• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Lilith Jackson
    'Of ik er dood aan ga merk ik later wel. Staat een lachbui ook in je stemmingswisseling?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Misschien wel, misschien niet,' zucht ik. 'Daar mag je zelf achter zien te komen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Misschien wel, misschien niet. Daar mag je zelf achter zien te komen,' zei ze. Ik zuchtte eventjes. Weer hielpen haar antwoorden mij niet echt veel. 'Nu we hier toch wachten op meneertje hiero,' zei ik en ik klopte eventjes op arm van Jake. 'Kan je wat vertellen over jezelf?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Nu we hier toch wachten op meneertje hiero. Kan je wat vertellen over jezelf?'
    Ik tuit mijn lippen. 'Hangt er vanaf wat je wil weten,' antwoord ik. 'Dus wat wil je weten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Hangt er vanaf wat je wil weten,' antwoordde ze, nadat ze haar lippen had getuit. 'Dus wat wil je weten?' vroeg ze en ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Vrolijke dingen?'
    Ik keek haar eventjes aan. 'Vertel dingen die je graag wilt delen. Leuke belevenissen of zo? Weet ik veel.'


    [Vertel gewoon dingen D: Ik weet niks meer xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Topic 2


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Lilith Jackson
    'Vrolijke dingen? Vertel dingen die je graag wilt delen. Leuke belevenissen of zo? Weet ik veel.'
    Ik zucht even. Zoveel vrolijke dingen heb ik ook niet meegemaakt. 'Ben je ooit in Disneyland geweest?' vraag ik aan Austin. Vanuit zijn perspectief is het waarschijnlijk een hele rare vraag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Ben je ooit in Disneyland geweest?' vroeg ze aan mij. Ik keek haar eventjes niet begrijpend aan. 'Volgens mij een keertje toen ik klein was,' zei ik schouderophalend. 'Hoezo?'
    Stiekem was ik benieuwd wat ze ging vertellen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Volgens mij een keertje toen ik klein was. Hoezo?'
    'Gewoon, je vroeg om vrolijke dingen en leuke belevenissen. Disneyland dus,' zeg ik met een lichte glimlach. Ook al was ik al 16 toen ik er heen ging, het was heerlijk om me weer even kind te voelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Gewoon, je vroeg om vrolijke dingen en leuke belevenissen. Disneyland dus,' zei ze. Ik zag een glimlachje bij haar. Ze hield er gelukkig dus nog wel van. Ik bleef haar geïnteresseerd aankijken. 'Vertel er eens over?' vroeg ik aan haar. 'Als je wilt natuurlijk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Vertel er eens over? Als je wilt natuurlijk.'
    Bij de gedachte aan wat er toen gebeurd was begin ik breder te glimlachen en ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Sorry, dat is iets te persoonlijk.' zeg ik.
    Ik ben niet van plan om de weinige leuke momenten te delen met iemand die ik nog maar net ken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    Haar glimlach werd breder, maar ze schudde lichtjes haar hoofd. 'Sorry, dat is iets te persoonlijk,' zei ze waarop ik knikte. Het was wel een goeie herinnering, anders glimlachte ze niet zo breed.. Toch? Ik glimlachte naar haar. 'Je glimlacht in ieder geval,' zei ik met een glimlachje. 'Houden zo.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Je glimlacht in ieder geval. Houden zo.'
    Ik denk even en de tijd na Disneyland. Dat was helemaal niet fijn. Ik moet moeite doen de glimlach op mijn gezicht te houden. Omdat mijn ogen me waarschijnlijk wel kunnen verraden kijk is snel weg van Austin.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    Ik bleef naar haar kijken. Ik kon niet ontkennen dat haar glimlach leuk was. Gauw keek ze weg. Vragend keek ik haar aan. Ik wou vragen wat er was, maar daar zou ze waarschijnlijk niet blij mee wezen. Misschien vond ze het gewoon rot dat ik heel de tijd naar der staarde. 'Sorry dat ik heel de tijd kijk,' verontschuldigde ik mij zelf.

    [Ik ga zo slapen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Sorry dat ik heel de tijd kijk,' zegt Austin.
    Ik tover snel een glimlach op mijn gezicht en kijk zijn kant op. Eerlijk gezegd viel me dat niet eens op maar nu wil ik wel weten waarom.
    'Waarom doe je dat eigenlijk?' vraag ik. 'Naar me kijken bedoel ik'.

    {me too}


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dit is de laatste]

    Austin McCall

    'Waarom doe je dat eigenlijk? Naar me kijken bedoel ik,' vroeg ze. Ze had weer een glimlach op haar gezicht. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. Wat moest ik zeggen? Ik legde een vinger op mijn mond. 'Sshhhtt,' zei ik en ik liet een glimlachje op mijn gezicht verschijnen. 'I think you're pretty,' fluisterde ik. 'Especially with a smile. Vertel het niet door.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you