• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136108

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik zucht en besluit het anders aan te pakken. 'Ik wil dat je meegaat. Austin. Ik wil dat je mee gaat.' Ik kijk hem aan en glimlach. 'Alsjeblieft?' Ik kijk naar de tafel waar de broodjes staan. 'Shit de chocolaatjes!' Ik spring op en sprint naar de tafel. 'Weet iemand waar ik ze in een koelkast kan doen?' Ik ren terug naar de jongens. 'Wacht ik vraag het wel aan Alice haar moeder!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alex Castro
    Ik haalde een hand door mijn haar terwijl ik voor de poort van de camping stond, ik fronste en keek naar de kaart die de ouders van alice hadden opgestuurd. Alice, ik kreeg een brok in mijn keel toen ik aan haar dacht maar onderdrukte die, inplaats daarvan pakte ik het handvat van mijn rugzak steviger vast en liep door de poort van de camping op naar de balie.

    (kan ik alex ergens laten inspringen?^^}


    On wednesdays we wear black

    Jayson
    'nou sinds deze vakantie'zeg ik en begin met lopen. 'En wanneer jij mij?'vraag ik aan haar terwijl ik haar even aankijk.

    {Ja. Isabella komt er als een gek aanrennen of je gaat naar het zwembad en daar is Ian?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [hij kan naar het veld komen met tenten.Daar liggen Austin Danny en Isabella]

    {Isabella is er al vandoor. Chocolaatjes:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {uhm kan isabella er anders aan komen rennen? want anders moet ik alex weer een hele andere kant opsturen xd}

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:30 ]


    On wednesdays we wear black

    jasmine

    Ik pak zijn hand vast. 'Ook sinds deze vakantie, ik viel voorhern nooit echt op van die skatertypes, ik viel meer op de footballers' zeg ik lachend.

    Jayson
    'Ik ben toch veel leuker dan een footballer?'vraag ik lachend en sla mijn hand om haar heen. Ik geef haar een kus en glimlach even.

    {Is goed, kennen ze elkaar al van school? Zullen we dat doen, dat zij nog wel met elkaar omgingen, nou ja, met elkaar praatte?}

    Isabella

    Ik ren met de chocolaatjes de trap op richting de balie. Ik zie de moeder van Alice. Ik ren naar haar toe. 'Kan ik deze chocolaatjes ergens neerleggen? Austin heeft ze voor me gekocht, maar we hebben geen koelkast.' Ik glimlach. 'Wilt u er één?' Ze lacht en pakt er één. 'Ik heb wel een koelkast, ik ruim ze daar wel op. Je kan er altijd je chocolaatjes pakken.' Ik grijns. 'Dank je.' Ze knikt en loopt naar buiten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    voordat ik kon antwoorden was Isabella al weer weg gerent dus ik haalde mijn schouders op en stopte mijn handen onder mijn hoofd. Ze zou denk ik toch zo wel weer terug komen.

    Alex Castro
    'Dankuwel' ik glimlachte naar de receptioniste van de camping en liep de receptie uit, ik zuchtte nu maar opzoek naar de anderen.


    On wednesdays we wear black

    @Demi1309: ja is goed ;D


    On wednesdays we wear black

    jasmine

    'Ja, alleen zijn footbal spelers nog groter en breder' grinnik ik. 'weetje wat ik je vergeten te vertellen ben, ik doe sinds kort ook een beetje modellenwerk, ik laat je straks wel even wat foto's zien'

    Isabella

    Ik loop weer op mijn gemak naar buiten richting de tenten. Opeens zie ik Alex. 'Alex!' Blij roep ik hem. Zou hij ook komen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne