• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Je mag amy ook kidnappen ;D Word mij nu al te druk met zo veel mensen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare Felicity Johnson

    'Sylvester..Adrian.' Ik knik. Daarna stelt het andere meisje zich voor. 'Amory Lee..' begint ze dan. 'Jaa?' zeg ik dan. 'Johnson.' zei ze. Ik keek haar verward aan en ik begon te lachen. 'Je liegt.' zei ik toen. Het kwam er anders uit dan verwacht. Meer beschuldigend dan als een 'grap'.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Bisous schreef:
    (...)

    [Wie staan daar allemaal bij a. En zou je misschien d'r naam kunnen veranderen naar Alex? ik weet zeker dat ik nog wel vaker in de war ga raken xd]


    Iedereen bijna ;o of je moet naar iemand anders gaan die nog een apart poppetje heeft. ehm ik verander het trowuens ff ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oh trouwens, Austin is ook nog ergens alleen. Net buiten zijn hok. Dat weet ik nog wel]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amory Lee Johnson

    'Je liegt.' zei Amare. 'Wat krijgen we nou?,' Ik zet een stap dichterbij. 'Ik denk dat ik toch echt wel me naam weet.' zei ik kattig. Snel steek ik mijn hand in mijn zak om nog eens te checken of ik geen sigaretten bij me heb. 'Iemand sigaretten?, dit kind begint toch echt op me zenuwen te werken.' Zei ik terwijl ik Amare aankeek.


    Shit Could Be Worse.

    [Als er nog iemand niets te doen heeft, Alice is ook nog vrij.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kaien schreef:
    [Oh trouwens, Austin is ook nog ergens alleen. Net buiten zijn hok. Dat weet ik nog wel]


    [Dat stuur ik Alex/Erin wel naar hem okee?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Lol. Fay is normaal helemaal niet zo'n aanstellerig type, behalve als het om vuiligheid gaat >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik ga wel naar Alice (: die zit nog in haar cel toch xd]


    No Need To Be Easy , Be Worth It x

    Amare Felicity Johnson

    Ik keek het kind aan. Hoe oud was ze wel niet. 15 ofzo? 'Pardon?' zeg ik en sla het pakje sigaretten uit haar handen. 'Misschien, meisje.' zeg ik en doe ook een stap naar voren. Ik ben een stuk langer en kijk haar aan. 'Moet je letten hoe jij tegen iemand praat.' zeg ik dan. Godver, dit kind begon ineens uit de hoogte te doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Bisous schreef:
    (...)

    [Dat stuur ik Alex/Erin wel naar hem okee?]


    [Is goed (:

    Trouwens heeft iemand nog iets tegen amy gezegd? Ben de lui om die stukken de lezen eerlijk gezegd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hahah klopt xd ]

    Cameron Alexander Clayman

    Ik keek Fay aan. 'Kom snel je cel uit.' zei ik. 'Kleine ruimtes zijn niet zo goed voor ons.' zeg ik dan. Achter me hoor ik twee meisjes bijna ruzie maken. Het waren die twee die erg op elkaar leken. Ik keek Amy en Fay aan. 'Laten we hieruit gaan.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Meknesiaa schreef:
    [ik ga wel naar Alice (: die zit nog in haar cel toch xd]

    [Ze is er net uit, maar staat nog voor de deur ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Nu wel XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Lilith Jackson
    Ik laat mijn blik door de gang glijden en zie een grote groep staan. No thank you. Mijn blik glijdt verder en blijft dit keer hangen op een jongen die in zijn eentje staat. Dat is een stuk beter.
    'Heb jij enig idee waar the hell we zijn?' vraag ik zonder hem eerst te begroeten. Waarom formeel heden gebruiken als het toch niet nodig is. Ik glimlach zwakjes en bekijk de gang voor de zoveelste keer, maar er is niks wat me ook maar een beetje bekent voor komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered