• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    Damon

    'Ligt er maar net aan.' zeg ik.
    Ik draai me om, en grijns breed.
    'Wat vind je eng?' lach ik.


    El Diablo.

    Quinn

    "De laatste film die ik heb gezien was Insidious," Lachte ik en trok mijn neus wat op bij de gedachte. "Vreselijke film, telkens als ik schrok van iets dacht ik dat mijn hart stil stond."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem onzeker aan en haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet, Kurt' zeg ik schor en sluit even mijn ogen, omdat ik weer een duizeling krijg. 'Heb jij het ook zo warm' zeg ik vermoeid en sla de dekens van mij af. Ik heb het heet niet normaal en ik voel zweet komen op mij voorhoofd. Ik weet niet wat ik hem, maar ik voel me echt niet goed.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Dat is toch zo'n geestenfilm' mompel ik.
    Ik zoek verder tussen de films..


    El Diablo.

    Quinn

    "Soort van," Grinnikte ik. "Wat voor horror is jou ding dan?"
    Ik zocht net als hem achter wat films maar diegene die ik vast had, had ik al minstens twee keer gezien of meer.


    [Heb die film in de bioscoop gezien, ik kreeg echt een vreselijke lachbui wanneer ze rond die tafel zaten en die oude vrouw met haar gasmasker? zo begon te shaken.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'De enige film waar ik geen verschrikkelijke lachbui had was geloof ik met the ring.' mompel ik lachend.
    Ik pak een film, 'Mhm, Final destination' grinnik ik.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik voel de zorgen toenemen en ga rechtop zitten. Ik leg mijn hand voorzichtig op zijn voorhoofd. Hij is bloedheet.. Snel haal ik mijn hand van zijn voorhoofd af en pak ik mijn mobiel. 'Ik bel de dokter, Blaine.' zeg ik lichtelijk in paniek. Ik toetst de nummer in van de eerste hulp, en als ik zijn symptomen beschreven heb aan de telefoniste, mogen we meteen langs komen. Ik hang op en ik kijk Blaine aan. 'Ik rij wel,' zeg ik waarna ik opsta en naar zijn kast loop en dikke kleding voor hem pak en alles aan hem geeft. 'Denk je dat het lukt om zelf aan te kleden?' voordat ik me kan beseffen hoe raar dat klonk was het al uit mijn mond. Normaal gesproken zou ik erom gelachen hebben, maar deze keer was ik veel te bezorgd.. Wat was er ook nog eens iets met Blaine was..? Dat zou ik echt niet trekken..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Oh help," Lachte ik. "Sinds ik een film daarvan heb gezien, durf ik niet meer onder de zonnebank. Welke heb je vast?"
    Ik bekeek de voorkant van het doosje en knikte.
    "Waarom liet ik jou weer kiezen?" Vroeg ik glimlachend.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Deze film noem ik een komedie.' grijns ik.
    Ik vis snel 2 films uit het rek.
    'The grudge, 1 en 2. Nog2 films waar ik gen lachbui had. Maar dat is geloof ik omdat ik iets heb tegen bleke vrouwen, met lang, zwart, vet haar dat voor hun gezicht hangt.' mompel ik droogjes.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Ik ga hier nog spijt van krijgen," Lachte ik maar meende het eigenlijk niet. "Ik ben gewoon veel te lief."
    Ik griste de doosjes uit zijn handen en bekeek fronsend de voorkant.
    "Jij mag mij beschermen," Glimlachte ik en gaf de doosjes terug.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlach zwak en knik. 'Ik denk het wel' zag ik schor. Ik sta op, maar hou gelijk mijn nachtkastje vast, omdat ik duizelig ben. Ik wankel wat en pak mijn kleding vast. Ik sluit even mijn ogen om diep in te ademen en kijk hem weer aan. Ik trek met moeite mijn shirt uit en doe een andere shirt aan. Alles komt in vlagen voorbij en ga weer op bed zitten en haal zwaar adem. 'Kurt, misschien kan je even helpen met mijn broek en sokken' zeg ik vermoeid en zwaar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Sure.' grinnik ik, en geef de 2 doosjes aan haar.
    'Wat moet ik anders doen.' lach ik.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik keek toe hoeveel moeite het koste voor hem om aan te kleden. Ik knikte en ik hielp hem mee om zijn broek aan te doen. Het ging met best veel moeite, maar in ieder geval zou het makkelijke gegaan zijn dan als hij het zelf had moeten doen. Daarna deed ik zijn sokken en zijn schoenen aan en trok ik hem heel voorzichtig overeind. 'We moeten nu naar de auto toe lopen, leun maar op mij.' zeg ik. Ik hou hem stevig vast, omdat ik bang ben dat hij flauw valt of zoiets dergelijks..

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 18:59 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Omg, jullie willen niet weten wat een van mijn vrienden net zei XD ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Was dat alles?" Vroeg ik en keek naar hem op. "Of wilt meneer nog films zoeken?"
    Ik nam de doosjes aan en drukte ze tegen mijn borstkas.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.