• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    Matthew Coock Kaien [beginnende jager]

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Meedoen kan altijd nog!

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 13:59 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Ik geef je geen centimeter meer beweegruimte,' gromt hij.
    Hij loopt weg maar komt even later terug met een stuk verband dat hij rond mijn arm doet en vast maakt.
    'Geweldig vind je niet? Asjeblieft.' zegt hij sarcastisch.
    'Nou, heel erg bedankt hoor,' antwoord ik op een sarcastische toon. Ik rol met mijn ogen en probeer zo comfortabel mogelijk zitten, wat lastig gaat zo.
    'Als ik nu een één of ander iets krijg door dit dan klaag ik je aan,' mompel ik. Zelfs mijn armen over elkaar slaan lukt niet. 'Vuile klootzak,' voeg ik er zacht aan toe.
    Ik zucht even als ik Mia hoor huilen. Ze is een lieve meid hoor maar ze kan soms ook behoorlijk dramatisch doen. Kuch aansteller kuch.

    [Wat is Kat toch weer aardig xd]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 23:08 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry las je vraag nu pas. Iedereen heeft stalen of ijzeren ketens die als een vierkant zitten. De polsen en de enkels zitten vast.
    |/•\| een beetje zoals dat<-- je armen zijn gebogen en kunnen hooguit je oorlel vastmaken. Er zitten geen sloten op en kunnen alleen door een kastje worden losgemaakt. Door hendels over e halen. Wat duidelijker?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amare

    Ik zag beide meiden zitten en het begon me aardig te irriteren. Ik trok weer aan de boeien en ik hoorde een schroef vallen. Bingo. Dit zou nog eens goed werken. Voor nu hield ik het als Jayden hier nu achter zou komen zou ik echt worden vermoord. Ik zucht en kijk Naar de andere. Dit frustreerde me.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayden
    Oké ik werd gek door dat wijf. Ik loop naar haar toe met mijn handen vol iets en ruk het verband eraf. Ik stook de inhoud van wat er in mijn hand zit op. Peper en zout op een wond is niet zo fijn. 'beter vind je niet?' Zeg ik sarcastish. 'Denk na voor je wilt onsnappen.' Ik loop weg en zie Mia. Ze zag er hongerig uit. Ik pak een lap Hertenvlees en geef het aan haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Jayden loopt weer naar me toe en rukt het verband er af waarna hij iets op de wond gooit.
    Het begint gelijk te prikken maar ik laat niks merken.
    'Beter vind je niet?' vraagt hij sarcastisch.
    'Oh, echt helemaal geweldig'.
    'Denk na voor je wilt ontsnappen.'
    'Tuurlijk meneer, wat jij wilt,'
    Hij loopt weer weg en ik zie door het plastic heen dat hij naar Mia gaat. Ik zucht even en werp blik op mijn wond terwijl ik hard op mijn lip bijt zodat er geen kreetje van pijn uit mijn mond komt. Gewoon concentreren op andere dingen. Mijn blik glijdt de ruimte door als ik Jayden lekker ruikende geur weer op pik. Perfecte afleiding.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Skyler Grey
    Hij geeft me een lap vlees en ik neem het aan. Ik ruik eraan om even zeker te zijn dat hij me er niet in laat tuinen maar het is Hert. Ik eet het langzaam op en kijk hem een beetje onzeker aan. 'Dag klinkt mooi.' Zegt hij dan. 'Ik vind het ook mooi. Ik heb op dit eiland ook een huisje in de bossen. Ik zou er liever vast leven maar dat kan niet. Elke avond moeten we terug zodat ze kunnen tellen hoe onze uitroeiing gaat. Jullie hebben nu 4 van ons. Jullie kunnen wel een aanval verwachten.' Zeg ik peinzend.

    [Heg heeft niet echt schroeven. Het zijn ketens die aan elkaar vast zijn gelast. De klemmen die gaan mehanisch een soort van schuivend. Er zijn geen schroeven :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    Ik keek geschrokken naar wat hij deed bij Kat. Hij liep bij haar weg en niet veel later gaf hij mij een lap vlees. Ik rook eraan. 'Jayden,' zei ik en ik keek hem eventjes aan. 'Mogen mijn handen alsjeblieft wat losser?' vroeg ik vriendelijk met een bibberende stem. Zijn geur rook ik en het leek nu nog lekkerder. Eventjes ging ik met mijn tong langs mijn lippen. Gauw keek ik naar het vlees, als of ik het daarom deed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Oh sorry, las het later. ]

    Cameron

    Ik rol met mijn ogen. 'Een aanval.' mompel ik en draai met mijn ogen. 'Zal wel.' zeg ik nog. 'Het spijt me om dat te zeggen, maar we hebben nu Kat, Mia, Amare en jou.' zeg ik dan. 'Zijn jullie vier dan zo populair dat ze meteen actie gaan ondernemen. Bij de vorige hebben jullie ook niks gedaan.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ga, slaaplekker iedereen ik ben er morgen ochtend weer ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    Ik keek hem aan. 'Ze komen altijd aan land voor mij aangezien ik niet erg graag luister. Mia is een van de jongste haar ouders zullen haar zeker zoeken. En Amare en Kat zijn heel erg geliefd onder ons volk. Van wat er nog over is.' Zeg ik peinzend. Mocht ik dit wel zeggen? Ik dacht het niet. Ik was ondertussen klaar met het vlees en ik werd al wat minder hoekig. Dat liet zien dat mijn jachtinstinct minder werd. Al lette ik nog steeds op geurtjes. Bijvoorbeeld Deze jongen rook erg lekker. 'Hoe heet je eigelijk? Ik ben Jade, maar iedereen noemt me Sky.' Zeg ik vriendelijk.

    Jayden
    Ik keek naar Mia die haar lippen aflikte. Ik had geen idee waarvoor. 'Nee, het spijt me. Aangezien er al een aantal ontsnappingspogingen zijn gedaan laat ik ook geen kans lopen of risico.' Zeg ik standvastig. Ik kijk ondertussen even naar Kat die zich groot probeert te houden maar ik weet dat ze wilt schreeuwen of huilen. Amare is rustig, maar rammelt aan haar ketens. We hadden geen schroeven en ze gingen niet zomaar open. Domme meid.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Door me te concentreren op Jayden' geur voel ik de pijn al een stuk minder. Ik haal even diep adem en blaas dat langzaam weer uit.
    'Ik verveel me dood,' mompel ik na een tijdje. Nu weet ik tenminste ook hoe de andere meerminnen dood zijn gegaan. Gewoon uit verveling in deze verdomde kelder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Whitemore

    'Nee, het spijt me. Aangezien er al een aantal ontsnappingspogingen zijn gedaan laat ik ook geen kans lopen of risico,' zei hij. Ik keek een beetje sip. 'Alsjeblieft,' zei ik en ik keek Jayden aan. 'Blijf desnoods bij me totdat ik het op heb. Ik kan zo amper eten.' Ik slikte eventjes. 'Bovendien. Ik heb behoefte aan praten,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare

    Uiteindelijk, was dit niet eens zo erg. Behalve het deel dat ik bungelde aan wat ketens. Ik keek voor me en zag een paar handels. Ik grijnsde, die moesten het doen. Ik probeer met een paar stenen die nog op de grond lagen de handels te raken. Wat aardig moeilijk ging aangezien mijn handen nog strak zaten. Ik gromde. Mijn wonden waren afgekoeld en ik glimlachte opgelucht, maar ging toch verder met het gezeur om de handel over te halen.

    Cameron

    'Kat en Amare zijn erg geliefd zeg je eh?' Ik grijnsde. Als we hun gevangen hielden hadden we ze. Ik keek Jade aan. 'Ik ben Cameron.' zeg ik dan met een glimlach. 'Drinken?' vraag ik haar dan terwijl ik zelf wat te drinken pak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    'Ik ben Cameron.' Steld hij zich voor. 'Drinken?' Ik knik. 'Graag.' zeg ik met een glimlachje. Alleen deze ketens weg en ik zou het nog best wel oké vinden. Ik kijk hem even aan. 'Die verdovingspijltjes zullen dan echt niet werken geloof me. De slimme onder ons zijn al bezig met dat tegen te gaan. En die oordopjes kunnen werken maar niet tegen alle krachten zoals iemand pijn doen je hoofd inkruipen of je verlammen. Jullie winnen het echt niet.' Zeg terwijl ik op
    Ijn lip bijt.

    Jayden.
    Ik zucht en loop naar de hendels waar Amare steentjes naar trapt. Ik laat Mia een beetje vieren. Zodat ze kan eten. Geen centimeter meer. Ik doe dan het beschermingsdeurtje dicht zodat al gooit ze steentjes Amare niet los Kan. Ik loop terug en kijk naar Mia. 'Beter zo.' Zucht ik terwijl ik een flesje cola pak en eruit drink.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    Mijn armen gingen wat losser zodat ik kon eten. 'Beter zo,' zei hij. Hij zuchtte en dronk ergens uit. Ik kende het niet. Ik knikte lichtjes naar hem. 'Dank je,' zei ik dankbaar en nam een hap van het vlees. Ik nam het vlees in mijn mond, zodat ik mijn handen even vrij had. Ik maakte het kettinkje los en deed die van mijn nek af. Ik sloot het kettinkje weer. Met mijn vrije hand pakte ik het vlees uit mijn mond en met mijn andere hand hield ik het kettinkje voor Jayden. 'Pak aan,' zei ik en ik keek naar Jayden. 'Zoals ik net al zei. Ik heb het niet gekregen van haar. Ik had het gepakt. Ik wou een aandenken hebben, maar ik denk dat het beter bij jou hoort.' Mijn blik ging telkens naar hetgeen wat hij in zijn hand had. 'Wat is dat eigenlijk?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Mag ik ruiken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you