• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    Matthew Coock Kaien [beginnende jager]

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Meedoen kan altijd nog!

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 13:59 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jayden
    'Je lijkt op Sarina,' zegt ze plotseling zachtjes. 'Je hoort me te haten en toch zit je hier met mij te praten als of ik een vriendin van je ben,' gaat ze verder 'Zo verraderlijk.' Ze kijkt even snel naar me. 'Je bent een jager. Hoe kan ik weten of dit geen grap is? Je kan elk moment toeslaan en ik zou het niet merken, omdat je zo aardig doet.' Hier had ze een punt. Ik zucht even. 'Ik weet dat ik een jager ben en heel nors moet doen enzo, maar ik heb altijd geleerd om een boek niet te oordelen op zijn kaft maar het eerst moet lezen. Het is ook geen grap. Ik speel niet met gevoelens of vertrouwen van mensen.' Leg ik mezelf een beetje uit aan haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    'Ik weet dat ik een jager ben en heel nors moet doen enzo, maar ik heb altijd geleerd om een boek niet te oordelen op zijn kaft maar het eerst moet lezen. Het is ook geen grap. Ik speel niet met gevoelens of vertrouwen van mensen,' legde hij een beetje uit. Ik keek hem niet begrijpend aan. Ik had gezien wat hij had gedaan met Amare en Kat. Hoe zat het met hun? 'Hoe..' Ik keek eventjes naar Amare en naar Kat. 'Die deden nog niets, toch?' Ik keek Jayden vragend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Daniël

    'Ik besluit door het bos te lopen aangezien ik liever niet op het strand ben als er een grote kans is dat je jagers daar rondlopen, en daarbij vond ik de natuur ook erg mooi vooral omdat er veel mooiere dieren te vinden waren in het bos dan onderwater. Ik blijf staan als ik een jong meisje naar een hert zie lopen, het was in iedergeval duidelijk dat ze elkaar vertrouwden en aardig vonden.

    Ryan

    Ik merk dat Jayden een heletijd blijft praten, een gesprek waarin ik niet deel wilde nemen en pakte een flesje 7up uit de koelkast waarna ik naar de andere twee vissen keek, gelukkig was de ene niet ontsnapt maar dat scheelde ook weining.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jayden
    'Kat probeerde te ontsnappen en Amare had een erg grote mond.' Zeg ik. 'Jij deed niet echt was. Je zei niet of gilde niet dus jou liet ik met rust.' Zeg ik schouder ophalend.

    [Sorry weinig inspi]

    Madeline
    Mumba's kop gaat opeens en Hij kijkt naar de bosjes en ik zie een jongen staan. Ik kende hem niet, maar ik kende zo ie zo niet veel mensne. Er waren er hier zovie zo best veel. 'Hallo!' Zeg ik vrolijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Daniël

    'Hallo!' Zegt het meisje vrolijk, 'Hoi' Andwoord ik glimlachend terug na even naar het hert gekeken te hebben volgens mij kende hij mij al maar dat wist ik niet zeker. 'Hij lijkt je erg aardig te vinden' Zei ik glimlachend tegen het meisje.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mia Whitemore

