• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    clair

    Ik kijk verscheurd van Jade naar Wednesday. Ik kan aan hun beide gezichten zien dat ik hun allebei gekwetst heb. Wednesday door naar Jade te lopen vanochtend en Jade door Wednesday nu te steunen terwijl die Jade zoveel last heeft bezorgd. Ik slik moeizaam, het is niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen! Maar ik weet gewoon echt niet wat ik nu moet doen. Jade is heel aardig en vriendelijk en ik heb het gevoel dat we al eeuwen vriendinnen zijn. Maar Wednesday heeft me duidelijk nodig nu en ik weet zeker dat ze heel aardig kan zijn als ze maar goede vrienden heeft die haar verhaal kennen en haar helpen. En... ik zou het ook niet erg vinden als die enge slang weg ging. Eerlijk gezegd. Slangenbeten doen echt pijn! Kunnen we niet gewoon allemaal vriendinnen zijn. Natuurlijk kan dat! Flitst er ineens door mijn hoofd. Ik kan daar voor zorgen. Met mijn vampier gave. Het zou niet erg eerlijk zijn tegenover hun beide. Ze hebben dan geen controle meer over hun eigen gevoelens. Maar ik wil zo graag dat dit allemaal voorbij is.
    Na Wednesday's verhaal. Houd ik mezelf voor. Ze moet de kans hebben om zichzelf helemaal te blijven om haar verhaal bij ons kwijt te kunnen. Daarna zou ik proberen het zo min mogelijk te beinvloeden. Alleen hoe Wednesday en Jade naar elkaar kijken. Waarschijnlijk krijg ik hier spijt van, maar vooruit dan maar!


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Wednesday

    Ik begon mijn verhaal langzaam te vertellen. 'Toen ik geboren was haatte mijn moeder me al. Mijn vader was gevlucht, omdat ie geen kinderen wouw. Mijn moeder die zag zoveel hoop in mijn vader, dat ze me bijna had vermoord. Toen ik 3 was, begon ze me te slaan. Ik deed niks goed, en ik was te bang om het tegen iemand te zeggen. Maar het werd erger. Ik werd gepest vanwege mijn haren en omdat ik bont en blauw was. Mijn moeder lachtte en elke avond, elke dag, altijd werd ik in elkaar geslagen. Toen ik 6 was moest ik zelfs dingen doen, die je als kind niet hoort te doen. Gewoon omdat mijn moeder dat grappig vond. En ik was blij toen ik eindelijk 10 was. Eindelijk kreeg ik het lef om te bellen. Toen mijn moeder mee werd genomen dreigde ze me te vermoorden als ze vrij was. Toen ze na een paar jaar vrij was, zocht ze me op. Ik was 13 en zat in een pleeggezin. Die mensen waren er voor me. Ik liep een keertje naar de winkel en ik stond oog in oog met mijn moeder. Ze was woest en sloeg me bijna dood' vertelde ik. Ik had onderhand weer een helemaal betraand gezicht. 'Een paar mannen hadden me gevonden en sloegen mijn moeder weg. Snel brachtten ze me naar de eerste hulp. Het was gelukkig niet echt super erg, maar ja. De mannen leerde ik kennen toen ik weer naar mijn pleeggezin mocht. Jack, Teil, John en Thomas. Teil en Thomas waren broers, en Jack en John. Nu komen ze me binnenkort me weer opzoeken. Maar ik heb mijn vader ontmoet. En het ergste is dat hij me geen eens wilt zien. Hij haat me' fluisterde ik.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:54 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik luister naar het verhaal van Wednesday. Ik ben geschokt, maar toch maakt het niet goed. Ze moet, hulp. Ik wil haar helpen. Ik wil er voor haar zijn, het hoort niet wat er gebeurt is met haar. 'Ik wil je helpen.' zeg ik vast beraden. 'Ik wil je helpen, je hebt hulp nodig, anders komt het niet goed met je. Ik wil je echt helpen!'


    ©1998

    clair

    Als wednesday uitgesproken is staar ik haar met open mond aan. Ze is opnieuw gaan huilen en tijdens het verhaal is ze steeds een stukje verder in elkaar gezakt. Ze kruipt naar me toe en ik besef instinctief dat ze steun zoekt, dus sla ik een arm om haar schouders.

    Nu moet ik snel ingrijpen. Als ik Jade nu al kan overrompelen dan merkt ze het zo min mogelijk. Ze zou denken dat het alleen maar door haar medelijden komt en niet door mij. En wednesday is te zeer van streek om het door te hebben. Bovendien weet ik niet eens zeker of ze mijn gave wel kent. Wat weet ze eigenlijk precies over mij? Ik sluit mijn ogen en laat mijn hele lichaam gloeien met de hitte van mijn hart. Het voelt alsof alles opwarmt, maar wednesday merkt er niets van. Van de buitenkant voelt het nog steeds koud aan.

    'Ik wil je helpen' begint Jade ineens. Ik doe verbaasd mijn ogen weer open. Ik was nog niet eens klaar! Dit moet ze zelf voelen, zonder mijn krachten. Vanbinnen kan ik wel juichen van plezier. Jade en Wednesday worden vriendinnen! 'Ik wil je helpen, je hebt hulp nodig, anders komt het niet goed met je. Ik wil je echt helpen!' Yes!!!

    Wednesday kijkt Jade aan met een dankbare uitdrukking op haar gezicht. Dankje, dankje, dankjewel. zeggen haar ogen. 'Ik ben het met Jade eens' zeg ik gauw. 'Je kunt hier niet zomaar alleen mee rond blijven lopen, wednesday. Het sloopt je van binnenuit!'

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:08 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Wednesday

    'Hoe helpen jullie me dan?' fluisterde ik. Niemand kan me helpen. Bij die gedachtes kromp ik in elkaar. Het voelde alsof mijn hart uitelkaar werd gerukt. Ik zakte inelkaar. Nu was ik officieel ingestort.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Als in slow motion keek ik toe terwijl wednesday instortte. Ze zakte langzaam in elkaar en ik ving haar gauw op en trok haar tegen me aan. Haar hele lichaam voelde zelfs voor mij nog koud aan en ze trilde als een gek. Maar haar ogen waren wel open. Hulpzoekend keek ik naar Jade, die zelf ook met grote ogen naar ons keek. Wat moesten we doen?


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Wednesday

    Ik wouw dood. Nú. Ik wouw opstaan maar kon niet. Snel pakte ik bibberend mijn zakmes en klapte na een paar keer proberen het mesje uit. Ik wist dat dit niet zou helpen, maar ik leed in iedergeval. Ik zette het mesje zonder druk op mijn pols. Toen ik erop drukte, sneed ik mijn arm open.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Ik ben door de leraar eruit gestuurd om te kijken waar Jade heen ging. Eerts ging ik kijken in onze kamer. En ja hoor ze zat daar. Haar blik een beetje verward. 'Hoi' zei ik. "hmmm' mompelde jade. Er was wat mis. Ik wist niet wat maar ik kwam er wel achter. Ik ging naast haar zitten. Ze zei" ik wil Wednesday graag helpen. Ze heeft veel meegemaakt. Ik dacht dat wij allemaal Wednesday konden helpen met behulp van onze gaven.' Ze keek weer weg. 'Ik wil wel mar magik weten wat er aan de hand is?' vraag ik


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Clair

    Ineens lijkt wednesday weer tot leven te komen. Ze komt een beetje overeind. 'Wednesday?' vraag ik onzeker maar ze lijkt me niet te horen. En dan krijg ik de schrik van mijn leven. Haar hand verdwijnt in haar zak en komt nauwelijks een seconde later weer omhoog. Maar dit keer zit er iets in. Een zilver, blinkend voorwerp. Een Zakmes!!! Ik wil iets doen, maar ik ben helemaal verstijfd. Machteloos kijk ik toe terwijl ze het open klapt en een ferme kras in haar arm zet. Haar arm begint in een snel tempo te bloeden. Jade en ik kijken elkaar paniekerig aan. Wednesday's blik lijkt wel bezeten. Ik wil in actie komen, maar ik kan het niet, ik kan het gewoon echt niet. Maar Jade wel! Ze rukt het mes uit Wednesday's klamme handen en gooit het door de kamer.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Wednesday

    Versuft keek ik naar Jade. Ik slenterde naar het zakmes en pakte hem. Ik zette hem in mijn andere arm en sneed heel mijn arm open.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    'Godverdomme, Wednesday.' Ik spring boven op haar en werp het mes nog een keer weg. Ik scheur met een hand een stuk van haar dekbed af en wikkel het om haar polsen. 'Jezus, Clair doe dan iets!' Clair kijkt op uit haar dagdromen en spring op. Ze zoekt haar mobiel in haar zakken en belt een ambulance. Ik ren naar Athene, ze moet iets doen. Vervolgens loop ik naar m'n eigen kamer en val achter over op het bed van Sarah. Het wordt me even iets te veel. Sarah komt de kamer binnen en vraagt me de kleren van het lijf over wat er is gebeurt


    ©1998

    Sarah

    Jade heeft me verteld wat er aan de hand was, met veel tegenzin zag ik. ze was boos maar ik wist dat dat alleen maar kwam omdat ze zo geschokt was. Ik laat haar wel alleen denk ik en loop de kamer uit. Ik ben aan het nadenken over wat er allemaal heeft afgespeeld. Ik liep de eindeloze gangen door. Ik had geen idee waar ik heen moest tot ik per ongeluk tegen een meisje opbotste. Ze was best lang maar ja ik was ook maar 8 jaar. Ze keek al even bedroeft als Jade dus ik had al bedacht dat dit dan wel Claire moest zijn.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Wednesday

    'Dood' fluisterde ik en ik kroop weer naar het zakmes. Ik zette het zonder druk op mijn voorhoofd. Ik wouw mijn voorhoofd opensnijden. Ik wouw alles opensnijden. Ik wouw dood. Ik druk hard op het mes en ik gilde hard.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Nadat Claire en ik ons hadden voorgesteld hoorden wij een gil. We renden naar Wednesdays kamer. We vonden een Wednesday met veel bloed. Ik gilde en Claire werd rood. Ze was zo boos dat ze het zakmes afpakte en door het raam van de berg af gooide. Ik wist niet wat ik zag. Haar armen lagen open, wat ik al wist van het berhaal van Jade, en over haar voorhoofd stroomde bloed. Overal was bloed. Ik werd bang en kromp in mekaar. Er kwamen later veel mensen bijstaan en er kwamen leraren, maar ik was te geschokt om daar nog iets van mee te maken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah

    [Jade is momenteel ff weg want die heeft storing op quizlet(weet niet wanneer dat over gaat)]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!