• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daan Thomas Davison
    Er komt een jongen aangelopen, van ongeveer dezelfde leeftijd. Hij leek me geen bewaker, politieman of iemand anders belangrijks. 'Dude jij ook hier?' Ik draai even met mijn ogen.
    'Nee, dit is eigenlijk een hologram.' Ik schud even met mijn hoofd. 'Maar wat is dit? Waar ben ik?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Alex Lilith Jackson
    'Het is mijn een eer dat ik jongen1 ben, maar noem mij maar liever Austin,' zegt hij met een kleine glimlach.
    'Wat jij wilt,' zeg ik. Lichtelijk verveeld leun ik tegen de muur en krul ik een lok van mijn haar rond mijn vinger. 'Beter zitten we hier niet te lang vast, anders ga ik nog dood van verveling,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amory Lee Jonhson.

    'Het grotere meisje, liefje ben ik.' Zegt ze als ze boven op me ligt. Ze gaat verder maar ik denk alleen maar aan die eerste zin. Kan dat?.. Stel dat ze mijn zus is? Ik duw haar van me af en sta snel op. Ik pak snel mijn tas die nog ergens staat waar het groepje mensen eerst stond. Snel zoek ik mijn foto en het vlindermes. Als ik ze heb loop ik weer terug naar Amare die nu geiriteert haar broek schoonveegt. 'Jezus,Kijk dan..' Met grote ogen geef ik haar de foto en het mes.


    Shit Could Be Worse.

    Austin McCall

    'Beter zitten we hier niet te lang vast, anders ga ik nog dood van verveling,' mompelde ze. Ik zuchtte en ging voor haar staan. Uitdagend keek ik haar aan. 'En anders maak je het toch leuk?' zei ik lichtelijk uitdagend. 'Misschien valt er hier nog wel iets te beleven.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare Felicity Johnson

    Ik kijk haar met grote ogen aan. Dit kan niet. Ik kan het niet laten en moet weer één van mijn opmerkingen maken. 'Lekker, ik ontmoet je in een gevangenis.' zeg ik dan en rol met mijn ogen. 'Ik geloof het niet.' zeg ik dan en pak het mes waarna ik naar het gegraveerde stuk kijk. Ik val still. 'Je bent het toch.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amory Lee Johnson.

    Ze bekijkt de voorwerpen met grote ogen. 'Lekker, ik ontmmoet je in een gevangenis.' zegt ze en rolt met haar ogen. Ik kan het niet laten en moet toch even lachen. 'Ik geloof het niet,je bent het toch..' Zegt ze daarna.
    'Ik vind het ook allemaal raar, vooral om daar híer nu achter te komen ja,´ Ik pak het mes en de foto weer aan. Ik draai me om en leg het weer in mijn tas. Dan draai ik me weer om naar Amare. 'Eh.. Sorry dat ik je heb uitgescholden en zo.' Ik ben echt helemaal niet goed in dit soort dingen maar ik moest toch ergens beginnen. Ik geef haar een soort van knuffel.´En.. Wat nu?' vraag ik zacht.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:20 ]


    Shit Could Be Worse.

    Alex Lilith Jackson
    Austin gaat ineens voor me staan.
    Ik zucht even en ik kijk hem vragend aan.
    'En anders maak je het toch leuk?' vraagt hij uitdagend, met een blik in zijn ogen die ook uitdagend is. 'Misschien valt er hier nog wel iets te beleven.'
    'Ja, met jou zeker,' grinnik ik sarcastisch. 'Alsof er in een gevangenis, of wat dit dan ook mag zijn überhaupt iets te beleven valt behalve af en toe een gevecht'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Ja, met jou zeker,' grinnikte ze, maar het klonk sarcastisch. Eventjes wist ik niet hoe ik het op moest vatten. 'Alsof er in een gevangenis, of wat dit dan ook mag zijn überhaupt iets te beleven valt behalve af en toe een gevecht,' zei ze verder en ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Vast wel iets,' mompelde ik en ik keek de gang weer eens door. 'Gewoon je best doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare Felicity Johnson

    Ik twijfel en knuffel haar een soort van terug. 'Ehm, nu ben je mijn kleine zusje..?' zeg ik dan twijfelend waarna ik haar aankijk. Nu snapte ik waarom ze me bekend voorkwam. Cameron kijkt ons aan. 'Geen wonder dat ik vond dat jullie al op elkaar leken.' zegt hij dan. Ik grinnik. 'Mwah?' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amory Lee Johnson

    'Ehm, nu ben je mijn kleine zusje..?' zegt ze. Ze kijkt nu niet meer naar mij maar naar een andere jongen. 'Geen wonder dat ik vond dat jullie al op elkaar leken.' zegt hij. Ik grinnik nu ook. Dan loop ik naar hem toe. 'Volgensmij hebben wij elkaar nog niet gesproken?,' Ik kijk naar Amare. 'Maar misschien was ik te druk bezig met Amare.' zeg ik lacherig. 'Iniedergeval ; Amory, Amory Lee Jonhson, Amare's jongere zusje, Hehhe.' Het voelt nog steeds heel raar om te zeggen. Toch ben ik wel blij om haar eindelijk weer te zien.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:34 ]


    Shit Could Be Worse.

    Cameron Alexander Clayman

    Ik grinnik om het meisje. 'Mooie naam Amory,' zeg ik dan met een knipoog. 'Cameron, Cameron Alexander Clayman.' zeg ik en grijns. Ze zag er daadwerkelijk leuk uit. Maar misschien jong? Ik schatte Amare 17 en haar 16. Ik zag Amare een beschermende blik toewerpen. Hmm, 'Je hebt je rol als grote zus al aardig opgenomen zie ik?' zeg ik dan tegen haar. Ze knikt. 'Zal wel moeten.' bromt ze wantrouwend maar dan richt ik me weer op Amory, 'Aangenaam.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sylvester Adrian

    Een hologram .. grappig hoor wil je droog doen kan je het krijgen ''wat is dit waar ben ik ?'' dit is een cel en niemand weet waar we zijn. ''Ik weet niet waarom maar wij en een paar andere kinderen zijn wakker geworden in een cel, een cel waar de sleutel in zit. Veel verder zijn we nog niet gekomen op deze ''quest''.. Zie je het sleuteltje al''

    [Sorry voor de late reactie ik zat te eten xd]


    No Need To Be Easy , Be Worth It x

    [amparo had net bijna haar zusje gestoken met vlinder in haar nek HAHAHAHAHA, Beseff]


    No Need To Be Easy , Be Worth It x

    [ Sarah, dat klopt ja. Dat is vrij normaal hoor, je zusje steken met een vlindermes ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amory Lee Johnson

    Als hij me een complimentje over mijn naam geeft begin ik te blozen. Ik weet niet echt wat ik met complimentjes aan moet maar goed. Hij zag er ook niet bepaald lelijk uit. 'Aangenaam.' Zegt Cameron. Hij praat even met Amare maar ik let er niet op. Ik ben weer helemaal tot mezelf gekomen en vraag me nog steeds af waarom ik, en al die andere kinderen hier zitten. 'Ben zo terug.' Zeg ik tegen Amare en Cameron. Ik pak mijn tas en loop dan een stukje verder de gang in.


    Shit Could Be Worse.