• Een tienjarige jongen is in Mechelen gestorven, nadat een zogenaamd 'wurgspel' bij hem thuis dramatisch afliep. Volgens experts zou de jongen het eerste dodelijke slachtoffer in Vlaanderen kunnen zijn van deze levensgevaarlijke rage. Ze roepen op tot preventie. Dat staat vandaag in verschillende Vlaamse kranten.

    (...)

    Bij het wurgspel of 'le jeu du foulard' knijpen de kinderen zichzelf de keel dicht met een sjaal of broeksriem, waardoor hun hersenen geen zuurstof meer krijgen. Het zorgt voor hallucinaties en een roes. Als de knoop niet tijdig gelost wordt, kent het spel een fatale afloop. Volgens de krant zou er onder de vriendjes van het slachtoffer al enige tijd gepraat zijn over wurgspelletjes.

    bron: Hln.be

    En dan zeggen ze tegen ons 'de jeugd van tegenwoordig...'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wacht, WAT?
    O_o


    Deep inside, I've never felt alive

    riiiiiiiiiiiiiiiight O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Bij Dr. Phil was er ook al zoiets, een tijd geleden. Thefuck, wie bedenkt zoiets? En dan bij zulke jonge kinderen?


    Your make-up is terrible

    Tien jaar? ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hoe psychisch kan je zijn, serieus. En hij was maar 10 jaar! Dat is echt zielig.


    The odds are néver in our favor.

    ik heb medelijden met die ouders...(no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oja, daar heb ik vorig jaar al eens wat van gehoord.
    Ziekelijk gewoon.

    Ja het blijkt een trend te zijn, echt onbegrijpelijk. Ugh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Was er ook niet zo een aflevering op Witse?
    Maar ik vind het echt een dom idee, om zo 'high' te worden.

    O.O I can't understand why they would like to almost kill themselves..?
    Dat doe je toch niet?! O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hier word ik echt een beetje verdrietig van :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ziek. Dit is gewoon ziek om zoiets te doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    What the-

    Dat is gewoon het toppunt van ziekheid. Het toppunt van een woord dat niet eens bestaat

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 11:25 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gatverdamme, wat belachelijke dit. Echt waar, ik vind dit heel erg. Hoe gestoord kun je zijn?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat........
    Dit is echt te erg voor woorden.