• Ik haat vandaag nu al. Het is niet echt mijn geluksdag en mijn geweldige bui van vanochtend is helemaal overgevlogen. Het begon om 10 uur of zoiets. Echt vreselijk.
          1. Ik had vandaag mijn laatste toetsweekdag en ik ben echt helemaal gaar.
          2. Ik had een toets van het vak dat ik het allermeeste haat.
          3. Ik kwam er dus in het studieuur achter dat ik heel veel van dat vak nog niet snapte en dus nog heel veel aan m'n vriendin moest vragen.
          4. Mijn leraren kunnen niet snel toetsen nakijken.
          5. Ik heb me gerealiseerd dat follows krijgen van mijn idolen het moeilijkste is wat kan. (Hoewel dit geen drama is...)
          6. Ik heb een 5,6 voor Grieks.
          7. Ik heb een 4,0 voor Latijn waardoor ik zo'n 0,7 punt in mijn gemiddelde ben gezakt en nu nog maar een 6,2 sta.
          8. Ik heb morgen en vrijdag twee vreselijke activiteitendagen.

    Love my life....
    (cat)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:47 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Oké, nr. vijf is geen drama hoor? Woehoe, je wordt gefollowd door een beroemdheid, nu ben je populair. :W

    En verder; even doorbijten, en dan heb je eindelijk vakantie. Ik heb trouwens liever activiteitendagen dan normaal les, maar ik weet niet wat jullie gaan doen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Well, that sucks.
    Veel sterkte (:


    26 - 02 - '16

    Wees blij dat je voldoende staat voor Latijn en Grieks (cat) Ik stond daar al het hele jaar onvoldoende voor :3

    Buiten punt 5 om is het wel kut voorje, sterkte fzo? :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Antebellum schreef:
    Oké, nr. vijf is geen drama hoor? Woehoe, je wordt gefollowd door een beroemdheid, nu ben je populair. :W

    En verder; even doorbijten, en dan heb je eindelijk vakantie. Ik heb trouwens liever activiteitendagen dan normaal les, maar ik weet niet wat jullie gaan doen?


    Ja, ja, oké. Da's niet echt een drama, daar heb je gelijk in. (: En onze activiteitendagen zijn cursussen over Greenpeace en fietstochten van 8.15 tot 15.00, dus dat wordt nog leuk.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Ja, ja, oké. Da's niet echt een drama, daar heb je gelijk in. (: En onze activiteitendagen zijn cursussen over Greenpeace en fietstochten van 8.15 tot 15.00, dus dat wordt nog leuk.

    Valt nog mee. Het had erger gekund :') Ik vind het tenminste nog best interessant :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Momentum schreef:
    Well, that sucks.
    Veel sterkte (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    succes

    ik ben in een mengeling.
    Vrijdag kreeg ik te horen dat de moeder van een meisje waarmee ik redelijk bevriend mee ben op 40 jaar onverwacht is overleden.
    Gister hoorde ik dat dat meisje S de moeder in de keuken gevonden had en he een kaartje gestuurd.
    Vrijdag is de begravenis. Ik dacht dat ik er tegen kon maar het zit me best dwars.
    Gister was diplomauitrijkinmg van ijn broer\
    ik ben over naar examenjaar.
    ik ga vanaaf skydiven. dusja ik zit met gemengde gevoeoens:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nog even en je hebt vakantie, denk daar aan haha. En over nummer 5; dat dacht ik ook, totdat Cody Simpson, Alli Simpson, McKenzie Comer, Madison Pettis en Monsif mij gingen volgen haha. Oke, ik wacht nog steeds op Justin, maar door hem gevolgt worden is ook niet de hele wereld. Het zou wel heel veel voor me betekenen en zo, maar ik heb liever dat ik hem zou ontmoeten of zo. :)

    bealrightx schreef:
    Nog even en je hebt vakantie, denk daar aan haha. En over nummer 5; dat dacht ik ook, totdat Cody Simpson, Alli Simpson, McKenzie Comer, Madison Pettis en Monsif mij gingen volgen haha. Oke, ik wacht nog steeds op Justin, maar door hem gevolgt worden is ook niet de hele wereld. Het zou wel heel veel voor me betekenen en zo, maar ik heb liever dat ik hem zou ontmoeten of zo. :)


    Whuuut? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, om al die beroemdheden je te laten volgen? ;o


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Je zeurt om het feit dat je een voldoende voor Grieks heb gehaald? Wees blij, het had ook een onvoldoende kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 19:12 ]


    Happy Birthday my Potter!