• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136108

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik haal mijn schouders op.'we kunnen naar het strand toe of naar het zwembad' zeg ik en kijk er even vragend aan. 'ow en ja dat vindt ik heel sexy'grinnik ik en druk mijn lippen even op de hare en laat mijn tong naar binnen glijden.

    Austin
    ik kijk even zuchtrnd naar Isabella.'ik ga er zo wel achteraan' momprl ik. 'ga je nou alsnog die onzin lezen?' vraag ik lachend.' als die het is ziu die het je uiteindelijk wel vertellen toch?'

    Danny

    Ik kijk op.
    "Eh, wat?" Ik kijk, hem aan.
    "Ooh Niels, ja dat doet hij dan vanzelf wel." Knik ik wild en druk google weg.
    "Zo goed?" Zeg ik met een grinnikje.
    Ik leg mijn hoofd op mijn armen.
    Ik ben het niet, ik ben het niet, ik ben het niet...

    -Kijk goed welke naam Danny zegt, net zei hij Mike namelijk xd-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    Ik speel even met zijn tong en stop daarna weer. 'hallo we zijn hier op een openveld met allemasl mensen he, en het strand lijkt me een goed plan' zeg ik lachend en ga bij hem op schoot zitten.

    Isabella

    Ik zie Ian in het zwembad liggen. 'Hoi,' lach ik. Ik ga op de kant zitten en gooi mijn handdoek op een stoel achter me. Ik laat mijn benen in het water bungelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik begin even te lachen. Ik bssluit serieus te blijven doen.'ooh Niels dus hea? Dus je hebt twee vrienden waarvan je denkt dat ze homo zijn'grap ik en kijk hem daarna asn. 'betrapt'mmompel ik zachtjes.

    Ian

    'Hehe ben je daar eindijk?' Ik lach en zwem naar haar toe. 'Waar bleef je nou weer en waar zijn de andere?' ik kijk Isabella glimlachend aan. 'Zijn ze aan het huilen om hun verlies?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik haall lachend mijn achiuders oo. 'ze vinden het vast niet erg,en anders leren ze er maar mee leven' zeg ik terwijl mijn armen om haar heen sla en opnieuw mijn lippen op de hare druk.

    Danny

    "Wat? Nee!" Zeg ik.
    Ik til mijn hoofd op en kijk Austin geschrokken aan.
    "N-Niels is Mikes tweede naam." Verzin ik snel.
    Ik kan beter mijn mond houden, ik slik een keer en leg mijn hoofd weer op mijn armen om mijn rode gezicht te verbergen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Nee, ik kwam een vriend tegen en die heb ik even voorgesteld. Ik heb geen idee wat ze nu aan het doen zijn,' zucht ik. Ik beweeg mijn benen in het water. Het is heerlijk koud het water. Ik kijk naar de glinstering die wordt veroorzaakt door de zon.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austtin
    'hou maar op' grinnik ik. 'je kan slecht kiegen weet je dat?'zeg ik vragend tegebn hem en lach daarna weer even. 'en ben je het of niet?'

    jasmine

    'maar zullen we zo dan maar naar het strand gaan, dan mag je me nog de hele middag zoenen' zeg ik lachend en stap van zijn schoot af en loop mijn tent in.

    -Ik schrijf nog een paar berichtjes ik ben bekaf namelijk ;)-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik laat mijn hoofd liggen en haal mijn schouders op, meer doe ik ook niet, ik schaam me.
    Dat weet ik dus niet, of ik het ben, misschien maak ik me wel druk om niets.
    Ik haat dit, ik wel zekerheid ipv onwetendheid.
    Ik zucht een keer diep.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik knik en laat me op mijn rug drijven. 'Dus hoe voelt het om van Danny en Austin te winnen?' Ik kijk haar grijnzend aan. 'e wat is dat tussen jouw en Austin?' ik kijk haar lachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne