• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    Wednesday

    Ik viel neer. Ik had al een dag niks gegeten en gedronken. Ik hoorde nog alles, alleen zag niks. 'HELP HAAR!' hoorde ik schreeuwen. Ik veroerde me niet. Dit is wat ik wouw. Dood.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Clair

    Wednesday werd in een ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis, waar ze haar zouden proberen te helpen. Ik had de dokters nog niets over haar verleden verteld. Wat Sarah en Jade deden moesten ze zelf weten maar ik vond het altijd moeilijk om andermans diepste geheimen zomaar door te vertellen. Al wist ik natuurlijk dat ze dringend hulp nodig had en dat wij niet veel konden doen. Toen Sarah (die trouwens heel aardig was) en ik haar kamer binnen kwamen rennen en we haar helemaal bebloed aantroffen dacht ik dat ik krankzinnig zou worden. Mensen vergeten altijd te snel dat ik half vampier ben. Zoveel bloed trok me aan als een magneet. Ieder mens heeft zijn eigen, unieke geur. Wednesday doet me denken aan een boek. fris maar Vol verrassende wendingen. Gelukkig heb ik redelijk veel zelfbeheersing, maar ik was blij toen de dokters het behandeld hadden.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Wednesday

    Ik hoorde alles. Toen ze klaar waren hoorde ik dat ik hier wel een paar daagjes zou blijven. Ik hoorde iemand de kamer binnenkomen die zekerweten geen dokter was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    SandyBeta schreef:
    Sarah

    [Jade is momenteel ff weg want die heeft storing op quizlet(weet niet wanneer dat over gaat)]


    [Stvu! ik ben allang weer op quizlet, ik heb toch een bericht geplaatst gisteren!]


    ©1998

    Jade

    Samen met Sarah en Clair, ging ik naar Wednesday toe. Ze was al minder bleek dan op school, maar nog steeds erg bleek. Geschokt kijk ik haar aan. Overal zit verband. '83 hechtingen' zegt de verpleegster.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 11:46 ]


    ©1998

    clair

    Sarah, Jade en ik zitten met z'n drieën op Wednesday's bed. Hoewel we hier al een halfuur zitten, ben ik nog steeds niet gewend aan haar in verband verwikkelde lichaam. '83 hechtingen, 83 hechtingen' ik blijf het maar fluisteren. Ik ruik het bloed er duidelijk doorheen, iets waar ik zo min mogelijk aan probeer te denken. Maar ik kan me voorstellen hoe het zou smaken... KOM OP CLAIR!! Niet aan denken nu!


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    BlackAlpha schreef:
    Jade

    Samen met Sarah en Clair, ging ik naar Wednesday toe. Ze was al minder bleek dan op school, maar nog steeds erg bleek. Geschokt kijk ik haar aan. Overal zit verband. '83 hechtingen' zegt ze. 'Jullie, jullie hebben toch niemand vertelt over wat ik vertelt heb. Ik schud mijn hoofd ik in ieder geval niet. Ik zou niet durven, iemand geheimen zomaar op straat te gooien.


    [Melding: Wednesday is niet wakker ;)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wednesday

    Ik bewoog niet. Ik veroerde me niet. Als ik geen zelfmoord pleeg, dan kan mijn leven ook niet goed gezet worden. Als ik wel zelfmoord pleeg, dan zou mijn moeder echt blij zijn en ben ik ook gelukkig. Maar ik wil ook nog ooit gelukkig leven. Wat moest ik doen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Als we weer op school zijn besluit ik maar even mijn excuses aan te bieden en leg even uit wat het probleem was. Hij zegt dat ie het voor deze keer door de vingers ziet en ik beloof dat het nooit weer zal gebeuren.

    Ik lig op bed. Sarah is nog steeds bij Clair. Vrolijk komen ze even later de kamer binnen huppelen. 'We mogen met z'n drieën de zolder gaan bezetten.' roept Sarah vrolijk. Ik trek mijn wenkbrauwen. 'Omdat ik geen kamer heb, mogen wij met z'n drieën op de zolder gaan slapen.' 'Leuk!' zeg ik maar erg vrolijk klink ik niet. Steeds spookt de verhaal van Wednesday door mijn hoofd. Als Sarah en Clair weer weg zijn. Gooi mijn flesje water tegen de muur, waardoor deze uit elkaar spat. Water druipt van de muur. Ik schreeuw een keer luidruchtig en val dan weer met m'n hoofd op m'n kussen, alsof er niks gebeurt is.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 11:45 ]


    ©1998

    Wednesday

    Na 3 dagen in het ziekenhuis hebben gelegen, mocht ik weer naar huis. Ik genas best snel dus de hechtingen mochten eruit. Milagro die was voor een tijdje weg naar zijn vrienden. Ik ging naar huis en mijn gezicht was niks veranderd. Ik had alleen littekens op mijn voorhoofd en mijn armen. Van Athene hoorde ik dat Jade etc op de zolder waren. Ik liep erheen en rook dat alleen Jade er was. Ik stond in de deuropening en keek haar recht in de ogen aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    'Hoi,' zeg ik zacht. 'Hoe is'ie?'


    ©1998

    Wednesday

    Ik stak mijn hand op als begroeting en zag dat Jade keek naar mijn tattoo op mijn pols. Snel deed ik mijn armen achter me rug. 'Goed, ik krijg van af morgen hulp' fluisterde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    'Dat is prettig' zeg ik. Totaal niet in de stemming om te praten. Nog steeds niet. Ik volg al drie dagen geen les meer en kom niet van mijn kamer af. Van de restjes van het eten die Sarah en Clair voor me mee nemen eet ik niet veel op. Athene probeert wel eens met me te praten, maar ik hou mijn kaken stijf op elkaar. Wednesday heeft door dat ik niet wil praten. Ze schuift een stoel naar achteren en gaat rustig zitten. Ze bladert een beetje door de tijdschriften die op de tafel liggen. Zo zitten we een hele tijd tot dat Clair en Sarah binnen komen. 'Wednesday!'roepen ze vrolijk en omhelzen haar.


    ©1998

    clair.

    Ik begrijp er helemaal niets van. Wednesday krijgt nu hulp, maar het lijkt alsof Jade dat steeds meer nodig heeft. Ze is stil en teruggetrokken en ze volgt de lessen niet meer. Zelfs de wolf- trainingslessen die we meestal samen hebben en die ze normaal zo leuk vindt niet! Misschien moeten Sarah en ik met haar praten. Maar hoe begin je zo'n gesprek???


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Wednesday

    Ik glimlachtte zwakjes. Ik streelde over mijn tattoo waar MUERTE opstond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."