• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    "Dit gaat nog is een leuke les worden" mompelt Summer "helemaal mee eens...ik ben altijd al slecht geweest in toverdranken" langzaam komen we dichter in de buurt van het lokaal, en ik zie er steeds meer tegen op.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Dan zou ik als ik jou maar opzoek gaan naar iemand die goed is in toverdranken aangezien we weer samen moeten werken en als dit drankje mislukt ben je niet echt blij" zeg ik. "Ookal werkt het wel dan ben je ook niet echt blij maar daar gaat het nu niet over". Ik kijk naar het lokaal dat inzicht kom en probeer snel wat te verzinnen om onder deze les uit te komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roos

    'Albus ik ga alvast naar het lokaal. Ik wil niet te laat komen op de tweede dag.' ik ren naar het lokaal en zie Scorpius en Summer staan. Gewoon negeren denk ik en ik ga op een bankje naast het lokaal zitten en pak een boek.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    "Nou dan ga ik dat maar een doen" en ik doe net of ik rond kijk "he Summer jij bent toch goed ik toverdranken" en dan merk ik Roos op, zei was ook wel goed in toverdranken, maar toch heb ik een lichte voorkeur voor Summer. Opeens bedenk ik me iets "Hey Summer jij zei dat als dat drankje wel lukte ik ook niet blij zou zijn,waarom...ik word bang voor jou" en ik kijk haar raar aan.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Toverdranken is niet mijn slechtste vak en natuurlijk wil ik je helpen" zeg ik en kijk naar Roos die voorbij loopt. Zodra ik Scorpius weer hoor praten kijk ik hjem weer aan. "Dat was niet de bedoeling maar ik bedoel dat ik al weet welk drankje we vandaag moeten maken en dat degene die hem moet testen niet echt heel erg blij zal zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius
    "Oww nu snap ik het dus met andere woorden...ik ben het proefkonijn, voor deze ene keer volgende keer ben jij" en ik kijk haar met een zuur gezicht aan.

    [moet eten, en daarna naar een dood saaie verjaardag:X droedels(doeg)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Nee je bent deze keer niet het proefkonijn dat beloof ik je we zoeken gewoon een ander proefkonijn" zeg ik glimlachend. "Want je wilt echt niet het proefkonijn zijn"

    [ Eet smakelijk en veel plezier XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ff huiswerk maken )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ff aan EvilCat vragen in reak met wie Mason naar het bal gaat....Het maakt hem niet uit ^^]

    Mason

    Ik grijns. 'Met Domenique Wemel.' zeg ik zelfolvdaan. 'Hee, Domenique!' schreeuw ik naar de mooie blonde Wemel die verder op met haar vriendinnen zit te praten. 'Wil je met mij naar het bal?' Domenique word rood en knikt dan. Dan begint ze luid te giechelen en gaat ze met haar vriendinnen praten. 'Zo geregels.' zeg ik grijnzend.

    Albus

    Ik word rood als Mason mijn nichtje vraagt. Nou ja, nichtje. Nicht. Ik wou dat ik dat kon, zo in een keer. Maar ik had nog steeds geen flauw idee met wie ik wou. Ik prikte wat in mijn noedels.

    Lily

    'Oooh, wat een verrassing!' zeg ik sarcastisch als Stafler het bal aankondigt. 'Maar ik ga naar de leerlingenkamer, ik moet mijn boeken nog pakken voor astronomie.' Ik sta op en loop naar de leerlingenkamer. Als ik in de leerlingenkamer ben zie ik John plotseling staan. 'Heey,' zeg ik vrolijk. 'Had jij gedacht dat er een bal zou zijn? Ik niet hoor...' John glimlacht. 'Eh ja...' begint hij. 'Over dat bal..Ik- m-jij, zou jij met mij naar het bal willen?' ik kijk naar John. Zijn accent is erg schattig en zijn haar valt over zijn ogen. Ik knik. Anders wil misschien niemand meer met mij. John lijkt erg opgelucht. 'Nou, tot morgen dan!' zeg hij vrolijk en hij loop naar boven. Ik grijns, nu hoef ik me tenminste geen zorgen meer te maken over dat ik geen date kan krijgen.

    [Omg, mijn kat zit buiten zo vet stoer op een motor te slapen...^^]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Zullen we doen dat het Vrijdag is? Er heerst namelijk verveling en Zaterdag kan iedereen naar zweinsveld ^^]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Catnipp schreef:
    [Zullen we doen dat het Vrijdag is? Er heerst namelijk verveling en Zaterdag kan iedereen naar zweinsveld ^^]

    (ja is goed. Is dat dan 5 of 7 september? *probeert rekening te houden met de try-outs*)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [idk...Anders is zaterdag zweinsveld, en zondag try outs ^^ :) Hah! Wat ben ik slim hé?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik zie dat Albus rood wordt als Mason Danique vraagt. Zelf verkleur ik ook. 'Dat is wel mijn nicht!' sis ik, maar ik ben wel blij voor Mason. Dan heeft hij tenminste al een date. Ik weet het niet zeker of ik nu wel of niet met Jasmine ga. Ze was best onduidelijk. Ik herinner me dat ik Mason nog niet heb vertelt wat er gisteravond gebeurde. Ach, dan moet hij dat maar vragen. Ik was immers sinds het avondeten weg. Dat moet wel zijn opgevallen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Catnipp schreef:
    [idk...Anders is zaterdag zweinsveld, en zondag try outs ^^ :) Hah! Wat ben ik slim hé?]


    Goed idee! Wil je trouwens een nieuw topic aanmaken? Er passen nog maar twee berichten in))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Topic 3 :)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 21:19 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''