    'Kat probeerde te ontsnappen en Amare had een erg grote mond,' zei hij. Ik keek hem aan. Ik dacht eventjes na. 'Jij deed niet echt wat. Je zei niet of gilde niet dus jou liet ik met rust,' zei hij schouderophalend. Ik dacht weer eventjes verder na. Dus door Amare doet Jayden nu zo vriendelijk tegen mij? Ik fronste een beetje en keek toen naar Jayden. 'D-dankje,' stammelde ik zachtjes. Al was het meer tegen Amare bedoeld dan tegen Jayden. Al vond ik het jammer dat Amare mij niet kon horen. 'En nu?' vroeg ik aarzelend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Madeline
    'Hij lijkt je aardig te vinden.' Zegt de jongen. Ik knik maar Mumba herkent hem blijkbaar niet. 'Ik ken hem sinds hij jong was. En hij had zijn poot gebroken dus ik verzorgde hem.' Zeg ik glimlachend.
    [Sorry had maar tijd voor 1 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jayden
    'En nu?' Vraagt ze aan me. Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen idee.' Zeg ik. Ik kijk even op mijn mobiel. Al hadden we geen satanist verbinding het was handi als wekker als spelletje en als klok. Het was al 2 uur.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    'Ik heb geen idee,' zei hij. Hij keek ergens op. Ik heb zo'n dingetje al vaker bij mensen gezien. Nou ja, niet zo iets. Ze waren verschillend, maar al die mensen deden er hetzelfde mee. Ze keek erop, of ze hielden ze bij hun hoor en gingen dan praten. 'Wat is dat?' vroeg ik aan Jayden en ik keek weer naar het dingetje in zijn hand. Ik nam een slok uit het flesje. Mijn gezicht vertrok weer, maar iets liet mij steeds drinken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Daniël

    'Aardig, hoe heet je?' Vroeg ik haar toen, het meisje was zoizo te klein om een jager te zijn en ik zou in iedergeval nooit een jong iemand vermoorden. Aangezien ik geen dieren dode omdat ik met ze kon praten en daardoor ze ook kon horen als ik ze zou vermoorde en ik dood zou gaan als ik niets at moest ik het doen met het magere aantal mensen hier.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madeline
    'Ik heet Madeline en dit is Mumba. Ik ken Mumba al sinds mijn 5e.' Zeg ik vriendelijk. De kudde is bij ons gaan staan en lijken tegen hem geluiden te maken. Alsof ze met hem praten ofzo. Maar zelfs ik eist dat dat niet Kon.

    Jayden
    'Wat is dat?' Haar gezicht vertrok, maar ze dronk door. Ik kon een grijns niet onderdrukken. 'Dit is een mobieltje. Je kan draadloos communiceren. Jullie doen het ook alleen zonder apostaat en zonder jullie mond te bewegen met Telepathie. Je kan er ook een klok op zetten en spelletjes.' Leg ik het haar uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Daniël

    Het was verschrikkelijk iritand om niet te kunnen antwoorden op dat de kudde zei, vooral omdat ik niet wilde moeten uitlegen dat ik ze verstaan kon en met ze kon praten. 'Ik heet Madeline en dit is Mumba. Ik ken Mumba al sinds mijn 5e' Vertelt ze, 'Mooie naam, mijn naam is Daniël' Zel ik mezelf voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mia Whitemore

    'Dit is een mobieltje. Je kan draadloos communiceren. Jullie doen het ook alleen zonder apostaat en zonder jullie mond te bewegen met Telepathie. Je kan er ook een klok op zetten en spelletjes,' zei hij. Ik keek hem niet begrijpend aan. 'Jullie zijn luie wezens, of niet?' vroeg ik aan hem. 'Jullie hebben vele dingen die het werk voor jullie doen. Ergens slim, maar het maakt jullie echt lui.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Madeline
    'Dat is een mooie naam. Ik ben Daniël.' Hij leek het moeilijk te vinden zich te concentreren. 'Dst is een leuke naam.' Zeg ik vriendelijk. De herten begonnen harder hun geluiden te maken en ik keek even naar ze. 'Stil maar. Hij is aardig hij doet niets.' Zeg ik kalmerend tegen de herten. Ze waren ook stil, maar keken de jongen wantrouwend aan.

    [Tijd voor 1 ben even brb]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Daniël

    'Dat is een leuke naam' Andwoord ze vriendelijk terwijl de herten alleen maar luidere geluiden maakten (In mijn oren begonnen ze alleen maar harder te praten) 'Stil maar. Hij is aardig hij doet niets' Zegt Madeline kalmerend tegen de herten, het leek te werken want ze hielden op maar keken nogsteeds wantrouwend naar mij ze wisten niet waarom ik hun negeerde. 'Wat was je aan het doen voordat ik je stoorde?' Vroeg ik haar vriendelijk.


    Don't be like the rest of them, darling