• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lily

    'Wow,' zeg ik blij terwijl ik de jurk aanpak. 'Mooi zeg. Duidelijk iets voor een feest of zo.' ik kijk even naar Mason. 'Wil je het please zeggen?' smeek ik.

    Mason

    Ik grijns. 'Als jij mij chocola geeft.' zeg ik vastberaden. Lily pakt een reep chocola uit haar gewaad en geeft hem aan mij. 'Hier,' zegt ze vrolijk. 'Gekregen van de professor Kist. Hij had die reep nog liggen, en aangezien hij een geest is kreeg ik hem.' Ik knik goedkeurend en maak de reep open. 'Smaakt geestachtig,' zeg ik kauwend. 'Maar goed-' ik slik de chocola door. 'Er word een bal georganiseerd. Maar tegen niemand zeggen.'

    James

    'Een bal?' zeg ik met grote ogen. Mijn ogen flitsten even naar de plek waar Jasmine altijd zit, ze is er nu niet. 'Wanneer? Tijdens Halloween? Kerst? Pasen? Tijdens de zwerkbalcupuitreiking? En wanneer krijgt iedereen het te weten?' Ik schep nogmeer op en op de plek waar wij met z'n vieren zitten ligt er helemaal niks meer in de schalen. Ik sta op met mijn bord, duw twee mensen van Huffelpuf aan de kant en ga aan de tafel van Huffelpuf zitten en begin daar te eten terwijl iedereen van Huffelpuf toekijkt.


    [Leuk woord voor galgje: zwerkbalcupuitreiking]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [inderdaad leuk woord
    ga ik zeker een keer gebruiken]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 7:30 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    Ik moet wachten op rider. Jasmine praat nog met ?hayde. Ik zit op de iPad, sorry voortypfouten en geen haakjes


    (De laatste reactie was van mij, dus je had kunnen reageren, want nu ben ik er en kan ik niet reageren. Mare, ik heb het vandaag weer heel druk, maar kan tussendoor waarschijnlijk wel af en toe een berichtje posten. Sorry hiervoor)


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    'Dat vind ik zo zielig voor je. Ik zal het tegen niemand vertellen en er alles aan doen om bewijs te vinden, of wil je dat niet?' vraag ik haar, terwijl ik moeite doe niet te huilen. A, ik vind het gewoon zielig voor haar en B, ik heb moeite met het woord ouders omdat die van mij vermoord zijn.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rider schreef:
    (...)

    (De laatste reactie was van mij, dus je had kunnen reageren, want nu ben ik er en kan ik niet reageren. Mare, ik heb het vandaag weer heel druk, maar kan tussendoor waarschijnlijk wel af en toe een berichtje posten. Sorry hiervoor)


    [sorry, niet gezien ;)
    Ik voel me nu echt zo dom]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ik meld het alvast, maar vanaf 30 juni tot 14/15 juni ben ik afwezig. Ik zal kijken of ik af en toe nog ff snel wat kan typen, maar anders, Hayde is wel weg ofzo. De geheime kamer in. Als dat kan]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik kijk Hayde geschrokken aan. 'Nee, het zijn nog steeds mijn ouders! Maar je vindt mij nog steeds aardig? Ondanks dat mij ouders zo vreselijk zijn?' Ik zie dat ze het ergens moeilijk mee heeft, waarschijnlijk met het feit dat haar ouders vermoord zijn. Misschien ook wel door dooddoeners, maar ik zeg maar even niks.


    Happy Birthday my Potter!

    (ik zit trouwens van maandag tot donderdag in londen)


    Happy Birthday my Potter!

    [veel plezier, is echt leuk]
    Amarantha Hayde Asker

    Dat had ik beter niet kunnen zeggen, maar goed. Ik sta op en zeg haar gedag. Ik ga op onderzoek uit. Wie mijn ouders heeft vermoord gaat eraan. Ik loop naar de bieb en sluit me op in de verboden afdeling. Voor het eten ga ik even snel naar The great hall en neem alleen wat brood. Daarna sluit ik me weer op in de bieb. 'Mevrouw Asker, de bieb gaat dicht,' zegt Valor, terwijl hij zijn hoofd even binnensteekt. 'Ik blijf hier. Ik kom erachter wie mijn ouders heeft vermoord. Ik zal wel een tijdje niet in de lessen komen. Ik zou u nu zo vriendelijk willen vragen, zou u mij het huiswerk kunnen brengen? En wat te eten 's ochtends, 's middags en 's avonds?' 'Natuurlijk.' Hij loopt weer weg en ik ren even naar de slaapkamer. Ik haal wat kleding, mijn jas en een deken plus kussen. Daarna sluit ik me weer op in de bieb, met niks meer dan boeken en Witster.

    [sorry dat ik Valor speelde. Zo, Hayde zit in de bieb en blijft daar wel even.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Roos, Hugo en James

    Samen lopen ze naar de grote zaal en gaan bij Albus, Lily en Mason zitten. James zit aan de tafel van huffelpuf en hij komt weer hier. 'Huffelpufs hebben ook lekker eten!' roept hij enthousiast. Er vliegt een uil naar binnen toe en land voor Roos. Hugo niest en toen Roos het pakje had losgemaakt vloog de uil weg. 'Wat zou daar inzitten?' vroeg Hugo nieuwschierig. 'Je gewaad voor het bal!' riep James. 'Bal?' vroeg Roos en ze maakte het pakje open 'Lieve Roos en Hugo, Deze komt vast wel van pas. Laat jullie niet opfokken door James, Groetjes papa en mama.' las Roos voor. 'Waarom sta ik in elke brief!' zei James verontwaardigd en Hugo haalde er een blauw gewaad met een witte vlinderdas uit. 'Hugo' stond erop. Roos stak haar hand in het pakje en haalde er een mooie grijze jurk uit. Daar stond 'Roos' op. 'Wat mooi!' riep Roos en ze legde hem op haar schoot.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:17 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SerpentsKiss schreef:
    (...)

    [ ik hoop voor je dat het wel leuk word]


    [dankje ^^ het was gezellig hoor]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    [dankje ^^ het was gezellig hoor]


    [das mooi en ik mag naar duitsland mwahah]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (prettige vakantie everybody)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SerpentsKiss schreef:
    (...)

    [das mooi en ik mag naar duitsland mwahah]


    [echt?! super!!!(hoera) hoe is je duits?]
    Scorpius
    Ik keek naar Summer en toen weer naar Snape "over de broer van Summer"
    ik kon echt niet stil blijven zitten en bewoog zenuwachtig heen en weer "proffesor het is echt belangrijk we moeten hem vinden, zo snel mogelijk" ik kreeg een glimlachje op mijn gezicht door de gedachten die ik had, misschien kon ik wel al mijn woede die ik had opgekropt eruit gooien...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.