• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    Ik wist nog een lief trucje waarmee ik mee weg kon. 'Jade, liefje, ik botste perongeluk tegen jou op en Milagro kwam terecht op je been, het was niet expres. Het spijt ons erg om het ongelukje' En ik kwam ermee weg. Nu krijg ik geen straf. [Ik ga huiswerk maken, tot morgen!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Amore.

    ''O mijn pijlen!'' Ik zuchtte. 'We moeten nog een tijd met elkaar hier zitten. Doe niet zo kinderachtig.'' Met een afkeurend geluidje loop ik naar mijn kamer.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Wednesday

    Ik zocht naar mijn kamer, welk meisje zal de gelukkige zijn?
    Hmm, kamer 704. Ik deed de deur open en klom op het bovenste bed. Ik legde daar mijn spullen neer, en deed Milagro af. Milagro's mandje zette in bij het voeteneind. 'Milagro, help me is even' zei ik in het spaans. Ik haatte mijn spaans accent. Milagro haalde de dingen uit mijn 3 koffers, en legde ze op de goede plek neer.
    [Het zou leuk zijn als er nu iemand het kamergenootje is van Wednesday die ze niet mag :D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah
    Ik liep de gangen door. Uren leek het te duren. Ik had het gevoel dat ze nooit meer ophielden. Uiteindelijk kwam ik de kamer tegen waar ik moest zijn.
    Ik legde mijn tas op het bed en zag een meisje binnen komen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Opflikkeren jij ik slaap op het bovenste bed.' Het meisje trekt een zielig gezicht. 'Sorry niet erg aardig van me, lang verhaal. Ik ben Jade, troste bezitter van het bovenste bed en jij?'


    ©1998

    [Wie zitten er bij elkaar op de kamer?]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    [Misschien kan Amore bij Wednesday, kunnen die 2 ruzie maken ;p]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jade met Sarah en voor de rest nobody tot nu toe]


    ©1998

    [geen probleem. Ik denk niet dat Amore ruzie wil maken.}


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    [Ik typ ff voor Sandybeta want die aan het turnen en anders komt er geen schot in de zaak]

    jade

    'Ik ben Sarah' stelde het meisje zich voor. Ze pakt haar koffer van het bed en gaat op het onderste bed liggen. Ik glimlach, Macht! Ik schrik van m'n eigen gedachte, hoe kan ik zo denken. Ik moet die rooie hoer uit mijn hoofd zetten. Ik heb geen zin in ruzie met haar, misschien kan Amore me helpen ik zal het haar later vragen eerst meer even bij kletsen met Sarah en ondertussen de kamer inrichten.


    ©1998

    Nadat ik naar het ongeval heb gekeken ben ik rustig naar een van de kamers gelopen. Ik wist niet eens of het die van mij was maaar dat maakte niet uit.
    Ik was zo moe dat ik in slaap viel. Ik had nog helemaal tegen niemand wat gezegd en dat was maar goed ook want ik wou er niks te maken hebben. Ik denk eerst nog even voordat ik in slaap zou vallen over hoe het allemaal zal gaan. Veel tijd had ik daar niet voor. Mijn slaap werd onderbroken door een meisje met zwart haar. Ze was boos en liep mank. 'Hoi.' zei ik maar blijkbaar was ze te boos om daar direct antwoord op te geven.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:36 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Wednesday

    Ik wachtte op een ander meisje die bij me zou komen. Hopelijk ook een shape-shifter. Maar eerst ging ik me wat opmaken. Nahh, ik zag er sws goed uit. Ik deed wat andere kleren aan en zag er perfect uit.

    [Hier heb je haar kleding]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Amore.

    'Ieuw, slang.'' Ik stapte behendig van de slang vandaan toen hij zich om mijn been wilde gaan wikkelen. 'No.'
    Met een glimlach en mijn boog tegen mij aan geklemd, liep ik naar het meisje toe die er niet echt heel erg bij uit zag.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:45 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Wednesday


    'Nee.. dit kan niet waar zijn..' siste ik en ik vloekte in het spaans. 'Dit meen je niet!' Ik keek haar kwaad aan. 'Caramba!' Milagro kronkelde naar me toe. Ik sprong kwaad in mijn bed, en hield me bezig met Milagro.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."