• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    [Wat dan?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon


    'Ik weet niks meer' zeg ik.
    'Dat is het probleem' lach ik,


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik knik zachtjes en zucht even. Ik leun op hem, niet teveel, want ik weet dat hij niet zo sterk is. Samen lopen we naar de auto en het kost enorm veel energie voor me. Eenmaal in te auto, hijg ik zachtjes en sluit vermoeid mijn ogen. Duizeling en misselijkheid kwamen in vlagen en ik was ontzettend moe. Ik keek naar buiten en sluit mijn ogen.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Nou, het dduurde iets van anderhalfuur dat hij alle topics had doorgelezen tot hier, zegt hij simpel.
    'Weet je wat echt dram zou veroorzaken, dat Santana zwanger is van Finn'.
    Kijk ik hem echt zo vaag aan, en dan denk ik opeens dat dat ook echt drama kan veroorzaken XD

    Ik met mijn vage, dramatische vrienden... ]


    El Diablo.

    Quinn

    "En jij vindt dat een probleem?" Grinnikte ik. "Wil je eigenlijk wel dat ik ooit nog kan slapen?"
    Lachend hield ik de dvd's omhoog.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik lach.
    'Als ik je bescherm ben je toch veilig' grijns ik.


    El Diablo.

    [OMFG!!!!!!!!!!! Dat zou echt erg zijn, hahaha.
    Jouw vrienden zijn echt geniaal XD]


    Kurt

    Ik startte de auto en keek Blaine bezorgd aan, zou hij het nog wel redden om straks weer te moeten lopen? Jammer genoeg kon ik hem niet optillen, want ik ben niet erg sterk.. Ik reed met een rotvaart naar de eerste hulp en gelukkig was het niet ver weg. 'Blaine.. Ik kan ook een rolstoel vragen zodat je niet hoeft te lopen.' zeg ik bezorgd als ik mijn auto geparkeerd heb.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Wat wilde je doen dan?" Grapte ik lachend. "Me 's nachts beschermen...Hoe moet ik dat opvatten?"
    Ik draaide me met mijn rug naar hem toe en wandelde traag naar het einde van het gangpad.


    [Dan is er inderdaad drama aangezien Rachel ook zwanger is...Dat zou Finn technisch gezien echt wel een mannelijke hoer maken, rofl]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Mhm, ik zou je niet in de kast laten s'nachts aangezien dat kind van the grudge daar zit' lach ik.


    El Diablo.

    [Haha, ik ga dat straks nog doen ook ^^]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik opende mijn ogen en zie dat we er zijn. Ik kijk Kurt aan en schudde mijn hoofd. 'Ik wil niet in een rolstoel, het lukt me wel' zeg ik schor. Ik open met moeite de deur en ik stap uit. Ik hou me stevig vast aan de deur en knipper even om zo de duizeligheid te verminderen, wat niet echt goed lukt. Ik doe de deur dicht en wankel naar Kurt, die ook is uitgestapt en hou hem vast.

    (Ik ben trouwens aan het kijken, wat Blaine kan hebben voor ziekte of iets. XD)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:26 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Kom superheld," Lachte ik en trok hem mee naar de kassa. "Als dat alles is wat je nodig had, moeten we hier niet langer blijven."
    Eenmaal aan de kassa, haalde ik mijn klantenkaartje boven en niet veel later stonden we buiten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik lach, en loop ook naar buiten.
    'En nu.' lach ik.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik houd Blaine stevig vast en ondersteun hem naar binnen toe, wat nogal moeizaam gaat voor ons beiden. We worden gelukkig meteen ontvangen en ik help Blaine in de stoel en wacht af tot de dokter hem gaat onderzoeken. Oh god, please.. Laat het gewoon een hardnekkige griep zijn..

    [Haha, pfeiffer? Of nee, dan moeten Kurt en Rachel het ook hebben volgens mij, aangezien ze gezoend hebben. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Nu gaan we terug naar mijn huis, films kijken en daarna zien we wel." Glimlachte ik en haakte bij hem in. "Tenzij je andere plannen hebt."

    [Ik ga even eten.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.