• Een tienjarige jongen is in Mechelen gestorven, nadat een zogenaamd 'wurgspel' bij hem thuis dramatisch afliep. Volgens experts zou de jongen het eerste dodelijke slachtoffer in Vlaanderen kunnen zijn van deze levensgevaarlijke rage. Ze roepen op tot preventie. Dat staat vandaag in verschillende Vlaamse kranten.

    (...)

    Bij het wurgspel of 'le jeu du foulard' knijpen de kinderen zichzelf de keel dicht met een sjaal of broeksriem, waardoor hun hersenen geen zuurstof meer krijgen. Het zorgt voor hallucinaties en een roes. Als de knoop niet tijdig gelost wordt, kent het spel een fatale afloop. Volgens de krant zou er onder de vriendjes van het slachtoffer al enige tijd gepraat zijn over wurgspelletjes.

    bron: Hln.be

    En dan zeggen ze tegen ons 'de jeugd van tegenwoordig...'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het is verschrikkelijk, je had toen ook die "trend" dat je dan iemand slaat, panna knockout. Maar dan extremer, dus diegene zelfs bewusteloos slaan.

    Zelf heb ik ook panna kmockout gespeeld, maar dan gewoon niet hard slaan :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    And this years Darwin award goes to... Whatever that kid's name is.

    All hail our gene pool, which is now ever so slightly lighter on XTREM STUPID


    Srsly, hoe dom kan je zijn?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb dit een tijd terug op tv gezien. Hoe verzinnen ze het ook :')


    -

    Ik heb al eens van het fenomeen gehoord. Het is in mijn ogen nog gevaarlijker dan gewoon drugs te nemen. Je zit al snel met zuurstoftekort, ook al stop je nog op tijd, heb je sneller hersenschade dankzij het zuurstoftekort dan je hebt bij drugs.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is niet alleen hardstikke dom en gevaarlijk maar het is ook verschrikkelijk voor je hersens. Je zult er maar geestelijk gehanicapt van raken. Nouja, een beetje te laat om het aan hem uit te leggen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    0.o The fuck?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ZomerElf schreef:
    ik heb medelijden met die ouders...(no_chears)


    You are beautiful, you are love.

    Ik had het gehoord ja, echt ziek :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zag het in de krant staan vanochtend. Echt erg!


    Inspiration can hit you any time

    That's in my town. :')
    Goh ja.
    Excuseer mij maar ik vind het gewoon dom. Toch logisch dat je sterft als je een riem rond je nek knoopt of waar je zuurstof ook niet door kan...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Frodo schreef:
    What the-

    Dat is gewoon het toppunt van ziekheid. Het toppunt van een woord dat niet eens bestaat


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dat deed laatst een jongen die een jaar ouder is bij mij op school ook. Hij stond voor me en ik had geen idee wat hij deed, maar blijkbaar was het dat wurgspelletje. >< Anyways, het is ziekelijk. En vooral voor een jongetje van 10 jaar. Alleen maar om stoer te doen en er bij te horen.

    What.

    Waar gaat het heen met de wereld, zeg? Eerst die drugs die ervoor zouden zorgen dat je een kannibaal zou worden, nu dit...

    Geesus.


    Destroy what destroys you.

    Ik had het er gisteren over met een vriend, hij vond het gewoon dom, maar die jongen is 10! Hij zou misschien beter moeten weten, maar hij is wel heel jong.
    Het is toch echt messed up dat zulke jonge kinderen al naar 'drugs' grijpen, dan nog op zo'n gevaarlijke manier...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Limerry schreef:
    Ziek. Dit is gewoon ziek om zoiets te doen.


    I'll lick the poison from right off your kiss