• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik zucht en ga op het bed zitten en kijk hem dan weer aan. 'Kurt, heel eerlijk ik voel me doodmoe en ik voel me niet lekker' zucht ik en haal een hand door mijn haar. Ik voelde me echt niet goed, ik was moe en duizelig en misselijk. Ik wou Kurt geen zorgen om mij maken. Ik moest juist de gene zijn, die voor hem moest zorgen. Plotseling komt er een misselijk gevoel en ik ren naar de badkamer om vervolgens in de wcpot over te geven.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik wachtte tot hij klaar was en liep naar hem toe. 'Jij blijft vandaag lekker in bed liggen en uitzieken, en waag het eens om te weigeren.' zei ik streng waarna ik hem voorzichtig weer mee trok naar de slaapkamer en hem op bed duwde en hem vervolgens goed instopte zodat hij het niet koud had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt' zeg ik schor en trok hem ook in bed. 'Dan wil ik samen met jou uitzieken' zeg ik, waarnaar ik de dekens goed over ons twee heen leg en dicht tegen hem aan ga lig. Ik geef een kus op zijn wang en sla mijn armen om hem heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Oké vooruit,' zei ik lachend. 'Zolang je beloofd het aan te geven als je iets nodig hebt.' zei ik streng tegen hem waarna ik mijn armen ook om hem heen sloeg. Ik wilde hem verzorgen als hij ziek was, en dat zou ik doen ook.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knik en zoen hem op zijn lippen. 'Beloof, Kurt. Ik heb voor nu geen honger, dus kan je lekker in bed blijven bij mij. Ik wil alleen maar jou' zeg ik zachtjes en kijk hem diep aan. Waarnaar ik weer een misselijk gevoel krijg en een duizeling.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Shh, Blaine.' zeg ik zachtjes waarna ik liefdevol over zijn wang wrijf. Ik zag dat hij zich weer niet zo lekker voelde. 'M-misschien moeten we toch even langs de dokter gaan.. Denk je dat je koorts heb?' vraag ik een beetje aarzelend aan hem. Na alles wat er de afgelopen dagen gebeurt is, ben ik veel bezorgder geworden, en dan nog het meeste om Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ben er weer, heb ik veel gemist?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Niet echt..]


    El Diablo.

    Quinn

    "IJdelheid hoeft niet altijd slecht te zijn, weet je." Glimlachte ik zacht. "Dat wilt ook zeggen dat je goed in je vel zit wat dus kan leiden tot veel zelfvertrouwen."
    Ik weet nog toen ik in een periode zat waar ik onzeker was over alles, gelukkig behoorde die periode tot mijn verleden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik lach, en haal mijn schouders maar op.
    'En sommigen vinden het doodirritant dat ik 2 uur in de badkamer sta' grinnik ik.
    Ik kijk haar aan..


    El Diablo.

    Quinn

    "Ben ik blij dat ik niet meer thuis woon," Grapte ik, maar werd daarna een klein beetje serieuzer toen ik weer herinnerd werd dat, nadat ik het huis was uitgetrapt door mijn zwangerschap mijn moeder dit huisje voor me had gekocht.
    "2 uur?" Vroeg ik plots en trok lachend mijn wenkbrauwen op. "Dat is bijna net zo lang als ik."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik lach, 'Dit kapsel ziet er simpel uit, het duurt zo;n anderhalf uur om het zo te krijgen' lach ik.
    Ik kijk haar lachend aan..


    El Diablo.

    Quinn

    "Dus als ik het nu door de war zou halen zou je dat niet leuk vinden?" Grijnsde ik en wees uitdagend naar zijn kapsel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Hmm, ik kan natuurlijk niet kwaad worden op iemand zoals jij' grijns ik.
    Ik leun lachend tegen de muur.
    'Je vingers zitten dan wel gelijk onder het plakkerige gel.. spul' grinnik ik.


    El Diablo.

    Quinn

    "Kan je niet kwaad worden op me?" Vroeg ik met een gespeelde, onschuldige glimlach en ging toch op mijn tenen staan om door zijn haar te woelen. "Nah, je hebt gelijk...kleverig spul."
    Nonchalant veegde ik het af aan mijn short aangezien die toch al vuil was.
    "Staat je goed," Lachte ik en beet even op mijn onderlip.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.