• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sylvester Adrian

    Er liep een meisje naar me toe.. badass hoor wou ik zeggen. Een sigaret hoe de hell kun je nu aan roken denken. Achja ik heb die rokers nooit begrepen en hoe verward ik ook was ik kon het me niet veroorloven om iets verkeerds te zeggen dus ik bleef maar stil. Ze zei ''kan iemand me vertellen wat er is gebeurd'' er spoken zoveel gedachtes door mijn hoofd maar het enige wat ik zei is ''dat weet ik niet''. Ze keek me stroef aan ''niemand weet het denk ik '' zei ik daarna.


    No Need To Be Easy , Be Worth It x

    Alice Sinder
    Op haar hoede sloop ik de cel uit, waarbij ik de sleutel in mijn laars liet glijden. Meestal bewaarde ik daar mijn mes, maar blijkbaar was dat afgepakt toen ik hier gebracht werd - waar 'hier' dan ook mocht zijn. Even twijfelde ik over welke richting ik op moest gaan, maar toen besefte ik dat ik sowieso niet wist waar ik terecht zou komen en dat het dus weinig uitmaakte. Op goed geluk sloeg ik linksaf en al snel hoorde ik stemmen. Toen ik de hoek om kwam, zag ik de oorzaak van het geluid: een stel andere mensen van mijn leeftijd die om een andere cel heen stonden. 'Hé,' zei ik, terwijl ik die kant op liep, niet wetend wat ik anders moest zeggen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fay Nina Llyod

    "Pak de sleutel." Zegt hij en wijst naar het zilveren dingetje op het kussen. "W-wacht, moet ik een sleutel pakken? Een sleutel waar íedereen aan heeft gezeten?" Zeg ik, waarna ik naar het sleuteltje kijk die uitnodigend op mijn kussen ligt. Even slik ik en loop er heen. Het lopen gaat makkelijk, maar nu moet ik de sleutel, met bacteriën en al, oprapen. "Ik snap niet waarom ze het zo gemakkelijk voor ons maken." Zucht de jongen. "Ik ben Cameron Clayman by the way." Vervolgt hij. "Fay, Fay Lloyd" Zeg ik afwezig, terwijl ik vol afschuw het sleuteltje pak. Een koud gevoel gaat door mijn hand. "Iew, iew, iew" Mompel ik, waarna ik me snel omdraai en richting de celdeur loop. Wat onhandig stop ik de sleutel in het sleutelgat en maak hem open, waarna ik mijn handen afveeg aan mijn beige broek.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amare Felicity Johnson

    Ik keek de jongen aan. 'Nou, bedankt.' zei ik rustig. Er stond nog een meisje bij, een meisje die me vaag bekend kwam. Ik schonk er even geen aandacht aan maar keek de rest aan. 'Amare, Amare Johnson.' zei ik met een glimlach. Ik keek het meisje aan die zich verschrikkelijk aanstelde. 'We zitten hier voorlopig opgesloten.' zei ik toen in het algemeen. 'Geen uitgang te bekennen. De ramen zijn te klein om door te gaan en via het dak is ook geen optie.' Ik zucht en kijk de rest aan. Ik hoorde het aanstellerige meisje nog haar naam zeggen. Fay Llyod. Mooie naam. De jongen had zich voorgesteld als Cameron Clayman. Hmm, hoe hij met haar omging beviel me niet. Ikrolde met mijn ogen. Als het maar niet bij mij gebeurd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Where can I go with Alex?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Alex ? ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sylvester Adrian

    Ik denk dat ik mezelf maar eens voor moet stellen.. Alhoewel ik meestal de eerste ben die dat doet, dit is wel een ander scenario. Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn .. Ik kuch ''ehm ik ben Sylvester .. Adrian. Ik weet niet of ze het gehoord hebben, achja het laatste waar ik nu aan denk is mensen ontmoeten.


    No Need To Be Easy , Be Worth It x

    [ hahahaha amp wat gemist xd]


    No Need To Be Easy , Be Worth It x

    Bisous schreef:
    [Where can I go with Alex?]

    [*kijkt in beginpost* Wie is Alex o.o]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Lol, I mean Erin. In de war met iets anders xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samhain schreef:
    (...)
    [*kijkt in beginpost* Wie is Alex o.o]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amory Lee Johnson

    Even later sta ik bij het groepje mensen. Een meisje bleef me steeds even aankijken. 'Amare, Amare Johnson' zei ze met een glimlach. 'Amory Lee,..' Even is het stil. Iedereen kijkt me vragend aan. 'Johnson..'


    Shit Could Be Worse.

    [ Hahah ehm take her to us ?^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Hahah ehm take her to us ?^^ ]


    [Wie staan daar allemaal bij a. En zou je misschien d'r naam kunnen veranderen naar Alex? ik weet zeker dat ik nog wel vaker in de war ga raken xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Iedereen staat daar volgens mij x] ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.