeten hieruit zien te komen.' Ik kijk haar aan. 'En wees niet bang, hij zal je neit aanraken. Daar zorg ik wel voor.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ryan

    'Jayden' Andwoorde ik terwijl ik naar hem toe liep, de vis kon toch nergens heen, dat was dus wat ik eigelijk al wist en wat er niet aan haar klopte en wat ik zojuist wauw uittesten door hetzelfde te doen als hij net gedaan had: water over haar heen gooien. 'Stomme vis' Zei ik sissent.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Ik blijf staan als ik Jayden zie en hoop dat hij me niet heeft gezien maar het is al te laat.
    'Wat doe jij los,' sist hij en hij gooit een flesje water over me heen.
    Niet veel later maken mijn benen plaats voor een staart maar ik kan er nog net voor zorgen dat ik mezelf opvang op mijn armen zodat ik niet al te hard op de grond val.
    Hij gooit een pijltje in mijn richting maar ik ontwijk die. 'Ryan,' zegt hij dan geïrriteerd. Hij let even niet op mij en ik trek mezelf met mijn armen over de vloer, naar de buiten deur. Als ik de deur open heb leg ik snel mijn staart in de zon. Het duurt door de felle zon niet erg lang voordat die droog is en ik weer benen krijg. Ik spring overeind en draai me om, om vervolgens Jayden triomphantelijk aan te kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mehh, I'm too lazy to change it]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Skyler Grey
    Ik grom. 'Ik weet wat je wilt en nee.' Ik grijp zijn armen beet en knijp de gooi apperaten stuk tot ik rook zie. 'Dat je het bij mijn soortgenoten gedaan en van mij mag je, maar je flikt dat niet bij mij.' Zeg ik geoffreerd terwijl ik hem Omver duw. Ik zucht geïrriteerd ik been weg. Ik had geen zin om in gevangenschap te leven. Ik had hem al kunnen vermoorden maar dat deed ik gewoon niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    Ik glimlachte zwakjes om de woorden van Amare. Ik wist niet met wie zij hij bedoelde. Ik geloof Ryan. Ik had Jayden net ook gehoord, maar hij was nu niet mijn grootste angst. Hij zou mij niets doen, dat zei hij. Tenminste, iets in die richting. Ik keek Amare eventjes bedenkelijk aan. 'Hoe lang werken die spuiten eigenlijk?' vroeg ik zachtjes aan haar.

    [Die dingen waten toch 15 minuten / 30 minuten? Wanneer zijn die van Mia en Amare om? Aangezien ze maar één keer zo'n spuit hebben gehad ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you