• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    Jade

    [Volgende ochtend]



    Ik trek wat makkelijk kleren aan,[zie hier boven] pak mijn tas alvast in voor de lessen en ga naar de eetzaal. Het is zo'n idioot groot gebouw dat ik besluit mijn skateboard te pakken. In de eetzaal zitten de anderen ook al. Ook Wednesday, ik besluit een nieuwe start met haar te maken, hopen dat zij ook wil.....

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:10 ]


    ©1998

    Wednesday

    Ik had al eten. Een heerlijk stuk biefstuk. Ik keek om en niemand keek. Ik propte heel het vlees in mijn mond, kauw even en slik het door. Niemand zag het. Ik keek naar Jade. Ik keek arrogant naar haar en had Milagro stiekem in mijn tas. Ik fluisterde wat tegen Milagro en gaf hem een dooie muis.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Broekiezz schreef:
    Wednesday

    Ik had al eten. Een heerlijk stuk biefstuk. Ik keek om en niemand keek. Ik propte heel het vlees in mijn mond, kauw even en slik het door. Niemand zag het. Ik keek naar Jade. Ik keek arrogant naar haar en had Milagro stiekem in mijn tas. Ik fluisterde wat tegen Milagro en gaf hem een dooie muis.


    [ik had even een vraagje, heb je niet gelezen dat het ochtend is of eet Wedsnesday biefstuk bij het ontbijt...?]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    [ik had even een vraagje, heb je niet gelezen dat het ochtend is of eet Wedsnesday biefstuk bij het ontbijt...?]


    [Wednesday eet altijd vlees, heel soms iets van fruit (nerd)]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ga naast Sarah zitten, 'Hey, goede morgen, lekker geslapen?'
    'Jah, gaat wel.'
    'Jouw hamster is nogal actief s'nachts...'
    'Had je er last van?'
    'Nee hoor, het viel me alleen op.'
    'Hamster zijn nachtdier.'
    'Ik all ready know that. Zullen we maar wat te eten halen?'
    'Jep, ik heb wel zin in wat.'

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 17:35 ]


    ©1998

    Wednesday

    Ik zag Jade voorbij lopen en stak mijn voet uit zodat ze viel. Het andere meisje viel op haar en ik deed alsof ik niks had gedaan. Milagro bewoog wild in mijn tas en ik fluisterde hem woorden toe in het Spaans.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik liep richting de ruziende wezens. wat was hier aan de hand. vroeg ik me af.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Ik kon het niet laten om even op te kijken, en ik keek recht in de grijns van Wednesday. Waar had ik dat aan te danken, ik had hier toch niet om gevraagd!


    ©1998

    clair

    ontbijt!!! ik holde naar beneden om mijn gebruikelijke omelet op te eten.
    Vredelievend als ik was at ik nooit vlees. Maar zo'n ei ging er bij mij echt wel in. Onderweg kwam ik wednesday tegen. ze staarde me aan met een nogal enge glimlach. bah wat haatte ik dat kind


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Achter Sarah en mij kwam een meisje staan, volgens mij Clair. Ze was hyper-actief want ze wou graag een omelet. Wtf dacht ik, maar zei het niet. Tijdens het ontbijt kwam ze bij ons zitten en ik kwam er achter dat er meer mensen zijn die Wednesday, niet zo mogen. We zouden met haar kunnen praten, ik bedoel Sarah, Amore en Clair hebben de krachten om mensen en gevoelens te beïnvloeden. We konden het op zijn minst proberen...


    ©1998

    clair

    tijdens het ontbijt. (en het eten van mijn favo omelet) hoorde ik iets waar mijn hele dag weer van opfleurde. Jade stelde voor om met wednesday te gaan praten. Ik vertelde haar over mijn gave (waarbij ik allemaal stukjes omelet in haar gezicht spuwde die ze met een vies gezicht weer wegveegde) en we besloten samen met sarah, en amore met haar te praten. na het ontbijt


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Wednesday

    Ik tilde Milagro uit mijn tas en hij glipte naar het groepje bij de meisjes. Niemand zag hem en hij kronkelde in Jade's tas. Ik deed alsof ik niks zag en Milagro was doodstil. Ik deed mijn haar in een knot en wikkelde de knot op mijn hoofd. Zodat ie bleef zitten maakte ik een vlecht van een lok haar en wikkelde die om de knot heen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 14:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Clair.
    Ik sloeg een hand voor m'n mond. Ik was vergeten voor mijn proefwerk engels te leren! Driftig rommelde ik door m'n tas. Shit, klote, tyfus! IK WAS MIJN BOEK VERGETEN!!! Ik stond nog maar een 5.6 op engels! Een onvoldoende zou een ramp betekenen. Oké geen, paniek, rustig, ademen! 'Jade, mag ik je engels boek even lenen?' goed zo clair, blijf gewoon calm. Het komt allemaal wel goed. 'Natuurlijk' hoorde ik haar zeggen. 'Zit in m'n tas. Pak maar even' 'dankje' nee echt, tot in de grond van m'n hart. Ik haalde opgelucht adem terwijl ik m'n hand nietsvermoedend in haar rugzak stak. en toen... aahhhhhhhh! 'wat is dat in godsnaam!' schreeuwde ik terwijl ik mijn hand weer terugtrok. In mijn huid (die door m'n vampierkant iets kouder was dan normaal) zat een grote bijtwond 'auwwwww'


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    [lees volgende reactie van Broekiez]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 9:22 ]


    ©1998

    [Jongen, echt hoor, Wednesday is voor niemand bang dus het klopt niet. Ik zal hem wat aanpassen voor je]

    Jade

    Ik wist meteen wie het was. 'Rooie Hoer!' schreeuw ik door de eetzaal. Wednesday zat zelf voldaan aan haar tafeltje, alleen. Dat arme kreng heeft geen vrienden. Ik verander in een wolf. En spring richtig haar toe. Ik grom in haar gezicht. Ze kijkt me verveeld aan, ze heeft geen ruimte om zelf te veranderen in een wolf. 'Rot op' mompelde ze chagerijnig, ik zag de levenloosheid in haar ogen. 'Doe het!' moedigt Clair me aan. Ik haal mijn poot. Maar trek hem net op tijd weg. Ik ren naar buiten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."