• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136283

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik kijk Austin aan. Ik wist dat ik moest en ik wist dat ik ook ging, maar mijn benen leken wel verdoofd. Ik pakte een glas en dronk het snel leeg. Ik stond langzaam op en kijk naar Ian. 'Echt waar... Heel erg bedankt,' mompelde ik sarcastisch. Ik liep naar het podium en stapte er op. Ik keek over de mensen heen. Even dacht ik weer aan dat moment met Alice. Onze eerste echte optreden samen. Ik voel tranen branden en slik ze weg. Dat mag niet. Nu niet.
    'Welk lied ga je doen?' Ik draaide me om.
    'Nobody's Perfect van Jessie J.' Mijn stem klonk schor. Lekker dit... Als ik naar Austin en Ian kijk dan lukt het me wel. Ik hoor de eerste tonen en haal diep adem. Daar ging ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ja veel beter, je bent eigenlijk veel te goed voor mij jayson, mijn moeder zou het echt niet goed vinden hoor dat je zo lief voor me bent' ik geef hem een kus op zijn wang.

    Jayson
    'Niet? Ow dan moet ik misschien maar wat minder lief gaan doen'zeg ik lachend en geef der een knipoog. 'En waarom zou ze dat niet goed vinden dan?'vraag ik lachend en geef er een kus op der mond.

    Austin
    Ik glimlachte bemoedigend naar Isabella en keek haar aan. De muziek klonk door de boxen en ik wachte op het moment dat ze ging zingen.

    Isabella

    Eigenlijk voelde ik me hier wel fijn achter de microfoon. Ik keek naar Austin die me bemoedigend toe glimlachte. Ik glimlachte oprecht terug en begon met zingen. En tja... Het voelde goed. Ineens kon het me niet meer schelen of het goed was of niet. Ik genoot en daar ging het om. Daar deden ik en Alice het voor. En ik deed dit voor Alice, want ze zei altijd dat ik er iets mee moest doen. Nou dan maar optreden in Spanje, als je dat meetelt...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ik ben even naar tennis, ben over uurtje weer terug)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben ff eten]

    jasmine

    'Mijn moeder vind dat ik niet zo moet zeuren, maar zo ben ik nou eenmaal, en ik kan mezelf gewoon niet veranderen, mijn moeder denkt dat ik al heel gauw zelfstandig moet worden, daarom ben ik ook zo vaak alleen thuis, niet dat ik dat erg vind ofzo, maar het zou wel een keer gezellig zijn om met het hele gezin gewoon te eten'

    Jayson
    'Volgens mij ben jij al heel zelfstandig. Maar eet je dan echt nooit met het hele gezin samen?'vraag ik een beetje verbaast. Bij mij thuis was dat bijna elke dag zo.

    Ian

    Ik glimlachte. Isabella stond wel is waar lachend op te treden. Toen ze hier nog aan tafel zat dacht ik dat ze zou flauwvallen en voelde ik me schuldig. Nu leek ze echt te genieten. Haar stem vulde de ruimte. Verbaasd kijk ik naar haar. Ze was echt goed. Dan kijk ik naar Austin.
    'Wist jij dat ze goed was?' Ik kijk hem verbaasd aan en kijk dan om me heen. Iedereen bekeek haar optreden aandachtig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik luisterde naar de mooie stem van Isabella en keek even naar Ian. 'Nou ik heb er twee jaar terug een keer horen zingen met Alice,maar dat ze zo goed was wist ik niet'zeg ik en kijk weer naar Isabella.

    Ian

    Ik knik. 'Zou ze daarom niet hebben gewild? Omdat het haar aan Alice doet denken?' Ik slik, zelf zou ik dat ook moeilijk vinden, denk ik. Ik kijk hem vragend aan. Als ze altijd met Alice zong... Had ik haar dan niet teveel gedwongen? Ja, ze was goed en dat mocht je deze mensen niet afnemen en ze lijkt het nu leuk te vinden, maar een paar minuten geleden zat ze nog te shaken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik kijk naar de tekst op een beamer. Ja, ik kende het wel. Ik wende mijn blik weer af en zag dat alle mensen keken. En eerlijk gezegd... Ik genoot ervan. Ik zong de bridge en keek naar Austin en Ian. Ik sloot het liedje af. Glimlachend deed ik een stap achteruit. 'Goed gezongen,' complimenteerde een man van het geluid me. 'Dank je,' glimlachte ik verlegen. Ik sprong van het podium af en liep terug naar mijn tafel. 'Zo, hebben jullie al besteld?' Ik plof glimlachend neer op mijn stoel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Nee, mijn ouders werken altijd tot 8 uur, en dan heb ik allang gegeten, en ik heb ook geen broertjes en zusjes' ik slik en kijk snel weg.

    {Wachtende op een stukje van iemand:) }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne