• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Skyler Grey
    Ik kijk naar de ketting. Een parelketting met een diamanten druppel met een zilver iets erachter. Ik draai het om en zie een haakje die ik moeizaam lospeeter. En ik had het goed gedacht. Een klein sleuteltje. Ik steekchem in het slot en knars het slot open. Ik open het en prachgige gouden munten. 'Wauw.' Zeg ik zacht. Plots hoor ik mijn maag rammelen. Ik grinnik zachtjes. 'Vind je het erg als ik even naar het bos ga voor wat dierenvlees en dat ik daarna terug kom. Als ik namelijk eenmaal honger heb moet ik wat eten.' Zeg ik een beetje beschamend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jayden Jason Brighg
    'Sarina zou niet willen dat ik Mia zou vermoorden. Mia werd gedwongen en mijn zusje heeft dus stiekem mee ingestemd. Ik heb het haar vergeven.' Zeg ik rustig. Ik kijk naar Cameron. 'Zullen we even gaan Patroeieren? vraag ik dan aan Cameron.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik moet nu door, maar reageer zo snel mogelijk)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Hier,' zegt een zachte stem.
    Ik volg het geluid en komt uiteindelijk uit bij een andere kamer waar ik Amare en Mia zie.
    'Alles goed?' vraag ik waarna ik even een blik op haar ketens werp, maar het zijn andere dan die ik om had.
    Ik zucht even en kan mezelf wel slaan dat ik met de jongens was meegelopen. Je moet je prooi niet voor niks bij het water houden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron

    Ik zucht en knik. ' En werkte ze een beetje mee?' Vraag ik dan. Ik kan Jayden begrijpen. 'En ja is goed, het bos? ' vraagik suite in eindelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare

    Ik zucht. 'Ziet het erna uit dat het goed gaat?' Zeg ik dan. Mijn benen waren helaas open en mijn schouder was verbonden. Ik kijk haar aan. 'Hoe ben je vrijgekomen?' Vraag ik dan. Mijn lange haar hangt langst me heen en ik kan geen kant meer op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia Whitemore

    Ik zat nog een beetje in gedachten verzonken. Het kettinkje had ze helemaal niet gegeven aan mij. Ik had het gewoon gepakt toen ze dood was. Ik slikte eventjes. Kat was ondertussen gekomen. Ik keek een beetje op. Hoe.. Amare stelde de vraag al voordat ik hem in mijn gedachten af kon maken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Ziet het erna uit dat het goed gaat?' vraagt ze.
    'Nou, het spijt me dat ik het vroeg,' mompel ik. Ik zal nog eens wat vragen.
    Mijn blik valt even op haar benen en haar schouder die in het verband zit maar ik zeg er niks over.
    'Hoe ben je vrijgekomen?'
    'Een haarspeld,' antwoord ik simpel. 'Maar jij hebt een ander soort ketens, dus dat gaat niet werken'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amare

    Ik zucht en knip. 'Sorry, ik ben verschrikkelijk chaherijnig.' Dompel ik dan. De moed zakte me weer in mijn schoenen. Wat moesten nou doen. Ik zuchtte en keek naar Mia. Ik kon nogen steeds niks tegen haar zeggen. Ik gronde en keek Kat aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Flower

    Ik klim uit het water. En zucht. Die transformatie moet sneller gebeuren. Dalijk krijgt een jager me nog te pakken. Als ik mijn haar goed doe is de transformatie eindelijk klaar. Ik kijk snel wat ik aan heb. Een shortje met een tanktopje.

    Jayden Jason Bright
    'Jep ze werkte prima mee.' Zeg ik. Ik vul mijn wapens bij en loop voor hem uit naar buiten. Ik doe de lasersensoren aan en sluit de deur af waarna we naar het bos lopen. 'Hoe was je boswandelinv met Kat eigelijk?' Vraag ik plagend. Ik kijk op het strand maar die eerst overvol was vevult door meerminnen was nu leeg. We lopen het bos al in. Ik zag vaag een meisje in de verte. Misschien Bingo

    Jade Skyler Grey
    'Ik ben zo terug. Beloofd.' Zeg ik waarna ik wegzwem. Het was fantastisch in die grot, maar ik moest eten. Ik klim op het rif wacht tot mijn staart plaatsneemt voor een short en topje en klim dan het gras op om in ht bos te komen. Mijn blote voeten strijken door het gras en ik ren half. Ik fluit en pak een soort van werpmesje uit de stam en kijk om me heen. Daar stond een mooi hert en ik gooi in zijn nek. Jij valt dood neer en ik neem hem mee om hem op te eten en zij skelet te laten liggen, maar plots valt mijn blik op 2 jongens. Mijn gave sprong aan en ik trok wit weg. Jagers ik voelde het gewoon. Ik wou wegrennen, maar dan zou ik mezelf verdacht maken. Ik liep daarom maar de andere kant op.

    [They're going to catch them all Pokémon xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cameron

    Ik lachte. 'Geweldig.' Zeg ik dan. ' En de rondleiding met Amare en Mia.' Zeg ik terwijl ik hem even por. Ik kijk voor me uit. Een meisje. Hmm misschien bingo. Ik glimlach en stop de spullen weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Sorry, ik ben verschrikkelijk chagrijnig.' mompelt ze. Ze zucht en kijkt even naar Mia waarna ze even gromt en weer naar mij kijkt.
    Ik zeg maar niet dat het te merken is. Mijn blik glijdt door de ruimte. Doordat ik geen ramen zie ga ik er van uit dat het de kelder is. Hmmm, misschien is er wel ergens een ventilatiegat. Er moet hier tenslotte wel zuurstof zijn.
    'Hoe hij die jongen jullie gepakt?' vraag ik.

    [Dus, is er een ventilatiegat ;p?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amare

    'Simpel zat, een net.' Mompel ik. Ik kijk om me heen en snak naar adem.

    (Sorry ik kom over een uurtje terug het spijt me. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Amare & Mia kunnen die nu al wel of niet met elkaar praten? Weet niet meer of dat plasticding er wel of niet zit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you