• Een tienjarige jongen is in Mechelen gestorven, nadat een zogenaamd 'wurgspel' bij hem thuis dramatisch afliep. Volgens experts zou de jongen het eerste dodelijke slachtoffer in Vlaanderen kunnen zijn van deze levensgevaarlijke rage. Ze roepen op tot preventie. Dat staat vandaag in verschillende Vlaamse kranten.

    (...)

    Bij het wurgspel of 'le jeu du foulard' knijpen de kinderen zichzelf de keel dicht met een sjaal of broeksriem, waardoor hun hersenen geen zuurstof meer krijgen. Het zorgt voor hallucinaties en een roes. Als de knoop niet tijdig gelost wordt, kent het spel een fatale afloop. Volgens de krant zou er onder de vriendjes van het slachtoffer al enige tijd gepraat zijn over wurgspelletjes.

    bron: Hln.be

    En dan zeggen ze tegen ons 'de jeugd van tegenwoordig...'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nu moet ik denken aan een aflevering van Criminal minds.
    Ik snap niet dat mensen zoiets bij hunzelf doen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ZomerElf schreef:
    ik heb medelijden met die ouders...(no_chears)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bij ons is een jongen in elkaar geslagen vlak voor zijn huis. Hij is gebracht naar het ziekenhuis maar hij overleefde het niet. Hij is in het ziekenhuis gestorven!


    When words leave off, music begins.

    RainbowShine schreef:
    Nu moet ik denken aan een aflevering van Criminal minds.
    Ik snap niet dat mensen zoiets bij hunzelf doen.


    Shoganai i ne~

    Je hoort echt veel slechte verhalen de laatste tijd.
    Waar gaat de wereld heen....


    When words leave off, music begins.

    Gosh, verschrikkelijk ;s & dat voor een 10-jarige --'


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Frodo schreef:
    What the-

    Dat is gewoon het toppunt van ziekheid. Het toppunt van een woord dat niet eens bestaat


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik las het daarstraks ja. Echt idioot...


    Bad decisions make good stories.

    Een paar maanden geleden werd dit 'spel' ook gespeeld door een aantal mensen op mijn school.. Gelukkig is het nooit misgegaan, maar toen de schoolleiding er achter kwam dat dit 'spel' gedaan werd bij ons op school zijn er een aantal mensen die dat deden geschorst en nu wordt er beter opgelet zodat het niet meer gebeurt gelukkig. Maar dat is echt ziek, en wacht, die jongen is pas 10? =O


    The universal language of art.

    Wie dit spel heeft bedacht, is serieus dom!


    Life is all about having a good time.

    Dat wurgspel heb ik een tijdje geleden bij een of andere televisieserie gezien! Het is ziek om zo iets te doen en zeker op die leeftijd.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:17 ]


    comfort in c h a o s

    RainbowShine schreef:
    Nu moet ik denken aan een aflevering van Criminal minds.
    Ik snap niet dat mensen zoiets bij hunzelf doen.

    Die heb ik ook gezien, ja.

    Jezus, als je perse high wil worden, spuit dan lekker heroïne. Een overdosis is sowieso een stuk prettigere manier om dood te gaan, dus da's mooi meegenomen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Athalie schreef:
    Hier word ik echt een beetje verdrietig van :/


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Antebellum schreef:
    Wacht, WAT?
    O_o


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    What the fu-


    We accept the love we think we deserve.