• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Albus

    Als ik klaar ben ga ik naar de grote zaal omdat het lunch tijd is. Ik loop naar binnen en ga naast Jasmine zitten. 'Hoi,' zeg ik vrolijk en ik pak een broodje. 'Was jou eerste les ook zo leuk?' ik grijns en begin mijn broodje te besmeren met jam. 'Zaterdag mogen we naar zweinsveld!' roep ik tegen de hele tafel. Mmm, ik ben best opgewonden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Heeft Harry niet ooit zoiets gezegd: 'Dat je vorig jaar bij het team zat, betekent niet dat je er ook dit jaar weer bij zit'? En ander zijn try-outs toch gewoon nice? :P)


    Happy Birthday my Potter!

    Mason

    Ik grijns en loop naar de grote zaal. Daar ga ik zitten en begin een hotdog te eten. Ik spuit hem helemaal vol met ketchup en stop hem gulzig in mijn mond. Ik kijk om me heen en zie Hayde zitten. 'Hé!' roep ik. 'Kom je straks eten pikken uit de keukens?' dat laatste zeg ik wat zachter.

    Lily

    Ik glimlach naar Hugo als de les afgelopen is. 'Dat was geweldig!' roep ik. 'Vooral toen we die plant moesten aaien!' ik ratel maar door tot we bij de grote zaal zijn. Daar ga ik zitten en pak een broodje.

    [Ik volg het toch niet zo]
    Amarantha Hayde Asker

    Ik storm the Great Hall uit en schrijf mijn naam op het papier van de try-outs. Dan ren ik weer terug naar The great Hall. Ik kijk even naar Jasmine en wenk haar. Ze staat op en loopt naar mij toe. We lopen samen naar buiten en gaan op het bordes van Hogwarts zitten. 'Nou, wat is er aan de hand?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [hehe, zou kunnen. James bepaalt gewoon wie er in het team komen.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hugo

    Ik lach als Lily van haar stoel valt en ik help haar overeind, ik had net optijd weg kunnen duiken voor het pus maar Lily heeft de volle lading gekregen. 'Aquamentie' Proffessor Lubbermans toverde wat water tevoorschijn en gooide dat op Lily. 'Proffessor? Nu is Lily nat!' Ik kijk naar Lily en grijns.


    Roos
    Ik bedank Jasmine voor de extra sikkel en ga weer naar beneden.
    'Vet cool dat jij je ook hebt ingeschreven!' zeg ik tegen Albus.

    [nu weer in de les]


    Ik steek mijn vinger op 'Zullen we met de les beginnen?' De helft van de klas kijkt mij boos aan, er was al een half uur van de les afgegaan omdat iedereen nog aan het praten was.


    James

    Mason en ik lopen naar Hayde. 'Hoi!' zeg ik en ik ga naast haa zitten. Ik schep wat eten op en begin als een varken te eten. Mason en Hayde kijken mij vreemd aan. 'Whlat? Ihk heb honger!' zeg ik met mijn mond vol. Ik drink pompoensap en zeg verluisterend 'Ik word toch liever wolf.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    'Hey, was wel oké,' mompel ik tegen Albus. Het was voornamelijk heel verassend, aangezien James voor het eerst iets slims zei tijdens een les, maar dat zeg ik maar niet in dit gezelschap. Het is meer iets waar mijn ouders om zouden lachen.
    Als Hayde heen en weer rent wenkt ze mij daarna. Ik loop met haar mee naar buiten en we gaan lekker in de zon zitten.
    'Je moet echt beloven dat je mij er niet om zal haten en het tegen niemand zegt. De enigen die het hier op school weten zijn Stafler en Valor. Verder niemand.'

    (Ik heb echt zo'n vet dier voor Jas bedacht)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 19:40 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mason

    Ik haal mijn schouders op als Hayde weg is. 'Dan niet,' mompel ik. 'Mara misschien wil James wel mee.' Ik kijk om me heen en zie Lily dan zitten. 'En,' vraag ik. 'Hoe was je eerste les?' Lily begint gelijk te praten over hoe leuk het was en ik doe mijn best om niet verbaasd te kijken. 'Mmm, later word het minder leuk.' zeg ik schouderophalend.

    Catnipp schreef:
    [hehe, zou kunnen. James bepaalt gewoon wie er in het team komen.]



    [muhahah ja klopt:p ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Amarantha Hayde Asker

    Ik zucht en ik houd mijn hand voor me. 'Ik zweer op mijn eigen leven dat ik jou er niet om zal haten en het tegen niemand vertel.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Huh? Ik vat dit niet..was de les nou afgelopen of niet? Zullen we gewoon doen dat de les van professor Snape en professor Lubbermans afgelopen zijn?Anders is het zo ingewikkeld.]

    [idd! Anders gaat de les van professor Snape zo door en zit iedereen nu te eten in de grote zaal (A) Hehe, Moonly, voel je je nu machtig?:@]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Catnipp schreef:
    [idd! Anders gaat de les van professor Snape zo door en zit iedereen nu te eten in de grote zaal (A) Hehe, Moonly, voel je je nu machtig?:@]


    [tuurlijk^^ altijd^^ maar ik kies bijna alle ingevulde rollen die zich hebben opgegeven, anders is het zo zielig XD ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Albus niet hoor! Ik ga juist doen dat hij het verpest x'P]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    "Dus je ex heeft dit gedaan" ik ijsbeer weer door de kamer "en je zei net ook wat over een geheim..." opeens schiet me iets te binnen "zit hij op Hogwarts of heeft hij hierop gezeten?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.